嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 489


1#
發表於 09-2-1 18:31 |只看該作者
你地等阿B幾大先比佢坐Maclaren呀﹖佢地話由3個月起(quest sport),但3個月既BB都未坐得好,BB車冇得fully recline 會唔會唔係咁好﹖我又唔想換車仔浪費金錢,想一架車坐到大,Maclaren quest sport 會係好既選擇嗎﹖


大宅

積分: 1769


27#
發表於 09-2-10 17:09 |只看該作者
原帖由 jo10 於 09-2-9 18:45 發表
阿婆:

係呀,XLR 呢款係包埋坐墊&頭枕墊架..我响mother care買架,$2999有9折
咁你响邊度邊度買架? 快d問清楚喎!



sorry !我搭錯線。
我果部祭啡/粉紅色嘅 quest !


男爵府

積分: 5302


26#
發表於 09-2-9 18:45 |只看該作者
阿婆:

係呀,XLR 呢款係包埋坐墊&頭枕墊架..我响mother care買架,$2999有9折
咁你响邊度邊度買架? 快d問清楚喎!

原帖由 阿婆 於 09-2-8 23:41 發表


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 09-2-9 14:07 |只看該作者
xlr 呢款係包埋架..咁你要問下賣比你果個人啦..
仲有張軟墊..

原帖由 阿婆 於 09-2-8 11:41 PM 發表


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


大宅

積分: 1769


24#
發表於 09-2-8 23:41 |只看該作者
原帖由 jo10 於 09-2-2 17:37 發表
我都買左部techno XLR可以拉底for new born 訓嫁!!

我買啡/粉紅嗰款,不過發覺吾見左塊粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊,有冇mami 有意出讓呢??
pm我丫,thanks!


我都係呢隻色,係無粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊架喎?
你响邊度見倒有呀?


大宅

積分: 2038

好媽媽勳章


23#
發表於 09-2-8 23:23 |只看該作者
I bought in BeBe Dream Store, it only has white. Around $3xx
The reason i thought it's good coz when new born baby they still need a feeling of mother carrying him, that pad is a like 兜 shape. My son didn't like to sleep in the baby bed at the beginning, so i use that pad and he can sleep well.
quote]原帖由 jo10 於 09-2-5 18:56 發表
rabbyy:

請問Minimoto 軟墊 幾多錢呀,邊度買呀,仲有其他色嗎?
thanks!

[/quote]


男爵府

積分: 5302


22#
發表於 09-2-5 18:56 |只看該作者
rabbyy:

請問Minimoto 軟墊 幾多錢呀,邊度買呀,仲有其他色嗎?
thanks!

原帖由 rabbyy 於 09-2-4 12:52 發表
我都係Techno xt. it is good for new born, however, 底部太薄,如果初生, 最好加條毛巾墊住, 我就買咗Minimoto 軟墊(白色的),非常好用 


大宅

積分: 2494


21#
發表於 09-2-5 13:17 |只看該作者
我就係呀女一歲大先換左架quest sport, 不過換左車之後先後悔點解唔早D換,因為實在係幾好推幾好用!
我自己個人意見覺得, 如果你有私家車有工人跟尾既, 就買techno xt都無防, 因為的確可以瞓平對細既BB嚟講會好D, 不過如果好多時得自己一個湊佢出街, 而又有機會搭巴士既, 就買部quest sport算啦! 因為techno xt又真係幾鬼重下, 小朋友大D又重D, 要一個女人仔又帶BB又要咩架車上落都幾係野!
我記得我個女3-4個月大時, 已經鍾意周圍望, 所以我地都唔會成日瞓平晒架車, 係瞓著左先會較平既啫!
如果我係你or我會生第二胎, 我會照買quest sport, 另外再睇下有親友有2手BB車, 5-6個月大之前就用舊車or用咩帶算, 之後就比佢坐quest sport, 如果唔係成日換車都幾係野架!


大宅

積分: 2038

好媽媽勳章


20#
發表於 09-2-5 09:58 |只看該作者
techno XT is suitable for newborn while the otherwise has been mentioned start from 3months. Althought it cannot full recline, but it has already reclined to the lowest which i think it is acceptable before 3months. Also, newborn is too young, you will not bring him outside la, even u will take him, it's better to carry rather then put him in the stroller.
My friend use combi, but when her baby grew up to 6 months, it cannot totally well fit la... (may be he's big) and need to change the bigger one, but i saw even 2year old child can still fit into Techno XT


等待驗證會員

積分: 489


19#
發表於 09-2-4 13:27 |只看該作者
但係techno xt都係冇得fully recline喎,其實同quest sport 有乜分別呢﹖如果用techno xt 同combi well comfort 比較,邊部車仔比較好呢﹖


大宅

積分: 2038

好媽媽勳章


18#
發表於 09-2-4 12:52 |只看該作者
我都係Techno xt. it is good for new born, however, 底部太薄,如果初生, 最好加條毛巾墊住, 我就買咗Minimoto 軟墊(白色的),非常好用 


禁止訪問

積分: 7614


17#
發表於 09-2-3 18:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 159


16#
發表於 09-2-3 17:09 |只看該作者
想問問你地在邊度買 Quest Sport?


大宅

積分: 1150


15#
發表於 09-2-3 00:23 |只看該作者
我都覺得唔好比咁細坐Quest Sport啦!因為無得平瞓!我個女女都係6個月到先比佢坐咋!


男爵府

積分: 5302


14#
發表於 09-2-2 17:37 |只看該作者
我都買左部techno XLR可以拉底for new born 訓嫁!!

我買啡/粉紅嗰款,不過發覺吾見左塊粉紅色坐墊&粉紅色頭枕墊,有冇mami 有意出讓呢??
pm我丫,thanks!


大宅

積分: 2095


13#
發表於 09-2-2 16:46 |只看該作者
我阿b係四個幾月開始用,我覺得ok,唯一係條肩帶會容易整到/磨到阿b條頸/面,所以我要買咗對安全帶墊保護吓。


別墅

積分: 982


12#
發表於 09-2-2 10:21 |只看該作者
細仔6個月我先比佢坐


大宅

積分: 3233


11#
發表於 09-2-2 03:04 |只看該作者
我個仔都over 3 mons先比佢坐,3mons太細喇,真係有機會會sir落黎


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


10#
發表於 09-2-2 01:31 |只看該作者
我都勁 like guest .... 不過要成 $ 17xx ,
好唔捨得 lor

原帖由 vicky_cheun 於 09-2-1 20:58 發表
我個仔6個月左右開始坐quest我覺得ok~~~


複式洋房

積分: 355


9#
發表於 09-2-1 23:27 |只看該作者
我BB由4個幾月開始用QUEST的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo