烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1042


1#
發表於 09-1-19 00:12 |只看該作者
第一次整,覺得食落重麵粉未,係咪要落少d麵粉呀
覺得未咩味,點解呢
hi~我有2個囡囡~~venus&chloe~~</b></i>


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 09-1-19 00:44 |只看該作者
用麵粉做緊有麵粉味....佢...有錯嗎...點解要排斥它呢 ~~

用米煮飯便有米味....
用紅豆煲糖水便有紅豆味....

妳有冇落 "香油" 呀 ~~ vanilla...lemon...


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 09-1-19 08:24 |只看該作者
我諗樓主意思係麵粉味勁過牛油或蛋香味。

妳用邊個食譜呀?post來俾大家睇睇丫!同埋妳用邊隻麵粉?
盡我一己之力,發放正能量!


侯爵府

積分: 23142


4#
發表於 09-1-19 09:29 |只看該作者
你用咩粉? 我用抵根粉。有無「西」過d 粉?

原帖由 candy411bb 於 09-1-19 00:12 發表
第一次整,覺得食落重麵粉未,係咪要落少d麵粉呀
覺得未咩味,點解呢


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 09-1-19 10:40 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-1-19 08:24 發表
我諗樓主意思係麵粉味勁過牛油或蛋香味。

妳用邊個食譜呀?post來俾大家睇睇丫!同埋妳用邊隻麵粉?


講下笑之馬....

我反而唔鐘意有陣蛋味.....好似臭雞蛋咁....好鯹.....


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-1-19 11:41 |只看該作者
係咪未熟透?


大宅

積分: 3773


7#
發表於 09-1-19 12:17 |只看該作者
我都覺得有呢個情況, 個蛋糕好重粉味, 我個仔就係成日話好似有陣味, 我都已經有落香油洛喎~~


男爵府

積分: 6598


8#
發表於 09-1-19 13:06 |只看該作者
加少少鹽就可以去粉味。


大宅

積分: 3773


9#
發表於 09-1-19 15:21 |只看該作者
原帖由 123BB 於 09-1-19 13:06 發表
加少少鹽就可以去粉味。


係咩??等我下次試下先~~


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 09-1-19 16:00 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 09-1-19 10:40 AM 發表


講下笑之馬....

我反而唔鐘意有陣蛋味.....好似臭雞蛋咁....好鯹.....


不過妳講個d笑令我覺得有點兒挖苦人家咁,就咁睇字面意思可以有好多可能性架!可能言者冇心聽者有意......
盡我一己之力,發放正能量!


複式洋房

積分: 253


11#
發表於 09-1-19 16:13 |只看該作者
原帖由 123BB 於 09-1-19 13:06 發表
加少少鹽就可以去粉味。


我讀書上家政堂, 老師都係教我落鹽架! 半茶匙就夠......


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 09-1-19 16:26 |只看該作者
原帖由 落難新抱 於 09-1-19 04:13 PM 發表


我讀書上家政堂, 老師都係教我落鹽架! 半茶匙就夠......


咁請問係做幾多隻蛋嘅蛋糕落半茶匙?
另外妳老師有冇教如用含鹽牛油整又點做? So far我整咁耐蛋糕都唔覺有好重粉味,唔知係唔係麵粉靚(美玫),有冇加鹽或用任何油類都冇問題,反而係d蛋質素影響味道(蛋腥味)。
盡我一己之力,發放正能量!


水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 09-1-19 21:47 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-1-19 16:00 發表


不過妳講個d笑令我覺得有點兒挖苦人家咁,就咁睇字面意思可以有好多可能性架!可能言者冇心聽者有意......


不會啦 不會啦 ~~

那幾句是語重深長的語氣 ~~ 不是挖苦樓主啦 ~~
希望樓主不要誤會 ~~ (小的又哪有資格去挖苦/嘲笑別人呢~ )

樓主就這樣的拋低幾句說話便不了了之.....只是想解釋有麵粉味是很平常的 ~~就如煮飯有飯香般正常 ~


大宅

積分: 1042


14#
發表於 09-1-19 23:11 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 09-1-19 21:47 發表


不會啦 不會啦 ~~

那幾句是語重深長的語氣 ~~ 不是挖苦樓主啦 ~~
希望樓主不要誤會 ~~ (小的又哪有資格去挖苦/嘲笑別人呢~ )

樓主就這樣的拋低幾句說話便不了了之.....只是想解釋有麵粉味是很平常的 ~~就如煮飯 ...


ok~你唔係有心就ok啦~
我都唔係小氣既人
講真我睇到你打既字,我都覺你好似挖苦我,既然你唔係有心就得啦
令外要唔該,召藥師
thx
hi~我有2個囡囡~~venus&chloe~~</b></i>


大宅

積分: 1042


15#
發表於 09-1-19 23:16 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-1-19 16:26 發表


咁請問係做幾多隻蛋嘅蛋糕落半茶匙?
另外妳老師有冇教如用含鹽牛油整又點做? So far我整咁耐蛋糕都唔覺有好重粉味,唔知係唔係麵粉靚(美玫),有冇加鹽或用任何油類都冇問題,反而係d蛋質素影響味道(蛋腥味)。 ...


哈~早知我就用美玫麵粉整啦!公司有得賣,我個包係二德店買,冇寫牌子,係話係日本出產,但我都覺好似冇美玫粉d粉咁令
hi~我有2個囡囡~~venus&chloe~~</b></i>


水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 09-1-19 23:56 |只看該作者
原帖由 candy411bb 於 09-1-19 23:11 發表


ok~你唔係有心就ok啦~
我都唔係小氣既人
講真我睇到你打既字,我都覺你好似挖苦我,既然你唔係有心就得啦
令外要唔該,召藥師
thx


不如妳 post 下個食譜啦 ~~ 唔知妳用幾多粉, 很難提議 ~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo