影視娛樂

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   1


子爵府

積分: 11116


1#
發表於 17-5-16 13:10 |只看該作者
本來諗住等多一個星期先開始睇,
但琴日終於忍唔住…
依家睇到第三集,
個人感覺唔係咁差,
小包總個body真係好吸引
演技好又型,但唔紅!?
小丘同關關仍然咁重視樊姐
有無JM都開始睇緊?
黃栢村個樣比樊姐後生,
似姐弟戀多啲


伯爵府

積分: 18628


403#
發表於 17-7-13 13:28 |只看該作者
hkyuki618 發表於 17-6-22 19:43
睇晒tim,唔知要再追d乜

睇左 漂洋過海來看你 未?我覺得唔錯


子爵府

積分: 11116


402#
發表於 17-6-22 20:19 |只看該作者
hkyuki618 發表於 17-6-22 19:43
睇晒tim,唔知要再追d乜

我哋追緊楚喬傳,
今晚有新劇叫軍師聯盟!


大宅

積分: 2662


401#
發表於 17-6-22 19:43 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-21 23:21
咁好快追到結局

睇晒tim,唔知要再追d乜


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


400#
發表於 17-6-22 00:01 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-21 23:22
同第一季無得比!
如果無戲追…可以一看,
始終啲演員真係好演技…

咁我放棄唔睇了,第一季我都已經唔覺好好睇,但都算ok,點知……


子爵府

積分: 11116


399#
發表於 17-6-21 23:22 |只看該作者
ChristieMing 發表於 17-6-21 20:59
路過問一問:
歡樂頌2 係咪真係差到不值得看?

同第一季無得比!
如果無戲追…可以一看,
始終啲演員真係好演技…
係劇情麻麻


子爵府

積分: 11116


398#
發表於 17-6-21 23:21 |只看該作者
hkyuki618 發表於 17-6-21 18:38
我都追到47集啦!一個時代的縮影!

咁好快追到結局


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


397#
發表於 17-6-21 20:59 |只看該作者

回覆樓主:

路過問一問:
歡樂頌2 係咪真係差到不值得看?


大宅

積分: 2662


396#
發表於 17-6-21 18:38 |只看該作者

回覆樓主

我都追到47集啦!一個時代的縮影!


子爵府

積分: 11116


395#
發表於 17-6-17 12:37 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-6-16 19:48
白玉蘭獎紅地毯訪問 候導話一定有第三季而且寫緊劇本
希望侯導親自做返導演 同埋整走隻原子彈搵返阿 ...

我見utude都成日講就拍第三季…
希望佢地拍得嚟會睇民意,
否則又係得收視…但無口碑


別墅

積分: 816


394#
發表於 17-6-16 19:48 |只看該作者

回覆樓主:

白玉蘭獎紅地毯訪問 候導話一定有第三季而且寫緊劇本
希望侯導親自做返導演 同埋整走隻原子彈搵返阿耐寫


子爵府

積分: 11116


393#
發表於 17-6-13 07:35 |只看該作者
愛B媽媽 發表於 17-6-12 22:03
漂亮的李慧珍有無睇?

幾好睇下

係咪熱巴同邊個主演?
我見有JM喺自由講遇見王瀝川,
好似比美夜華


子爵府

積分: 11116


392#
發表於 17-6-13 07:33 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-12 21:48
原來今日首播「夏至未至」,但女主係鄭爽(微微女主角)唔係太想睇,男演員無個識。
...

我昨晚都發現哩套…
全部男嘅都唔識,
女一就不過不失


男爵府

積分: 9578


391#
發表於 17-6-12 22:03 |只看該作者
漂亮的李慧珍有無睇?

幾好睇下


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


390#
發表於 17-6-12 21:48 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-12 09:27
暫時得梁祝同步步好睇,
其他睇睇下都跳船
有啲明明追咗大半都

原來今日首播「夏至未至」,但女主係鄭爽(微微女主角)唔係太想睇,男演員無個識。


子爵府

積分: 11116


389#
發表於 17-6-12 09:27 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-12 09:19
我對四爺d戲真係麻麻地除左步步未睇過佢其他的戲

暫時得梁祝同步步好睇,
其他睇睇下都跳船
有啲明明追咗大半都


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


388#
發表於 17-6-12 09:19 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-12 09:08
我剛搵咗…一粒紅塵,四爺主演

我對四爺d戲真係麻麻地除左步步未睇過佢其他的戲


子爵府

積分: 11116


387#
發表於 17-6-12 09:08 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-12 08:52
未上網check,所以未知乜劇頂歡樂頌2

我剛搵咗…一粒紅塵,四爺主演
Screenshot_2017-06-12-09-08-46-230_com.android.chrome.JPEG


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


386#
發表於 17-6-12 08:52 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-6-12 08:32
咁邊套續歡2
有無劇用嚟sip時間

未上網check,所以未知乜劇頂歡樂頌2


子爵府

積分: 11116


385#
發表於 17-6-12 08:32 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-6-12 08:09
未知幾時播、播幾多日。

古裝劇黎,講三國,應該唔會有時裝,可能係宣傳片掛。

咁邊套續歡2
有無劇用嚟sip時間

首頁
12345...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo