夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


子爵府

積分: 10342


1#
發表於 17-5-24 21:12 |只看該作者
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街放電買餸回家,幫囝冲涼哄佢訓,然後曬衫、整餸凖備午餐,攪掂抖一陣囝起床食飯,食完洗碗又去公園玩兩個鐘,然後再回家凖備晚餐,陪囝玩陣然後晚餐,c6食完飯就同個囝玩一陣,我洗碗,洗完碗又同囝冲涼,哄囝訓,然後收衫摺衫執玩具掃地拖地,凖備三個人明天早餐,然後冲涼,呢個時候已經9-10點了,冲完抖陣,12點倒訓,每日如是。
好忙好累,做唔完既家務,又要湊住個囝,又成日扭計,望少一眼就衝出馬路、入厠所玩水,食飯食到一地一頭都係,戒片又痾到周圍都係,仲試過玩屎玩尿,激到死
年幾了,好困身,無啖好食無覺好訓,有時想長老幫手睇下好似求人咁,又要睇佢心情未必肯幫手,未生果陣係咁叫我生,話幫我湊,生完無耐又反口,想請工人又無床位
今日晩餐因為囝囝又扭計唔肯食飯,我鬧左幾句又哄佢食,c6發脾氣掉低個碗話唔食抱埋個囝出廳,我望住未食完既飯餸湯,一堆未洗既碗,忍唔住喊,湊住個百厭星又買又煮又洗,身水身汗煮飯真係一啲都唔容易,咁辛苦為咩?
邊喊邊洗碗,洗洗下實在唔想洗,見到成堆碗,一地都係玩具,個囝又污糟,衫又未摺,實在覺得好心煩,唔想對住佢地兩個,冲涼走左出去,出門果陣個囝追住係咁喊,c6仲叫我要走好快d走。
一個人係街行下坐下,做人都唔知為咩?坐低飲杯野,好想以後都唔返去,家務湊仔c6從來都唔會點幫手,有時叫佢睇下個囝我洗碗,佢一係塞個奶嘴一係比ipad佢,我真係好累。
頭先c6 whatsapp視像通話我,因為我走左個囝係咁喊個不停,係電話見到個囝喊到聲都沙左,好心痛,哄左個囝一陣,收線,心情好低落。


子爵府

積分: 10342


2#
發表於 17-5-24 21:16 |只看該作者
其實婚姻帶比我既係咩?我都答唔到自己。自問做人老婆媽媽都盡心盡力,但我真係覺得好累。


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 17-5-24 21:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Angelice-BeBe 於 17-5-24 21:29 編輯

嘗試調整下個時間表
能否一日買定兩日嘅餸?
就唔洗日日都落街市,撲少轉。
我自己一直都ftm...一湊二,一直無人幫手,時間表安排係好重要架,否則真係會搞到自己無得停,好困身,就會越來越唔開心架喇。
家務做得幾多咪幾多。


大宅

積分: 4093


4#
發表於 17-5-24 21:20 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

好同情你,但其實係好多人既寫照,我當初都係自己一個湊,冇長老幫,老公最多夜晚買餸煮飯,家務做得幾多得幾多,一年365日冇休息,去剪個頭髮都要等老公放假先去到,如果辛苦請鐘點幫下手,同c6傾下叫佢幫下家務同湊仔


珍珠宮

積分: 33391

好媽媽勳章


5#
發表於 17-5-24 21:26 |只看該作者
我都係咁!過程係咁!都是冇工人、老公唔駛多理、我仲要有二個小朋友、

時間好快現在成十二歲十歲

如果真的覺得累!同老公說下和找下人幫手.
你可能仲未適應
小孩子現在痴你正常


瑪瑙宮

積分: 139681


6#
發表於 17-5-24 21:45 |只看該作者
囝就黎返學, 到時有時間比自己歇下, 捱多一陣, 唔好氣餒.


大宅

積分: 1103


7#
發表於 17-5-24 21:48 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

我仔都係25個月,生完就全職湊,冇人幫手,老公亦唔會點幫手,家務買餸所有野都一腳踢,仲要有2狗1貓。以前就好似你咁,覺得啲野做極都5完,老公唔幫手又好火滾,而家我學識偷懶,管理好時間,仲可以做埋面包蛋糕同曲奇,屋企都係干干淨淨。唔洗下下扯到自己咁行,2歲都大個,唔洗樣樣都超干淨,訓練下個仔幫手做家務,心都甜埋。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 17-5-24 21:59 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

個老公個老公


珍珠宮

積分: 38494

減齡達人勳章


9#
發表於 17-5-24 22:04 |只看該作者
唔好逼到自己甘緊,唔使晚晚煮飯,有時出街食。個仔唔食咪由得佢,一餐半餐唔食,唔會餓死。
個仔沖涼就交比老公做,而家天氣開始熱,唔怕凍親。
既然已經出咗黎,喺coffee shop 休息下,等你老公攪掂個仔,唔好甘夜返屋企


大宅

積分: 3277


10#
發表於 17-5-24 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

其實好睇你想追求啲乜野,你會唔會唔甘心做ftm?請個工人,出返黎做野,心情會唔會冇咁壓抑?


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


11#
發表於 17-5-24 22:48 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

我成日都會等我老公放工返來,叫佢睇住個B一陣,我自己走去coffe shop度hea下,逃避下。
有時候男人係懶又嫌煩,於是就會比奶咀或ipad或電視,但是你唔好理喇,比得佢湊就比佢啦,唔好唔滿意,好彩大部分時間是你湊阿囝,咁就比佢睇一陣ipad啦。
你阿囝兩歲可以讀pn啦,咁你就多d時間自己用啦。
至於老公唔體諒,唉,有時候都要睇化d,因為大家心情都唔好時,關係就一定唔好呀。但又唔至於離婚嘛,咁就唯有忍耐下啦。



侯爵府

積分: 23624


12#
發表於 17-5-24 22:59 |只看該作者
我三個4、2、1,有工人,但三個都同我瞓,工人係陀仔7個月先到.


講俾你聽係想你知你不孤單


1)同c6 講下你感受
2)放手俾c6 湊下
3)其實朝早已經去咗買餸,冇必要去公園;準備多d在家中既玩具:積木、畫畫、泥膠.....陪睇下書,
盡量參考上面jm所講,改變下啦!


加油啊


翡翠宮

積分: 79228


13#
發表於 17-5-24 23:07 |只看該作者

回覆樓主:

人都癫
我會做野請工人
最少可以抖氣


大宅

積分: 1635


14#
發表於 17-5-24 23:08 |只看該作者
回覆 ricky0223 的帖子

好明白你的感受,我都試過快崩潰,先生又唔識分擔。但呢個始終係個過程,唯有改善及安排好時間,俾自己有半小時獨處抖氣時間。改變唔到現實就要改變心態,亞仔多一歲就會定好多,唔好俾自己既心情一路沉落去,有時可以帶個仔多d行下街或者做你有興趣既嘢~加油!


子爵府

積分: 12169


15#
發表於 17-5-24 23:12 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

做ftm是一項很大的犧牲,男人出去工作,他會覺得太太不用上班很輕鬆。兩個人都要嘗試由對方角度來體諒對方。你很辛苦想老公回來幫手,但偏偏男人根本不理解,他回來見你臉黑黑,怨氣沖天,他也覺得他自己委屈,他工作辛苦一天回來當然甚麼都不想做。當你們兩個天天都這樣在埋怨不開心中生活,夫妻的感情都會變差,當他覺得你不可愛就更加不懂去如何愛你體諒你為你分擔。所以不要再迫自己這麼緊。不如坐下來想想是否可以找人照顧?是否除了請工人還有其他方法?也可以心平氣和和老公談談,冷靜地訴說你的想法,看看可以怎樣達到大家可以找到平衡點。有時候想事情不要太負面,你選擇不上班照顧孩子是你的選擇,不代表就等同你犧牲最多,因為你們是兩夫妻,你不上班等於他要負擔全家開支,所以兩人的壓力同樣大。多看他的付出,少些埋怨,多些贊揚,才可以使他覺得需要幫忙負擔你的辛苦。

點評

夏落特    發表於 17-5-26 10:20
mc <()>


男爵府

積分: 5955


16#
發表於 17-5-24 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

調整時間表, 一次整定幾餐送放雪櫃, 中午煮得簡單d, 大型家務隔日先做, 例如拖地洗廁所等等。玩具一日夜晚只執一次, 其餘時間一腳撥埋一邊算, 同埋趁佢唔發現收起一部分玩具, 咁唔洗有咁多玩具hea到周圍係。
捱多一年揾間全日既幼稚園, 情況會大大改善。


子爵府

積分: 10342


17#
發表於 17-5-24 23:24 |只看該作者
好多謝大家回覆,10點幾去超市買左餸返左去,返去洗埋碗抹左地終於有時間回應
其實都經過好多事屈埋屈埋,同c6傾過,但佢覺得係我應份做的,放工回來佢只會食、訓,睇心情陪囝玩,有時格硬迫佢做一樣,一係塊面黑過鍋底,一係睬我都傻。
想請工人但無床位,鐘點成80-100時薪請姨姨湊半日4個鐘都計$250-$300/日,我寧願慳返比囝囝學野,黎緊9月返半日n,又唔捨得佢細細個搭校車,如果自己接送,一來一回兩個幾鐘只夠買餸整餸曬衫拖地,k都可能返半日,睇情況,所以唔知幾時先可以有返自己
C6屋企係咁,咩都係99做曬,四兄弟姊妹食飽放碗走人,衫都係摺好拎入佢地房,服侍周到


子爵府

積分: 11389


18#
發表於 17-5-24 23:27 |只看該作者
明白妳。我雖然唔係ftm, 但坐月中,已經有類似你的感覺。每日照顧大同細b, 雖然有幫手,但都忙到傻。病咗抖一吓就比c6 覺得係大食懶,日日喺屋企hea 好得閒。。。仲比佢發埋脾氣,冇人體諒,覺得自己好可憐。


大宅

積分: 1502


19#
發表於 17-5-24 23:36 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-24 21:12
一齊5年,囝就2歲,放完產假返左三個月就辭職開始做ftm,年幾了,好累,每日早上7點起床,食奶、早餐,落街 ...

星期日搵埋老公一齊買成個禮拜既餸la,慳好多時間,ftm係忙過返工好多ga,為左囡撐住ar


子爵府

積分: 10342


20#
發表於 17-5-24 23:43 |只看該作者
好認真睇左大家意見
1、c6幫手,基本上無可能,我肚痛係廁所耐左,個囝喊都會拍門叫我快d
2、減少工作量,其實已經精簡左仲未計洗換床單、洗廁所抺廚房落少次公園都扭到你暈
3、請人幫手,但工人無床位請,姨姨果d又貴又唔穩定
惟有忍耐,希望返學之後好d,或者k1睇情況轉全日,其實都係谷得太耐爆左

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo