母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1927


1#
發表於 17-2-13 13:52 |只看該作者
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已經過哂期 所以要排期去驗血 睇下係咪肝有事 我真係唔想BB要拮腳板 佢食得瞓得屙得 人奶BB係會退黃比較慢架麻 點可以用奶粉既指標黎判斷餵人奶BB...我好掙扎應唔應該餵幾日奶粉俾佢 等佢快d退黃...
明明想俾最好既野佢 就好似害左佢咁...好忐忑


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 17-5-28 18:56 |只看該作者
maglam0610 發表於 17-2-16 13:25
same, 我囡果時都係margin 差10度先合格要去兒科抽血見醫生, 我都係全人奶, 冇補過奶粉, 雖然99叫左我補粉 ...

係呀 , 人奶媽媽要加油 , 醫院同你驗咪好囉 , 起碼知道 BB 有無事呀 。


珍珠宮

積分: 30208


30#
發表於 17-5-27 19:14 |只看該作者
我全人奶,我B二十幾日大都成220都高,去咗醫院抽血,依家等結果,我都好擔心,我B一日都有十次八次小便,五,六次大便,都唔知點解退得噤慢


別墅

積分: 950


29#
發表於 17-5-27 18:23 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-13 13:52
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已 ...

8x真係好低啦,不過健康院跟指引,滿月未完全退黃就要抽血,根本唔會睇你有冇需要。我果陣時一個禮拜去一次健康院CHECK黃疸指數,飲左奶粉指數就會下降,全人奶指數又會上升,反復左好耐,滿月時都仲有153,都去左抽血。我囡黃疸高時成日訓,唔饮奶,叫唔醒,試過成晚冇小便,嚇到我。而家雖然都仲未退塞,不過眼白已經唔黃,唔貪訓啦,人奶B係退的慢,重的OK,精神OK就得啦(emoji)


大宅

積分: 4739


28#
發表於 17-5-27 15:53 |只看該作者
回覆 hoimin 的帖子

唔使唔開心呀。我個B基本上係全奶粉,滿月返健康院醫生寫轉介信去醫院睇佢咩事黃咁耐。所以唔好責怪自己,更加唔好以為餵奶粉就唔會黃,請你繼續俾最好嘅BB,我想俾都俾唔到。加油!


洋房

積分: 50


27#
發表於 17-5-27 15:38 |只看該作者
我都係全母乳...我而家都經歷緊醫院健康院2邊走...我仔20日果陣話退左啲黃但都有15x...醫生話無問題...因為人奶會退得慢啲...但到左一個月果陣話升返去20x...嚇到我死...諗住會唔會係我食錯野搞到咁...之後轉介去返醫院抽血...2星期後覆診話血報告無問題但仲有黃要抽多次...而且維他命D水平唔夠開左啲藥水要每日餵...跟住3星期又要覆診...每次覆診都好似打仗咁一搞就搞左大半日去...我坐月期間都去左差唔多4次健康院...真係好攰!但雖然係咁...我都唔想放棄餵人奶...我媽咪成日同我講補奶粉我都唔彩佢...我會盡力堅持全人奶...所以一齊加油


大宅

積分: 1326


26#
發表於 17-2-25 10:19 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-25 02:11
多謝各位既關心同意見!好消息係 阿囡已經退哂黃 唔使抽血 好叻囡!所以密密餵係王道 唔好放棄!多謝大家 ...

恭喜你 bb快高長大 媽媽辛苦晒喇


大宅

積分: 1326


25#
發表於 17-2-25 10:18 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-25 02:09
BB幾大呀?叫醒佢食啦!我個陣都係叫醒佢食 一換片就會醒 你係咪餵人奶?如果係 食緊瞓著的話 就R下佢尾龍 ...

7days 琴晚好左d, 3個鐘左右食1次 不過好多時都分開食 有時幾分鐘 有時十幾分鐘 食成個鐘


大宅

積分: 1927


24#
發表於 17-2-25 02:11 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-13 13:52
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已 ...

多謝各位既關心同意見!好消息係 阿囡已經退哂黃 唔使抽血 好叻囡!所以密密餵係王道 唔好放棄!多謝大家呀!


大宅

積分: 1927


23#
發表於 17-2-25 02:09 |只看該作者
kakakalky 發表於 17-2-24 19:34
我bb指數有281, 已經照過3日燈 都仲係咁高 姑娘話2~3個鐘就要餵1次 但因為黃疸 bb好訓得 點整都唔醒 彈腳板 ...

BB幾大呀?叫醒佢食啦!我個陣都係叫醒佢食 一換片就會醒 你係咪餵人奶?如果係 食緊瞓著的話 就R下佢尾龍骨 唔好著咁暖 好有效


大宅

積分: 1326


22#
發表於 17-2-24 19:34 |只看該作者
我bb指數有281, 已經照過3日燈 都仲係咁高 姑娘話2~3個鐘就要餵1次 但因為黃疸 bb好訓得 點整都唔醒 彈腳板 搓耳仔咩都試過 都唔醒...真係做唔到2~3個鐘食1次 但又要多飲奶先多小便 會退得快 真係好擔心呀 咁我係咪由得bb繼續訓 餓到喊先餵呢?


別墅

積分: 992


21#
發表於 17-2-18 12:42 |只看該作者

回覆樓主:

即使我bb滿月都未退晒,醫生都係話抽血及照超聲波confirm肝無問題就唔駛驚。結果肝無問題,但兩個月都未退晒黃,但醫生仲鼓勵我繼續母乳,唔駛轉奶粉。

拮腳板好小事啫,BB次次拮都無喊,最多郁兩郁,應該唔痛嘅。


大宅

積分: 1698


20#
發表於 17-2-17 10:32 |只看該作者
本帖最後由 miuzuan 於 17-2-17 10:33 編輯
hoimin 發表於 17-2-13 13:52
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已 ...

我全母乳,係BB 21日時健康院醫生話10X,轉介去醫院抽血,我唔想,另外揾私家兒科醫生攞多個意見。隔咗幾日睇私家係99,係用額頭同心口的平均數,健康院就浄心口,私家醫生話100係指標,我B算係2位數所以可以再觀察,一星期後差不多滿月再check係40幾,所以唔駛抽血同覆診。之後過了一陣返健康院打乙肝針見番同一個醫生,再check已退哂黃。我感想係好彩冇聽佢點去抽血,無辜捱一針。
私家醫生話哂吓太陽有助退黃,你可參考吓


複式洋房

積分: 287


19#
發表於 17-2-16 18:36 |只看該作者
不要太在意全人奶喂,如果现在你是人奶不够,人奶和奶粉,先让bb吃饱,让黄胆退了先


複式洋房

積分: 287


18#
發表於 17-2-16 18:31 |只看該作者
你可以人奶加奶粉,人奶泵出来,这样就知道bb喝了多少,3个钟喂一次,3安,不够人奶就补奶粉,bb喝足够奶,疴得多,黄胆就会退


大宅

積分: 1499


17#
發表於 17-2-16 13:25 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-13 18:20
我都覺得唔高 只係差少少就達標 所以好嬲 點解政府話支持母乳 但又唔俾時間bb退黃 要做媽媽既頻頻博博 身 ...

same, 我囡果時都係margin 差10度先合格要去兒科抽血見醫生, 我都係全人奶, 冇補過奶粉, 雖然99叫左我補粉叫左萬次(誇張左 :p), 但我自覺阿b 冇事, 純粹係指數問題, 所以照餵唔理, 驗血時黃疸已ok, 但又比佢驗到血內的維他命D low, 要阿b take 維他命D液, 從中知道阿b太深歸唔夠日照, 咁又比佢曬多d 太陽.....

第二次抽血維他命D ok, 但又到肝酵素高, 估係坐月時食左中藥阿b 唔受得, 咁又停左唔進補law, 4月又要回去驗血, 到時希望唔好又check到其他野啦....

向好方面想, 過程中, 了解多左阿b身體狀態, 都未嘗不是好事, 睇佢report可以remind自己要小心留意d 咩~~

所以你都唔好咁擔心, 同埋我地lee d case 宜家超普遍, 因為醫院promote人奶, 但人奶退黃又退得慢d, 好多人都係咁, 唔洗擔心~~


子爵府

積分: 10580


16#
發表於 17-2-16 13:12 |只看該作者
我女連續拮了兩星期腳板,咁都無辦法架!驗到唔關肝功能事之後,我直頭唔肯去政府醫院再跟進了,因為私家醫生話冇問題。


大宅

積分: 1058


15#
發表於 17-2-15 22:26 |只看該作者

回覆樓主:

當年經驗一樣,抽血係肉赤,不過好在3個月時退黃了。照燈的日子,用杯餵奶,我响屋企bump出來雪住先,因為唔係好多,BB返屋企後用杯餵埋佢,繼續密密埋身,我返工前仲可以全人奶。BB唔肥,但醫生話佢好健康狀態好好,已經好放心了!加油呀!各種方法處理其實都可以的,只要你覺得適合你BB同埋實際情況許可。


大宅

積分: 1260


14#
發表於 17-2-15 07:59 |只看該作者
我仔都係黃要入院照燈,期間我就補奶粉先囉!唔洗咁唔開心,最緊要退到黃,無事返屋企再全人奶都得呀!入院期間同姑娘講,用杯餵奶,就唔擔心bb會乳頭混淆左喇!


別墅

積分: 736


13#
發表於 17-2-15 05:48 |只看該作者
人奶不會導致難退黃,黃不黃係天生,佢個肝未成熟排毒不好才會黃。你應該放鬆啲,抽血查清楚後安心湊佢咪仲好過有事都唔知。我個囡仲多問題,又貧血又內分泌!抽左5 6次。我都好痛。但同佢同自己講,我地好勇敢既,好快會過得,好過來後所有事都會好順利!

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo