1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1728


1#
發表於 16-10-31 01:13 |只看該作者
我囡一歲半,唔識聽指令,有什麼解決方案?


男爵府

積分: 9780


29#
發表於 16-12-20 19:59 |只看該作者
我囡都係,健康院18個月大會轉介特別評估


大宅

積分: 1542

2018復活節勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章


28#
發表於 16-12-15 22:08 |只看該作者
我初時都覺得個女唔理我,不過後來又唔係咁睇,我同佢都要互相學習溝通,係要花多啲時間嘅,大家齊加油


禁止訪問

積分: 601


27#
發表於 16-12-15 19:20 |只看該作者

回覆:我囡一歲半,唔識聽指令

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 53


26#
發表於 16-11-24 11:40 |只看該作者
yyb1011 發表於 16-10-31 01:22
我個17個月,識好少,我都想知點教好。岩岩join playgroup ,希望有用。原來我真係太遲上,其他同學仔,未夠 ...
係呀, 我帶阿女去playgroup果陣先發現原來好多未夠一歲已上playgroup...


珍珠宮

積分: 35821


25#
發表於 16-11-22 22:08 |只看該作者
睇個人性格,有d小朋友容易氹,同佢講下道理就無問題,部分小朋友頑皮就要嚴肅


別墅

積分: 509


24#
發表於 16-11-22 18:47 |只看該作者

回覆樓主:

眼見其他小朋友識,自己果個唔識真係好令人著急架,我小朋友都係甘,但大人都要不斷示範不斷做,叫個時間佢其實不斷吸收,到我仔一歲9個月突然開始做返出來,有D教一次就識添。小朋友記憶力真係唔好睇小,只是佢都有自己既schedule幾時攞出黎比你睇


男爵府

積分: 5635


23#
發表於 16-11-22 03:26 |只看該作者

回覆樓主:

識唔識聽同做唔做係两回事喔…你點樣覺得佢唔識聽?


珍珠宮

積分: 45321


22#
發表於 16-11-2 23:08 |只看該作者
Scallopbaby 發表於 16-11-1 23:22
可能我太心急,見到現在中小學生接收訊息能力差,怕自己將來小朋友好難教。
...
明白點都唔好太急,慢慢來~


大宅

積分: 2231

認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


21#
發表於 16-11-2 10:58 |只看該作者
香蕉宝宝 發表於 16-10-31 22:55
講多d俾佢聽, 示範下俾佢睇, 自然會識, 唔洗太担心。我囡19個月, 都識唔少, 我覺得家長愈懶, 佢學得愈快。 ...

我認同,因為我成日都坐/攤喺度叫佢做呢樣做果樣,佢話親要咩我明唔明都係叫佢自己拎,連食乳酪都要自己開雪櫃


大宅

積分: 1728


20#
發表於 16-11-1 23:24 |只看該作者
香蕉宝宝 發表於 16-10-31 22:55
講多d俾佢聽, 示範下俾佢睇, 自然會識, 唔洗太担心。我囡19個月, 都識唔少, 我覺得家長愈懶, 佢學得愈快。 ...

佢都明白我指示,但未懂得聽從playgroup其他老師話。是否慢慢來?


大宅

積分: 1728


19#
發表於 16-11-1 23:22 |只看該作者
Scallopbaby 發表於 16-11-1 23:22
可能我太心急,見到現在中小學生接收訊息能力差,怕自己將來小朋友好難教。
...

多謝各位回覆!


大宅

積分: 1728


18#
發表於 16-11-1 23:22 |只看該作者
GCHK 發表於 16-11-1 22:28
我覺得系要比多D耐心引導
其實小朋友好聰明
好似會聽得明大人講嘅嘢

可能我太心急,見到現在中小學生接收訊息能力差,怕自己將來小朋友好難教。


珍珠宮

積分: 45321


17#
發表於 16-11-1 22:28 |只看該作者
我覺得系要比多D耐心引導
其實小朋友好聰明
好似會聽得明大人講嘅嘢
又會記住大人嘅行為
所以要比多D耐心引導~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


16#
發表於 16-11-1 17:12 |只看該作者
都系耐心引導,一而再,再而三。


珍珠宮

積分: 39566


15#
發表於 16-11-1 16:46 |只看該作者
都係要比多D耐心教。歲半應該多多少少都識聽D了。唔緊要,唔好同人比,每個BB發育程度都唔同,比多B鼓勵佢。


男爵府

積分: 7359


14#
發表於 16-10-31 22:55 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 香蕉宝宝 於 16-10-31 23:01 編輯

講多d俾佢聽, 示範下俾佢睇, 自然會識, 唔洗太担心。我囡19個月, 都識唔少, 我覺得家長愈懶, 佢學得愈快。 我洗完衫會叫佢幫手拎衫出廳, 收衫又叫佢幫手掟上床, 朝早洗樽會叫佢拎哂d樽/杯俾我, 我會坐底叫佢拎某樣玩具/書, 食完野會叫佢拎隻碗去廚房企喺門口等我拎....不過執玩具就唔係成日都做到, 但佢係明而唔想做囉!俾d時間教下, 佢實做到嫁。

佢識唔識俾俾/錫錫/byebye/飛吻/指指/驚驚/飽飽/say sorry/扮喊/扮可愛..??


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 16-10-31 21:37 |只看該作者

回覆樓主:

一歲半好正常吖,你講東,佢去西...


別墅

積分: 703


12#
發表於 16-10-31 18:57 |只看該作者

回覆:我囡一歲半,唔識聽指令

我女上左16堂playgp...
開始聽多d指令,我好感動


禁止訪問

積分: 3990


11#
發表於 16-10-31 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo