母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1927


1#
發表於 17-2-13 13:52 |只看該作者
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已經過哂期 所以要排期去驗血 睇下係咪肝有事 我真係唔想BB要拮腳板 佢食得瞓得屙得 人奶BB係會退黃比較慢架麻 點可以用奶粉既指標黎判斷餵人奶BB...我好掙扎應唔應該餵幾日奶粉俾佢 等佢快d退黃...
明明想俾最好既野佢 就好似害左佢咁...好忐忑


大宅

積分: 3385


2#
發表於 17-2-13 14:33 |只看該作者
明白媽媽一定好肉赤,但其實好多人奶b都係咁,調轉諗,其實驗左,肯定佢唔係其他問題咪一天光哂囉

我大仔果陣第二日就拮左腳板,照左一晚燈,喊到我死死下,第二日就可以放返屋企喇。


大宅

積分: 1927


3#
發表於 17-2-13 15:06 |只看該作者
2von 發表於 17-2-13 14:33
明白媽媽一定好肉赤,但其實好多人奶b都係咁,調轉諗,其實驗左,肯定佢唔係其他問題咪一天光哂囉

...

我都明白 有定心理準備要抽血 我諗我會肉痛到喊...


大宅

積分: 3385


4#
發表於 17-2-13 15:08 |只看該作者
我大仔果次我喊到慘過自己抽,細仔姑娘抱走去抽血站抽睇唔到,無得喊


大宅

積分: 1261


5#
發表於 17-2-13 15:56 |只看該作者
唔駛咁擔心...其實驗血都係驚佢有事....我小朋友被人抽完血都冇喊過...佢抱走你個BB去抽血...


別墅

積分: 502


6#
發表於 17-2-13 16:00 |只看該作者
其實8X絕對唔係高
唔駛咁擔心
驗血啫
無事架
唔好放棄餵人奶呀
唔好聽人講餵奶粉退黃呀
你指數唔係高, 無咁嘅需要


大宅

積分: 1867


7#
發表於 17-2-13 16:21 |只看該作者
8x 一啲都唔高,我B以前半個月大都仲17x ,都抽左兩次血,第一次就抽完證明黃到入院照燈,第二次因為黃都無乜點退,所以要抽血confirm肝無事,真係好驚又心疼,又係俾人話餵人奶退唔到黃!來回健康院&醫院六七次⋯身心疲倦⋯

1. 黃係要時間退,唔好咁易放棄母乳!
2. 抽左血知道咩事都無,咩都值得,放心晒

堅持!加油!


大宅

積分: 1927


8#
發表於 17-2-13 18:20 |只看該作者
BBLeung2016 發表於 17-2-13 16:00
其實8X絕對唔係高
唔駛咁擔心
驗血啫

我都覺得唔高 只係差少少就達標 所以好嬲 點解政府話支持母乳 但又唔俾時間bb退黃 要做媽媽既頻頻博博 身心都受煎熬...我會堅持餵人奶架!


大宅

積分: 1927


9#
發表於 17-2-13 18:21 |只看該作者
mamamoney 發表於 17-2-13 16:21
8x 一啲都唔高,我B以前半個月大都仲17x ,都抽左兩次血,第一次就抽完證明黃到入院照燈,第二次因為黃都無 ...

我就係最驚開左個頭 之後就不停叫你返去抽血check住...


大宅

積分: 1867


10#
發表於 17-2-13 21:15 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-13 18:21
我就係最驚開左個頭 之後就不停叫你返去抽血check住...

咁佢又唔會無緣無故要你覆診架嘛?BB黃就有需要keep check啦,都唔會不停抽血嘅,抽左血檢查正常咪仲放心,最緊要BB肯飲奶,好快退架喇


大宅

積分: 1927


11#
發表於 17-2-13 22:16 |只看該作者
mamamoney 發表於 17-2-13 21:15
咁佢又唔會無緣無故要你覆診架嘛?BB黃就有需要keep check啦,都唔會不停抽血嘅,抽左血檢查正常咪仲放心 ...

而家最理想係檢查前阿囡已自動退哂黃 唔使抽血 哩幾日密密餵!!!


複式洋房

積分: 387


12#
發表於 17-2-14 17:25 |只看該作者
本帖最後由 monster_siubee 於 17-2-14 17:26 編輯

明,我真係明。因為我上個月先經歷完。
bb而家2個半月大,佢二日大去健康院檢查已經話佢黃疸指數偏高,
加上冇乜濕片,已經要返醫院抽腳板血check真d,之後隔幾日又返健康院check,
到一個月大時都未退哂,都得89,差少少,當日就去黃疸中心再抽血。

其實全人奶b未退哂黃,真係幾普遍。因為係黃疸中心既媽媽都撞口撞面既人奶媽~~擔心一定有架啦,但都會繼續餵。
兩個月大返去check得返30幾

bb出世8磅,滿月11磅,2個月14磅,bb重得好就夠啦!!
加油!


別墅

積分: 736


13#
發表於 17-2-15 05:48 |只看該作者
人奶不會導致難退黃,黃不黃係天生,佢個肝未成熟排毒不好才會黃。你應該放鬆啲,抽血查清楚後安心湊佢咪仲好過有事都唔知。我個囡仲多問題,又貧血又內分泌!抽左5 6次。我都好痛。但同佢同自己講,我地好勇敢既,好快會過得,好過來後所有事都會好順利!


大宅

積分: 1260


14#
發表於 17-2-15 07:59 |只看該作者
我仔都係黃要入院照燈,期間我就補奶粉先囉!唔洗咁唔開心,最緊要退到黃,無事返屋企再全人奶都得呀!入院期間同姑娘講,用杯餵奶,就唔擔心bb會乳頭混淆左喇!


大宅

積分: 1058


15#
發表於 17-2-15 22:26 |只看該作者

回覆樓主:

當年經驗一樣,抽血係肉赤,不過好在3個月時退黃了。照燈的日子,用杯餵奶,我响屋企bump出來雪住先,因為唔係好多,BB返屋企後用杯餵埋佢,繼續密密埋身,我返工前仲可以全人奶。BB唔肥,但醫生話佢好健康狀態好好,已經好放心了!加油呀!各種方法處理其實都可以的,只要你覺得適合你BB同埋實際情況許可。


子爵府

積分: 10580


16#
發表於 17-2-16 13:12 |只看該作者
我女連續拮了兩星期腳板,咁都無辦法架!驗到唔關肝功能事之後,我直頭唔肯去政府醫院再跟進了,因為私家醫生話冇問題。


大宅

積分: 1499


17#
發表於 17-2-16 13:25 |只看該作者
hoimin 發表於 17-2-13 18:20
我都覺得唔高 只係差少少就達標 所以好嬲 點解政府話支持母乳 但又唔俾時間bb退黃 要做媽媽既頻頻博博 身 ...

same, 我囡果時都係margin 差10度先合格要去兒科抽血見醫生, 我都係全人奶, 冇補過奶粉, 雖然99叫左我補粉叫左萬次(誇張左 :p), 但我自覺阿b 冇事, 純粹係指數問題, 所以照餵唔理, 驗血時黃疸已ok, 但又比佢驗到血內的維他命D low, 要阿b take 維他命D液, 從中知道阿b太深歸唔夠日照, 咁又比佢曬多d 太陽.....

第二次抽血維他命D ok, 但又到肝酵素高, 估係坐月時食左中藥阿b 唔受得, 咁又停左唔進補law, 4月又要回去驗血, 到時希望唔好又check到其他野啦....

向好方面想, 過程中, 了解多左阿b身體狀態, 都未嘗不是好事, 睇佢report可以remind自己要小心留意d 咩~~

所以你都唔好咁擔心, 同埋我地lee d case 宜家超普遍, 因為醫院promote人奶, 但人奶退黃又退得慢d, 好多人都係咁, 唔洗擔心~~


複式洋房

積分: 287


18#
發表於 17-2-16 18:31 |只看該作者
你可以人奶加奶粉,人奶泵出来,这样就知道bb喝了多少,3个钟喂一次,3安,不够人奶就补奶粉,bb喝足够奶,疴得多,黄胆就会退


複式洋房

積分: 287


19#
發表於 17-2-16 18:36 |只看該作者
不要太在意全人奶喂,如果现在你是人奶不够,人奶和奶粉,先让bb吃饱,让黄胆退了先


大宅

積分: 1698


20#
發表於 17-2-17 10:32 |只看該作者
本帖最後由 miuzuan 於 17-2-17 10:33 編輯
hoimin 發表於 17-2-13 13:52
BB個半月大 上星期返健康院話佢黃疸未退 指數係8x 醫生話要under 80先係合格
仲話指標係35日要退哂黃 我已 ...

我全母乳,係BB 21日時健康院醫生話10X,轉介去醫院抽血,我唔想,另外揾私家兒科醫生攞多個意見。隔咗幾日睇私家係99,係用額頭同心口的平均數,健康院就浄心口,私家醫生話100係指標,我B算係2位數所以可以再觀察,一星期後差不多滿月再check係40幾,所以唔駛抽血同覆診。之後過了一陣返健康院打乙肝針見番同一個醫生,再check已退哂黃。我感想係好彩冇聽佢點去抽血,無辜捱一針。
私家醫生話哂吓太陽有助退黃,你可參考吓

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo