母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


1#
發表於 08-10-28 11:24 |只看該作者
如題....可否發表一下 ?????


大宅

積分: 1769


2#
發表於 08-10-28 12:31 |只看該作者
我有時有飲 ( 一個月有兩三次左右 ),coffee 就無!


男爵府

積分: 5600


3#
發表於 08-10-28 13:11 |只看該作者
原文章由 阿婆 於 08-10-28 12:31 發表
我有時有飲 ( 一個月有兩三次左右 ),coffee 就無!



don't drink it before you breastfeed your baby.
When I back to work, I do drink it everyday in the morning. As I will pump milk during lunch hour, it has 4 hours time gap which should be alright.


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-10-28 13:27 |只看該作者
有咖啡因喎!最好忍到就不要飲,不過我都會飲茶和奶茶,一星期一次!


大宅

積分: 1445


5#
發表於 08-10-28 14:07 |只看該作者
其實我都知唔好 , 不過返工之後 , 我每日都飲半杯奶茶


別墅

積分: 772


6#
發表於 08-10-28 14:17 |只看該作者
初生階段阿b食得密就唔好飲啦!到佢大啲,就可以餵完佢之後飲,隔長啲時間先餵佢都ok的。但適可而止,唔好飲太多,咖啡因會影響鈣質吸收,生完已經流失咗好多鈣。


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


7#
發表於 08-10-28 15:14 |只看該作者
唔該晒大家, 不過我只係想飲 0茶 & 奶茶, 而且都係一星期 1-2杯....


原文章由 reomum 於 08-10-28 14:17 發表
初生階段阿b食得密就唔好飲啦!到佢大啲,就可以餵完佢之後飲,隔長啲時間先餵佢都ok的。但適可而止,唔好飲太多,咖啡因會影響鈣質吸收,生完已經流失咗好多鈣。 ...


男爵府

積分: 5667


8#
發表於 08-10-29 02:03 |只看該作者
試過連盒裝檸檬茶都「過奶」,自此一直唔敢再飲住。


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


9#
發表於 08-10-29 12:12 |只看該作者
係架...你點知會(過奶)....可否告知 !

原文章由 muiskyie 於 08-10-29 02:03 發表
試過連盒裝檸檬茶都「過奶」,自此一直唔敢再飲住。


大宅

積分: 1530


10#
發表於 08-10-29 12:48 |只看該作者
我有飲裝 OT,阿B無麥反應。


男爵府

積分: 5667


11#
發表於 08-10-29 14:39 |只看該作者
原文章由 PANCO 於 29 10 2008 12:12 發表
係架...你點知會(過奶)....可否告知 !


係我99歸咎於d飲料「過奶」,唔係我講!


洋房

積分: 79


12#
發表於 08-10-30 03:47 |只看該作者
請問咩叫做(過奶)呀?


大宅

積分: 1530


13#
發表於 08-10-30 14:00 |只看該作者
即係 d 成份去左人奶度。

原文章由 Lui-Lui-MaMa 於 08-10-30 03:47 發表
請問咩叫做(過奶)呀?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo