夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 10346


1#
發表於 17-5-24 21:12 |只看該作者
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街放電買餸回家,幫囝冲涼哄佢訓,然後曬衫、整餸凖備午餐,攪掂抖一陣囝起床食飯,食完洗碗又去公園玩兩個鐘,然後再回家凖備晚餐,陪囝玩陣然後晚餐,c6食完飯就同個囝玩一陣,我洗碗,洗完碗又同囝冲涼,哄囝訓,然後收衫摺衫執玩具掃地拖地,凖備三個人明天早餐,然後冲涼,呢個時候已經9-10點了,冲完抖陣,12點倒訓,每日如是。
好忙好累,做唔完既家務,又要湊住個囝,又成日扭計,望少一眼就衝出馬路、入厠所玩水,食飯食到一地一頭都係,戒片又痾到周圍都係,仲試過玩屎玩尿,激到死
年幾了,好困身,無啖好食無覺好訓,有時想長老幫手睇下好似求人咁,又要睇佢心情未必肯幫手,未生果陣係咁叫我生,話幫我湊,生完無耐又反口,想請工人又無床位
今日晩餐因為囝囝又扭計唔肯食飯,我鬧左幾句又哄佢食,c6發脾氣掉低個碗話唔食抱埋個囝出廳,我望住未食完既飯餸湯,一堆未洗既碗,忍唔住喊,湊住個百厭星又買又煮又洗,身水身汗煮飯真係一啲都唔容易,咁辛苦為咩?
邊喊邊洗碗,洗洗下實在唔想洗,見到成堆碗,一地都係玩具,個囝又污糟,衫又未摺,實在覺得好心煩,唔想對住佢地兩個,冲涼走左出去,出門果陣個囝追住係咁喊,c6仲叫我要走好快d走。
一個人係街行下坐下,做人都唔知為咩?坐低飲杯野,好想以後都唔返去,家務湊仔c6從來都唔會點幫手,有時叫佢睇下個囝我洗碗,佢一係塞個奶嘴一係比ipad佢,我真係好累。
頭先c6 whatsapp視像通話我,因為我走左個囝係咁喊個不停,係電話見到個囝喊到聲都沙左,好心痛,哄左個囝一陣,收線,心情好低落。


複式洋房

積分: 170


83#
發表於 17-6-11 15:41 |只看該作者
本帖最後由 kingchows 於 17-6-11 15:41 編輯

其實你位C6真係唔好係細路仔仲細個果陣就成日比IPAD佢玩呀 一旦自細沉迷左落呢D電子野到就好麻煩 另外 我覺得你應該搵日同你C6大家好好坐底一齊傾 去講你自己既想法同苦況佢聽


伯爵府

積分: 16230


82#
發表於 17-6-11 00:38 |只看該作者

回覆樓主:

你真係好媽媽,一日三餐分開整,仲有湯有水有小食有蛋糕,唔辛苦就假囉,阿仔午睡你應該都一齊瞓,你都要中場抖抖。你太累,人就更易發脾氣。

同仔去街食下玩下,都辛苦架,但唔駛屈係間屋死做爛做,心情會好d。

你仔唔跟爸爸唔關你事,係爸爸無時間投放落小朋友,孩子很簡單,邊個陪玩,日陪夜陪咪痴邊個囉,所以阿媽罵完打完,小朋友都係痴住阿媽。要同c6洗下腦,佢想個仔痴佢就陪佢玩,男仔玩咩都得,兩歲踢球游水單車。爸爸陪玩,你就帶阿仔行商場食野涼冷氣好啦,唔好咁辛苦啦


大宅

積分: 4359


81#
發表於 17-6-11 00:10 |只看該作者
Sinkayukat 發表於 17-5-24 21:48
我仔都係25個月,生完就全職湊,冇人幫手,老公亦唔會點幫手,家務買餸所有野都一腳踢,仲要有2狗1貓。以 ...
你點醒咗我,要學精d!多謝😘


伯爵府

積分: 19137


80#
發表於 17-6-10 21:07 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

我女同你仔差五多大,不過我唔好好似你咁樣搞到自己甘攰,俾佢自己食飯,自己又一齊食,佢食的幾多的幾多,唔使就由佢,佢自然就會穩野食


男爵府

積分: 9857


79#
發表於 17-6-10 10:16 |只看該作者

回覆樓主

我都同你一樣,我都邊冼邊哭,都試過走左去。


伯爵府

積分: 15452


78#
發表於 17-5-27 23:07 |只看該作者
aidan08 發表於 17-5-25 17:44
樓主,雖然我無試過獨自湊小朋友,但睇到你個post同D jm的回覆。有幾點可能會有用︰

1) 有位jm講得好啱。 ...

well said


男爵府

積分: 7263


77#
發表於 17-5-27 21:08 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

其實唔關婚姻時 最主要係做左人阿媽 生活變得刻板 萬事以個家為先 試諗下 如果冇生仔 情況會好好多 起碼唔洗執玩具幫人沖涼戒片之類 但唔生都生左 唯有頂硬上 我都係同道中人 仲要有2件 而家我只會盡量懶d 絕對唔會日日做家務囉


大宅

積分: 1274


76#
發表於 17-5-27 14:06 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-5-27 12:04
題外話,邊部洗到煲?

西門子,大P,九陽,Rasonic全部得,只要你個煲隊得入而佢可放洗碗機洗就得.....如果廚房大就買部座地式大機,真係大鑊,幾個大煲都洗到(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)......我買左洗碗機2年,堅後悔買得太遲,點解唔一結婚就買黎用,有洗碗機,老公都可以幫手入機,落洗碗粉開制就得,洗完就有洗到超乾淨又烘乾既碗等緊你


瑪瑙宮

積分: 139710


75#
發表於 17-5-27 12:23 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-27 12:24 編輯
大豬既老婆 發表於 17-5-26 08:37
同意其他JM講,時間安排同工作上可以再調整。

1. 買送同洗衫唔需要日日做,最好去買送個日就唔洗衫,兩樣 ...

同意, 樓主的家務編排問題攪到自己好攰. 改善下, 唔好比自己一世困响家務度.


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


74#
發表於 17-5-27 12:04 |只看該作者
samsam0428 發表於 17-5-26 00:05
我都係ftm一打二,過程中不斷學習,而家進展到搞到晒兩隻b同屋企家頭細務,仲可以四圍wet,有小小心得分享下 ...

題外話,邊部洗到煲?


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 17-5-26 10:02 |只看該作者




見到你的分享都心痛

自己都過走你現在的路

你小朋友已經 2 歲,9 月送佢返學啦,咁你會多啲時間處理家務事,一齊會變得輕鬆啲

你就快捱出頭,有柱光了,加油!

如果你覺得自己真的唔適合做 FTM, 等小朋友開學做返野,你計下多一份收入可不可以搬去一個有工人床位的地方,你做返野啦

自古小朋友細時個個媽媽都係捱出頭的,不見得以前啲男人會幫手㗎啦係咪,大家一齊都係捱緊㗎

有壓力就上嚟傾下啦


伯爵府

積分: 17545


72#
發表於 17-5-26 08:37 |只看該作者
同意其他JM講,時間安排同工作上可以再調整。

1. 買送同洗衫唔需要日日做,最好去買送個日就唔洗衫,兩樣野錯開好d。屋企買定d急凍野如豬扒雞翼牛仔骨,唔洗餐餐都新鮮野。
2. 晚餐亦唔一定要三送一湯白飯任裝。撈個排骨,擺埋落個飯煲度煮排骨有味飯(同樣apply去蒸雞飯或者海南雞飯),又一餐!湯亦唔需要日日煲,一次煲兩日份糧,第二日返熱無問題,唔好不斷狂煲就ok。再講,一餐半餐無湯都無咩所謂啦。
3. 似乎你個仔一扭計你就投曬行,比如去公園,我覺得帶小朋友去公園放電係需要,但亦唔係話必定一日要兩次。小朋友已經兩歲,聽得明道理,亦可以係適當既時候唔順距意,距都要知道呢個世界唔係距講乜就係乜。
4. 其實做女人唔容易,你係你個仔既媽咪,亦係你老公個老婆。你老公需要一個老婆,唔係一個家務助理。


大宅

積分: 1581


71#
發表於 17-5-26 01:12 |只看該作者
其實可以去少一轉公園


子爵府

積分: 11164


70#
發表於 17-5-26 01:02 |只看該作者
Eason_mama 發表於 17-5-25 22:52
其實我之前同你都有D似,後來對c6發過幾次老脾佢都係咁,我就直接同佢講:我地其實係咪無咁感情所以你先會 ...

呢招我出過,次次都係好一排又發作,佢發作我又當返佢透明,佢費事睬我一、兩日後,又對你好d

不斷重覆又重覆


大宅

積分: 3287


69#
發表於 17-5-26 00:14 |只看該作者
SeaOtter 發表於 17-5-25 13:56
同意, 吸塵機械人 加洗碗機! 你太focus on 小朋友, 其實佢已夠大要train 紀律, 咩叫落少次公園就唔得? 咁你 ...



水晶宮

積分: 50566


68#
發表於 17-5-26 00:06 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-25 10:50
好多謝你既意見,大家都係咁講,我諗要好認真諗下點改善,唔洗成日唔開心家嘈屋閉
可能我性格太 ...
迷你洗碗機資訊 : RASONIC 剛係香港出咗無耐, 但有消息話遲幾個月美的都會出類似SIZE 但功能更好既....


大宅

積分: 1274


67#
發表於 17-5-26 00:05 |只看該作者
我都係ftm一打二,過程中不斷學習,而家進展到搞到晒兩隻b同屋企家頭細務,仲可以四圍wet,有小小心得分享下:

1. 買餸整餸煮飯洗碗佔好多時間,唔洗迫自己日日煮到飯,煮到就煮,大人出街食真係無乜所謂,如果你想阿b食得健康d,你可以等老公返屋企前蒸盒魚同菜,肉餅之類,然後出街食街既白飯,係我立場,兩歲已經可以食街外清淡野都得

2. 買部洗碗機,奶樽,碗碟,煲乜都洗到,慳番時間同仔玩,你買左之後會覺點解買得太遲

3. 仔瞓左先集中時間做家務,佢地搞搞震,明明15分鐘做好既家務,佢纏住可以一個鐘都做唔到

4. 一次過買2日餸,得閒就整定餸或bb粥飯料分好一盒盒

5. 每日出街食個靚早餐開始美好既一天,出街前煲落飯底/粥底,之後帶仔食早餐再去公園同買餸,返到屋企就直接加之前預備好既飯料,係等佢熟既同時,幫阿b沖涼就開得飯

6. 報下pg比自己抖下,2歲可以唔洗父母陪,憶佢習慣下pre n 生活

7. 同老公傾下你既難處,set 幾件佢可以幫到手又易成功既事,例如幫阿仔沖,食臨瞓之前餐奶,曬衫,點都要分擔下,同佢講ftm做到病就湊唔到仔,人人出下力,家庭先會和諧(emoji)(emoji)(emoji)

加油呀,你阿b就返學,好好享受呢幾個月獨處既時光(emoji)





大宅

積分: 1281


66#
發表於 17-5-25 23:53 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

樓主 我同你一樣 我仲要湊2個 5,2男仔
因為工人走左 我辭工做左半年ftm
大仔k2上午 無坐校車 自己送半小時車程
每日一早起搞2個送番學 買送 番屋企拿拿林煮lunch 拖地又夠時間去接放學 番黎食完飯2個訓覺 我又準備晚餐 洗衫晾衫等等 有2日有興趣班 又再接送
番到再煮飯洗碗
我半年得1,2次勉勉岀走去同朋友食左幾粒中飯 最近大仔準備揀小學 細佬未有好offer讀n
壓力太大無好好舒發岀黎 加上琴日接送番學淋左幾場大雨 結果琴日終於爆發
爆到一發不可收拾 同時我先生都係
掃哂我啲嘢落地 我心都好痛 唔知甘辛苦為咩
好似做既野無人認同 覺得好委屈
到今日我又繼續起身湊仔 生活都一樣要甘過
只我同自己講盡力做好一個好媽媽 仔女一定會明白
加油呀 好多人支持你


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


65#
發表於 17-5-25 23:18 |只看該作者
太多家務係會迫死自己,無工人既生活就要降低自己要求,地唔使日日拖日日掃,衫唔使日日開機,煮飯叫個仔坐係度陪你煮,當玩煮飯仔,涼就一齊沖,沖到3歲左右就叫佢自己沖,一日買定幾日餸,來回慳好多個鐘....每個人得24個鐘,小朋友好快大,要學懂好好enjoy呢個時候..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo