夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 17-7-19 11:41 |只看該作者
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最近又收到大信封(呢份只做了一年),佢係高層,好難搵工,見佢好唔開心,我都唔敢同佢講咁多工作上嘅嘢,但佢係家庭支柱,手停口停,唉.....,都唔知點算


侯爵府

積分: 24127


25#
發表於 17-7-20 19:01 |只看該作者
seasky21 發表於 17-7-20 19:00
可否透露少少怎樣低潮

大家都係工作上既野,我惹官非,佢就轉行


男爵府

積分: 6956


24#
發表於 17-7-20 19:00 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-20 18:50
相對嘅,當我低潮時老公一樣全力支持我,出錢出心出力四處為我奔走,好感激佢,所以我為佢願意付出一切包 ...

可否透露少少怎樣低潮


侯爵府

積分: 24127


23#
發表於 17-7-20 18:50 |只看該作者
seasky21 發表於 17-7-20 18:21
嘩,好感動喎

相對嘅,當我低潮時老公一樣全力支持我,出錢出心出力四處為我奔走,好感激佢,所以我為佢願意付出一切包括生bb(我本來無打算生),佢令我甘心改變自己,幸運遇上佢


男爵府

積分: 6956


22#
發表於 17-7-20 18:21 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-19 18:28
我老公低潮時期,我咩都無講無問,淨係每晩準備好晚飯+湯比佢,打理好屋企,唔想再增加佢煩惱

到佢願意同 ...

嘩,好感動喎


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


21#
發表於 17-7-20 18:21 |只看該作者
SorenLorensen 發表於 17-7-20 16:47
你老公情況係值得擔心,但得到太太嘅默默支持又不至於好慘。祝佢快啲搵到好工。
...

謝謝你,真的,我只可以默默支持,乜都做唔到,問都唔敢問


男爵府

積分: 6956


20#
發表於 17-7-20 18:20 |只看該作者

回覆樓主

你好好,好為老公著想


大宅

積分: 4899


19#
發表於 17-7-20 16:47 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

你老公情況係值得擔心,但得到太太嘅默默支持又不至於好慘。祝佢快啲搵到好工。


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-7-20 00:01 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 19:35
我哋就是香港最慘嗰層人,搵到,亦洗到,供樓,仔女,工人,長老,可來積蓄?
...
相信你地以往搵到錢可能都捨得去旅行/去高級餐廳食飯/買名牌衣服手袋裝身/養車
現階段可能要著手cut開支先, 睇下可唔可以cut左以上呢d非必要開支先吧
另外同4大長老傾下, 未有新工之前, 可唔可以減少少家用?


男爵府

積分: 7989


17#
發表於 17-7-19 21:23 |只看該作者

回覆樓主

老公呢2年遭遇一樣,不過未被炒,但工作超唔開心。我唸佢都想辭職,但又未捨得份人工。我們比較好,有儲蓄,但要提早退休又窄窄地,唉!


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-7-19 21:19 |只看該作者
wingwing2009 發表於 17-7-19 21:16
你老公係專業人士嗎?如果係應該唔難搵工

唔係


大宅

積分: 2807


15#
發表於 17-7-19 21:16 |只看該作者

回覆樓主

你老公係專業人士嗎?如果係應該唔難搵工


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


14#
發表於 17-7-19 19:35 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-19 19:27
無惡意一問,老公做左咁多年高層都無積蓄嗎?
搵工係重要,但可能你地都要審視返係咪以往洗得太揮霍導致儲 ...

我哋就是香港最慘嗰層人,搵到,亦洗到,供樓,仔女,工人,長老,可來積蓄?


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 17-7-19 19:27 |只看該作者

回覆樓主:

無惡意一問,老公做左咁多年高層都無積蓄嗎?
搵工係重要,但可能你地都要審視返係咪以往洗得太揮霍導致儲唔到錢手停口停?
年紀大只會越難搵返同level既工,都要為退休做準備架
咩工都好都做住先啦,好過完全無收入


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 17-7-19 19:14 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-19 18:28
我老公低潮時期,我咩都無講無問,淨係每晩準備好晚飯+湯比佢,打理好屋企,唔想再增加佢煩惱

到佢願意同 ...

你好叻 第一樣我可以做到,第二樣就唔得喇,因為我冇身家


侯爵府

積分: 24127


11#
發表於 17-7-19 18:28 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

我老公低潮時期,我咩都無講無問,淨係每晩準備好晚飯+湯比佢,打理好屋企,唔想再增加佢煩惱

到佢願意同我講嘅時候,我將自己所有資產show比老公睇,你放心,有我頂住頭家


男爵府

積分: 5408


10#
發表於 17-7-19 17:14 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

難穩工或者試下叫佢降低要求,唔係淨係靠你賺錢,真係好難唯持家庭開支


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 17-7-19 14:27 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

我有个親戚以前大陸做開廠長, 摺左, 轉另一間, 又摺, 搵唔到工, 返香港做保安, 做左十幾年了.

你老公日抖時間搵工, 去做夜班, 都幾百蚊/日.


伯爵府

積分: 17350


8#
發表於 17-7-19 12:45 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

就甘睇不觉得有咩惨

點評

cissie    發表於 17-7-19 23:30


伯爵府

積分: 18628


7#
發表於 17-7-19 12:44 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-19 12:40
「高層」呢兩個字往往成為搵工嘅包袱,其實妳老公首先要放低人工,工種,仲有TITLE呢三個大包袱,所謂馬死 ...

係囉……男人大丈夫能屈能伸,可以降低自己D要求人工低小小都做住先,騎牛穩馬……

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo