原帖由 tammy2008 於 09-1-19 21:47 發表 
不會啦 不會啦 ~~
那幾句是語重深長的語氣 ~~ 不是挖苦樓主啦 ~~
希望樓主不要誤會 ~~ (小的又哪有資格去挖苦/嘲笑別人呢~ )
樓主就這樣的拋低幾句說話便不了了之.....只是想解釋有麵粉味是很平常的 ~~就如煮飯 ...
ok~你唔係有心就ok啦~
我都唔係小氣既人
講真我睇到你打既字,我都覺你好似挖苦我,既然你唔係有心就得啦
令外要唔該,召藥師
thx
hi~我有2個囡囡~~venus&chloe~~</b></i>