夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4461


1#
發表於 17-5-22 23:51 |只看該作者
朋友男友對朋友一直好好,又好肯洗錢買野氹朋友開心
但係朋友一直覺得男朋友無上進心,份工做左好多年都未升職,都無諗過走呀之類
直到朋友同佢傾,佢就有少少想走,但都係欠缺動力搵工
朋友好灰心,同埋都感嘆就黎30,男友又咁
但佢又矛盾,因為男友平日對佢都好唔錯


大宅

積分: 3356


35#
發表於 17-5-29 13:43 |只看該作者
uglyfufu 發表於 17-5-27 09:47
本帖最後由 uglyfufu 於 17-5-27 10:46 編輯

同意!我都戴定頭盔,以下係我個人意見和選擇。

same same here. 我c6 都係一個上進既人, 都唔使我推動,會自動自覺去進修,努力工作去期望升職。我自己覺得伴侶除了互相愛慕外,有部分關係好似生意合伙人一樣,要互相扶持進步,追求更好的生活。我希望1+1>2 !


大宅

積分: 1692


34#
發表於 17-5-28 21:50 |只看該作者
in_hk_people 發表於 17-5-22 23:51
朋友男友對朋友一直好好,又好肯洗錢買野氹朋友開心
但係朋友一直覺得男朋友無上進心,份工做左好多年都未 ...

我妹男友又係咁,一模一樣!我妹耐不耐為呢件事同佢嘈,到最後放棄,有時呻想分手。我之前ex都係安於逸樂既人,我都知好難改變佢,所以當佢講分開,我都即刻話ok


大宅

積分: 1692


33#
發表於 17-5-28 21:48 |只看該作者
uglyfufu 發表於 17-5-27 09:47
本帖最後由 uglyfufu 於 17-5-27 10:46 編輯

同意!我都戴定頭盔,以下係我個人意見和選擇。

好認同你諗法!不過你幸運搵到你c6, 上進而又有能力既唔多見


男爵府

積分: 5992


32#
發表於 17-5-28 20:38 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-5-23 08:25
靠人養的女人,一樣娶唔過。



男爵府

積分: 9525


31#
發表於 17-5-27 22:49 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-5-27 10:45
只會推個男人去努力,但自己又懶的女人,都娶唔過。

直頭好食懶飛

有D連一個家都管理唔好

大把屋邨C9日日打牌,飯都唔煮,屋企亂糟糟。娶呢D真係前世!


別墅

積分: 752


30#
發表於 17-5-27 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

所謂木門對木門,竹門就對番竹門,與其識個有錢人,倒不如搵個同自己志同道合的人。有d人覺得上進搵錢的人太現實,亦有些人覺得只懂得享受生活的人不思進取。


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 17-5-27 18:41 |只看該作者

回覆樓主:

其實女方可以擴濶圈子,睇下可否認識經濟條件較佳的人,香港地係現實ga!

當然睇自身條件同際遇


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


28#
發表於 17-5-27 15:22 |只看該作者

回覆樓主:

睇下夠唔夠駛啦
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


翡翠宮

積分: 79228


27#
發表於 17-5-27 13:09 |只看該作者

回覆樓主:

識佢都知佢係咁架啦
當然而家反悔亦吾係問題,又吾洗坐監


別墅

積分: 752


26#
發表於 17-5-27 12:47 |只看該作者
honam10 發表於 17-5-26 23:50
唉⋯我都覺得系咁⋯而家男女平等嫁喇
仲點會好似以前咁,男主外女主內呀!
仲點會好似以前咁啲男人會咩起 ...

係呀,女人無左份工,奶奶第一個睇唔起你!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 17-5-27 12:45 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-5-23 08:25
靠人養的女人,一樣娶唔過。

同意!


公爵府

積分: 29128

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 17-5-27 10:45 |只看該作者

回覆樓主:

只會推個男人去努力,但自己又懶的女人,都娶唔過。


男爵府

積分: 7295


23#
發表於 17-5-27 10:25 |只看該作者
無安全感


男爵府

積分: 5102


22#
發表於 17-5-27 10:25 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-5-23 08:25
靠人養的女人,一樣娶唔過。
又唔係呀!
大把靠男人甘心命底養女人,個女人都好幸福,又唔駛反工受氣,又有工人洗,不過真係要睇命水.


大宅

積分: 3287


21#
發表於 17-5-27 09:47 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-5-23 09:16
點解一開始戴定頭盔講明係個人意見,
因為真係好個人

本帖最後由 uglyfufu 於 17-5-27 10:46 編輯

同意!我都戴定頭盔,以下係我個人意見和選擇。

我都好怕嗰D原地踏步、安於現狀嘅人(而現狀唔係特別好)。做人至少有目標、要上進,唔好我廿幾歲識你嘅時候咁樣,到三十幾、四十幾都一樣!我完全接受唔到。

成日話上進就會日日OT ga la,又會唔理你ga la,所以就攬住個日日陪住自己嘅最好!我個人完全唔buy呢套。賺得少唔緊要,最緊要佢賺1萬肯花9千在我身上,咁我寧願找一個賺6萬肯花4萬在我身上嘅人。比例係少啲,但大家就冇咁大壓力。

步伐不一致係好痛苦的。我十幾年前個ex冇上進心,䁠份萬幾蚊hea工,就安於現狀。我就進修、考專業試、升職、加人工,佢仲要俾說話我聽,話咁辛苦唔知為乜。結果我同佢分手,搵到c6。我識c6時,佢都係揾萬幾二萬左右,但佢好上進,做人有目標,有理想!我覺得大家步伐好一致,到十幾年後嘅今日依然好開心。

唔啱就放手吧!唔止係你辛苦,對方亦辛苦。俾機會自己、俾機會對方找個同步嘅人吧!


複式洋房

積分: 113


20#
發表於 17-5-26 23:50 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-26 23:38
又叻ヌ靚又識搵錢的女人才高貴,自從男女平等後,男人其實變相少左エ作機會,好難要求佢地要養女人GE...
...

唉⋯我都覺得系咁⋯而家男女平等嫁喇
仲點會好似以前咁,男主外女主內呀!
仲點會好似以前咁啲男人會咩起頭家嘅責任
仲點會好似以前咁啲男人有番啲擔戴
而家女人有雙手搵嘅人工分分鐘仲多過個男嘅,咁靠自己唔系仲更好咩
女人要靠自己先唔會比人睇死
純個人意見⋯


別墅

積分: 752


19#
發表於 17-5-26 23:38 |只看該作者

回覆樓主:

又叻ヌ靚又識搵錢的女人才高貴,自從男女平等後,男人其實變相少左エ作機會,好難要求佢地要養女人GE...


男爵府

積分: 7874


18#
發表於 17-5-23 10:36 |只看該作者

回覆樓主:

唔升職唔緊要,最緊要有加薪,比你升到manager但人工得12k有咩意思? (真係識人係咁,佢仲好自豪同人講自己係ger級)


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-5-23 10:13 |只看該作者
要求既野; 好互相.
你朋友又是否乎合人地既要求呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo