夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1962


1#
發表於 17-3-18 19:14 |只看該作者
本帖最後由 ysly3 於 20-1-18 19:53 編輯

1234567


公爵府

積分: 27829


26#
發表於 17-8-11 00:47 |只看該作者
回覆 mrschan923 的帖子

又要做嘢又要顧子女, 當然會百上加斤, 但既然選擇左一間多功課多要求的學校, 就要有心理準備付出較大的代價.有個家長個小朋友才小一, 己經緊張佢d成績, 揀左間多要求的學校, 測考時要請假同小朋友溫習.平日又要帶佢學嘢, 放暑假又安排補充練習.可想而知家長會幾辛苦.

谷得多唔一定好, 要睇吓小朋友受唔受到, 同埋小朋友既資質/個性和後天的努力.我個女小學讀地區名校, 但功課等要求適中, 我又無特別谷佢, 但佢自己生性, 又有學習能力和動力, 所以升中時去左一間佢喜歡的地區名校.

小學/家長唔一定谷先培養到優異的學生, 反而比多d時間和自由, 讓學生課餘可以閱讀課外書, 進行戶外活動, 或做自己喜歡的適當活動(當然不是打機之類), 反而擴濶左佢地既見識和自信, 情緒又好, 就有能力面對考試呢個人生挑戰.



大宅

積分: 3948


25#
發表於 17-4-25 22:47 |只看該作者
mrschan923 發表於 17-4-14 14:06
我地日日有7-8樣功課,平均一星期兩默一小測!
其實我自己覺得好似好大壓力,自己工作上d野都未完成,訓訓 ...

咁谷!小朋友咪仲辛苦,大人已嗌晒救命


伯爵府

積分: 19137


24#
發表於 17-4-25 21:22 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

依家小朋友壓力都好大


伯爵府

積分: 15094


23#
發表於 17-4-25 13:29 |只看該作者
mandy952 發表於 17-4-24 17:56
建議去公共圖書館借陳之華嘅書睇下,會有所啟發
謝謝分享


琥珀宮

積分: 191469

馬年勳章


22#
發表於 17-4-24 17:56 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

建議去公共圖書館借陳之華嘅書睇下,會有所啟發


珍珠宮

積分: 32716


21#
發表於 17-4-14 21:56 |只看該作者
放鬆啲!從小學懂放手比小朋友自己溫習!撞下板,到大啲既時候佢地就可以自己安排時間!當然要小一、二開始啦!如果到小五先開始就太遲了


大宅

積分: 1302


20#
發表於 17-4-14 17:47 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

小學?


複式洋房

積分: 190


19#
發表於 17-4-14 14:32 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

放鬆啲


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


18#
發表於 17-4-14 14:06 |只看該作者
我地日日有7-8樣功課,平均一星期兩默一小測!
其實我自己覺得好似好大壓力,自己工作上d野都未完成,訓訓下都起身再去做。
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


大宅

積分: 1597


17#
發表於 17-4-13 14:32 |只看該作者
平日多下苦功,考試就無咁辛苦。


大宅

積分: 1597


16#
發表於 17-4-13 14:30 |只看該作者
回覆 mrschan923 的帖子

點解咁忙呀?


大宅

積分: 3948


15#
發表於 17-4-12 23:16 |只看該作者
mrschan923 發表於 17-4-12 22:38
自從呀女升上小二後,我的生活簡直與時代脫節,冇自己空間。
一考試我d白頭髮不停向上生,自己好忟憎。
呀 ...

我都係小二媽咪,又唔多覺咁忙喎


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


14#
發表於 17-4-12 22:38 |只看該作者
自從呀女升上小二後,我的生活簡直與時代脫節,冇自己空間。
一考試我d白頭髮不停向上生,自己好忟憎。
呀女話我係虎媽,成日唔比她玩,我何嘗沒有得休息嗎?


宜家已經不能每天上Baby Kingdom..呢?
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


大宅

積分: 3948


13#
發表於 17-4-12 21:44 |只看該作者

回覆樓主:

我女讀間小學超happy, 考試我唔同佢溫,她自己攪店,功課每日只有兩三樣,又唔需要一星期默中及英,爽到痺!亞女超鍾意返學


大宅

積分: 4899


12#
發表於 17-4-12 20:44 |只看該作者
ysly3 發表於 17-3-18 19:14
一年考幾次試下下都要逼...溫習
中英數常,第幾冊,第幾課 ...仲要 X2
真係晚晚都發惡夢...........

唔好話考試,閒日做N咁多樣功課都辛苦


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 17-4-3 18:01 |只看該作者
除左加油,5知講乜相信小朋友吧


子爵府

積分: 10499


10#
發表於 17-4-3 01:14 |只看該作者
唔好皇帝唔急太監急,要俾多少少自主權係小朋友度,佢要負責自己功課,溫習,唔好全部依賴父母,當然父母要忍受一下剛放手的時候成績/功課會滑落,但小朋友要學識自己面對,同時父母要提醒小朋友唔讀書後果。父母只可在旁加油,而不可全權主導溫習呢~ 父母越是主導,小朋友越是依賴... 我們小時候不都是自己溫習的嗎?相信小朋友吧!


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 17-3-26 12:17 |只看該作者
除左加油,5知講乜,希望新特首改革下教育,之前李k章同吳克k 太差。


子爵府

積分: 11744


8#
發表於 17-3-26 10:46 |只看該作者
唔明白... 當年自己讀書,臨考試前都係好多野溫,天氣幾好人地幾開心自己都無得出去玩,考試就係咁架啦?宜家起碼唔洗自己去考,壓力少好多啦?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo