夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 17-7-19 11:41 |只看該作者
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最近又收到大信封(呢份只做了一年),佢係高層,好難搵工,見佢好唔開心,我都唔敢同佢講咁多工作上嘅嘢,但佢係家庭支柱,手停口停,唉.....,都唔知點算


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 17-7-19 11:59 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

年紀越大越難搵, 你搵定工好 D 喎.


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


3#
發表於 17-7-19 12:03 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-19 11:59
年紀越大越難搵, 你搵定工好 D 喎.
我自己本身都有工作,但人工唔高,擔唔起頭家


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 17-7-19 12:09 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-7-19 12:10 編輯
minniemouse131 發表於 17-7-19 12:03
我自己本身都有工作,但人工唔高,擔唔起頭家

咁計下節流唯有.

d 咩保險 cut 左佢. 無錢開飯, 我會 cut 保險先.




已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


5#
發表於 17-7-19 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


6#
發表於 17-7-19 12:40 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 17-7-19 12:41 編輯
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

「高層」呢兩個字往往成為搵工嘅包袱,其實妳老公首先要放低人工,工種,仲有TITLE呢三個大包袱,所謂馬死落地行,應該解決咗當前問題先,有收入好過零收入,而睇樓主咁憂心,平時是否冇乜積蓄?如果係的話,叫C6搵份PART-TIME方便就時間見工嘅都好過日日匿係度發愁啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


伯爵府

積分: 18628


7#
發表於 17-7-19 12:44 |只看該作者
wing1388 發表於 17-7-19 12:40
「高層」呢兩個字往往成為搵工嘅包袱,其實妳老公首先要放低人工,工種,仲有TITLE呢三個大包袱,所謂馬死 ...

係囉……男人大丈夫能屈能伸,可以降低自己D要求人工低小小都做住先,騎牛穩馬……


伯爵府

積分: 17350


8#
發表於 17-7-19 12:45 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

就甘睇不觉得有咩惨

點評

cissie    發表於 17-7-19 23:30


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 17-7-19 14:27 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

我有个親戚以前大陸做開廠長, 摺左, 轉另一間, 又摺, 搵唔到工, 返香港做保安, 做左十幾年了.

你老公日抖時間搵工, 去做夜班, 都幾百蚊/日.


男爵府

積分: 5408


10#
發表於 17-7-19 17:14 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

難穩工或者試下叫佢降低要求,唔係淨係靠你賺錢,真係好難唯持家庭開支


侯爵府

積分: 24127


11#
發表於 17-7-19 18:28 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

我老公低潮時期,我咩都無講無問,淨係每晩準備好晚飯+湯比佢,打理好屋企,唔想再增加佢煩惱

到佢願意同我講嘅時候,我將自己所有資產show比老公睇,你放心,有我頂住頭家


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 17-7-19 19:14 |只看該作者
ninachu 發表於 17-7-19 18:28
我老公低潮時期,我咩都無講無問,淨係每晩準備好晚飯+湯比佢,打理好屋企,唔想再增加佢煩惱

到佢願意同 ...

你好叻 第一樣我可以做到,第二樣就唔得喇,因為我冇身家


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 17-7-19 19:27 |只看該作者

回覆樓主:

無惡意一問,老公做左咁多年高層都無積蓄嗎?
搵工係重要,但可能你地都要審視返係咪以往洗得太揮霍導致儲唔到錢手停口停?
年紀大只會越難搵返同level既工,都要為退休做準備架
咩工都好都做住先啦,好過完全無收入


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


14#
發表於 17-7-19 19:35 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-19 19:27
無惡意一問,老公做左咁多年高層都無積蓄嗎?
搵工係重要,但可能你地都要審視返係咪以往洗得太揮霍導致儲 ...

我哋就是香港最慘嗰層人,搵到,亦洗到,供樓,仔女,工人,長老,可來積蓄?


大宅

積分: 2807


15#
發表於 17-7-19 21:16 |只看該作者

回覆樓主

你老公係專業人士嗎?如果係應該唔難搵工


侯爵府

積分: 20267

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-7-19 21:19 |只看該作者
wingwing2009 發表於 17-7-19 21:16
你老公係專業人士嗎?如果係應該唔難搵工

唔係


男爵府

積分: 7989


17#
發表於 17-7-19 21:23 |只看該作者

回覆樓主

老公呢2年遭遇一樣,不過未被炒,但工作超唔開心。我唸佢都想辭職,但又未捨得份人工。我們比較好,有儲蓄,但要提早退休又窄窄地,唉!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-7-20 00:01 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 19:35
我哋就是香港最慘嗰層人,搵到,亦洗到,供樓,仔女,工人,長老,可來積蓄?
...
相信你地以往搵到錢可能都捨得去旅行/去高級餐廳食飯/買名牌衣服手袋裝身/養車
現階段可能要著手cut開支先, 睇下可唔可以cut左以上呢d非必要開支先吧
另外同4大長老傾下, 未有新工之前, 可唔可以減少少家用?


大宅

積分: 4899


19#
發表於 17-7-20 16:47 |只看該作者
minniemouse131 發表於 17-7-19 11:41
C6工作上不如意,近呢兩年,份份工做唔長,我知佢好努力,但唔知係咪年紀大,轉數慢咗,加上D老細要求又好苛刻,最 ...

你老公情況係值得擔心,但得到太太嘅默默支持又不至於好慘。祝佢快啲搵到好工。


男爵府

積分: 6956


20#
發表於 17-7-20 18:20 |只看該作者

回覆樓主

你好好,好為老公著想

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo