夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4461


1#
發表於 17-5-22 23:51 |只看該作者
朋友男友對朋友一直好好,又好肯洗錢買野氹朋友開心
但係朋友一直覺得男朋友無上進心,份工做左好多年都未升職,都無諗過走呀之類
直到朋友同佢傾,佢就有少少想走,但都係欠缺動力搵工
朋友好灰心,同埋都感嘆就黎30,男友又咁
但佢又矛盾,因為男友平日對佢都好唔錯


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


2#
發表於 17-5-23 00:30 |只看該作者

回覆樓主:

無上進心、太懶的男人,都真係唔太好...
因為反映了唔自律、對自己無要求
同呢啲人生活得耐都辛苦,唉....

只是個人意見


伯爵府

積分: 17397


3#
發表於 17-5-23 01:24 |只看該作者
找幾多先?

仲有找幾多又俾幾多你朋友洗先?同你朋友又找幾多先?

唔好要求男人找好多但自己都係一頭幾千

係人都想有錢老公,迫下對方鼓勵下對方


大宅

積分: 3577


4#
發表於 17-5-23 04:03 |只看該作者
每個人想法唔同,我覺得夠食夠用就ok,我自己都係一個好無上進心好無競爭心既人,自己都係咁既人為乜又要求身邊嗰個要上進呢?有d人自己唔想返工想做ftm 但又要求個老公要點上進點努力,我覺得要求人前應該先要求自己,自己都唔想做既野就唔好要求其他人做,己所不欲 勿施於人,而且個個人性格唔同,如果樓主朋友係想搵個有上進心既人我建議分手,因為呢樣嘢真係迫唔到既.無謂將來大家辛苦.


別墅

積分: 592


5#
發表於 17-5-23 05:59 |只看該作者

回覆樓主:

換工可能換來既係晚晚&weekend 都ot, 雙方無時間見面同相處,個男人想work life balance都唔定呢?


子爵府

積分: 14680

2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 17-5-23 07:44 |只看該作者
in_hk_people 發表於 17-5-22 23:51
朋友男友對朋友一直好好,又好肯洗錢買野氹朋友開心
但係朋友一直覺得男朋友無上進心,份工做左好多年都未 ...

不如比較下另一極端:
男友好有上進心,番工成日加班等上位,連講電話拍拖都冇時間,對你又麻麻。

咁你會點選?

諗清楚自己係想要一個點樣既老公。
我覺得男人有份工,唔太懶就ok. 今時今日,一個家庭係又兩人一齊負擔既,不可以只靠男人。


大宅

積分: 4461


7#
發表於 17-5-23 07:50 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-5-23 00:30
無上進心、太懶的男人,都真係唔太好...
因為反映了唔自律、對自己無要求
同呢啲人生活得耐都辛苦,唉....

同意呀
朋友話同男友講左好多次
先有少少進步
但係佢男友要人推動先會郁
唔推又唔郁
朋友好灰心


大宅

積分: 4461


8#
發表於 17-5-23 07:55 |只看該作者
chanchanmichell 發表於 17-5-23 01:24
找幾多先?

仲有找幾多又俾幾多你朋友洗先?同你朋友又找幾多先?

佢地都唔係搵好多,我諗1x-20k
不過我朋友細男友最少五年
我朋友事業上有目標
但男友咁多年都安逸現狀咁喎


大宅

積分: 4461


9#
發表於 17-5-23 07:57 |只看該作者
Kapo1021 發表於 17-5-23 04:03
每個人想法唔同,我覺得夠食夠用就ok,我自己都係一個好無上進心好無競爭心既人,自己都係咁既人為乜又要求 ...

但我朋友唔係諗住靠老公既人
都諗住公婆各一份
一齊供樓
但依家咩都貴
朋友無安全感


公爵府

積分: 29126

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 17-5-23 08:25 |只看該作者

回覆樓主:

靠人養的女人,一樣娶唔過。


瑪瑙宮

積分: 139681


11#
發表於 17-5-23 08:30 |只看該作者
in_hk_people 發表於 17-5-23 07:57
但我朋友唔係諗住靠老公既人
都諗住公婆各一份
一齊供樓
揾过个喇,你朋友5係要尼d。人地做得好地地,做咩要人轉工,控制狂。


瑪瑙宮

積分: 139681


12#
發表於 17-5-23 08:32 |只看該作者
jodyfan 發表於 17-5-23 08:25
靠人養的女人,一樣娶唔過。
同意


大宅

積分: 4742


13#
發表於 17-5-23 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

如果畀唔到安全感, 不如真係另找他人。


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


14#
發表於 17-5-23 09:16 |只看該作者
in_hk_people 發表於 17-5-23 07:50
同意呀
朋友話同男友講左好多次
先有少少進步

點解一開始戴定頭盔講明係個人意見,
因為真係好個人

當自己係好想發圍,好努力去做事
而另一半好似拉牛上樹,仲要拉唔郁,係咪好辛苦?

拍拖結婚如有共同目標,吵架都少啲啦~


水晶宮

積分: 51137


15#
發表於 17-5-23 09:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔係個個男人都有能力,搵好工,賺到錢囉~係恩愛嘅,公一份婆一份,生活都可以唔錯嘅~
我自己一路嘅擇偶條件,一定係睇個男人對我有幾包容,搵一蚊,肯用9毫係我身上,絕對好過搵一百蚊,一蚊都唔捨得洗嘅人!


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


16#
發表於 17-5-23 10:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-5-23 10:13 |只看該作者
要求既野; 好互相.
你朋友又是否乎合人地既要求呢?


男爵府

積分: 7874


18#
發表於 17-5-23 10:36 |只看該作者

回覆樓主:

唔升職唔緊要,最緊要有加薪,比你升到manager但人工得12k有咩意思? (真係識人係咁,佢仲好自豪同人講自己係ger級)


別墅

積分: 752


19#
發表於 17-5-26 23:38 |只看該作者

回覆樓主:

又叻ヌ靚又識搵錢的女人才高貴,自從男女平等後,男人其實變相少左エ作機會,好難要求佢地要養女人GE...


複式洋房

積分: 113


20#
發表於 17-5-26 23:50 |只看該作者
ChanSiLai 發表於 17-5-26 23:38
又叻ヌ靚又識搵錢的女人才高貴,自從男女平等後,男人其實變相少左エ作機會,好難要求佢地要養女人GE...
...

唉⋯我都覺得系咁⋯而家男女平等嫁喇
仲點會好似以前咁,男主外女主內呀!
仲點會好似以前咁啲男人會咩起頭家嘅責任
仲點會好似以前咁啲男人有番啲擔戴
而家女人有雙手搵嘅人工分分鐘仲多過個男嘅,咁靠自己唔系仲更好咩
女人要靠自己先唔會比人睇死
純個人意見⋯

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo