夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


別墅

積分: 736


1#
發表於 17-8-3 11:42 |只看該作者
本帖最後由 chimabbb 於 17-8-3 11:51 編輯

我同老公一齊8年,拍拖4年,結婚4年,有個2歲半囡囡。一路大家都唔會瞞大家啲咩,講好左有唔滿意要即刻出聲同唔好隔過夜。
我係一個比較唔細心唔識氹人既女仔。知道常常都做唔到令老公滿意既事,加上生活壓力經濟壓力,令到我倆都冇留意到對方需要同給對方驚喜,只係每日營營役役咁上班,收工,湊女,家務。

近日,因為搬屋既事,大家嘈起上黎,亦因為呢件事,我老公覺得佢對我原來冇晒愛既感覺,要離婚。講左好多好傷我心既說話,我唔知有冇啲係衝口而出既說話,因為我明白嘈交一定係會講啲唔應該講既野。

我個心每日都好辛苦,我諗究竟我對佢仲有冇愛,定只係覺得相處左咁耐既人唔想有改變。
我唔想離婚,因為囡囡既關係,但每日對住一個唔愛我,又黑口黑面既人,唔再同我交代任何野,我覺得好冇安全感。成日亂諗野,對佢既信任由100%,跌到得返50%。

新居還未執好,一種無力感,覺得每天都係陰天,好後悔搬屋既決定。

有時諗,係咪唔搬,我老公就唔會想同我離婚,定係,要發生既事點都會發生。

宜家,我老公對新居樣樣不滿,要求每星期都回奶奶家住幾日。我都不能阻止,雖然唔想,好想要老公既擁抱,但睇唔到會唔會有呢一日。

女人當自強,但我帶住個囡,我只感到無限既無奈同壓力。

好想回到8年前!


伯爵府

積分: 17287


96#
發表於 17-8-10 18:59 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-10 11:54
我當然明白,係我老公唔明,婚姻跟本就係2個陌生人,由情人變做親人,唔通真係愛情飲水飽咩,都要有面包先 ...

又話plan咗9月旅行?買咗機票未?chok下佢仲一唔一齊去?即係你上網看下旅遊資料,如果一齊去嘅就有彎轉,如果佢唔去嘅,你自己同囡囡和父母去,去完回來要為自己和囡囡重新出發祝福你!加油!


別墅

積分: 736


95#
發表於 17-8-10 11:54 |只看該作者
newblood2030 發表於 17-8-10 03:25
多d溝通,當愛情太耐唔多唔少都有感情,唔駛下下諗離婚

我當然明白,係我老公唔明,婚姻跟本就係2個陌生人,由情人變做親人,唔通真係愛情飲水飽咩,都要有面包先有愛情。生活就係有開心同唔開心同煩既事,一個願意一齊面對呢一切既人先至係可以同你走一生既伴侶


複式洋房

積分: 165


94#
發表於 17-8-10 03:25 |只看該作者
多d溝通,當愛情太耐唔多唔少都有感情,唔駛下下諗離婚


別墅

積分: 736


93#
發表於 17-8-8 15:53 |只看該作者
rickhss 發表於 17-8-8 15:47
好難做㗎,你一言九鼎,不如停5秒再深呼吸, 遲啲關咗先兩秒
...

哈哈哈,係。


大宅

積分: 4472


92#
發表於 17-8-8 15:47 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-8 15:16
哈哈哈,就係,咁我宜家知道要小心說話。我叫佢有咩唔鐘意要照直講,唔講我唔會知,我唔想再單方面就另一 ...

好難做㗎,你一言九鼎,不如停5秒再深呼吸, 遲啲關咗先兩秒


別墅

積分: 736


91#
發表於 17-8-8 15:16 |只看該作者
rickhss 發表於 17-8-8 14:01
樓主而家變綿羊仔,c6 一定好鍾意, 每次想爆之前停兩秒, 之後就唔會 衝口而出,c6 剛使出一招振夫綱,令你 ...

哈哈哈,就係,咁我宜家知道要小心說話。我叫佢有咩唔鐘意要照直講,唔講我唔會知,我唔想再單方面就另一方,咁樣大家唔會覺得幸福


大宅

積分: 4472


90#
發表於 17-8-8 14:01 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-8 11:41
係,冇錯

樓主而家變綿羊仔,c6 一定好鍾意, 每次想爆之前停兩秒, 之後就唔會 衝口而出,c6 剛使出一招振夫綱,令你振醒咗 千祈唔好咁易離婚, 十年八年後你會比人笑離婚原因係………… 搬屋


別墅

積分: 736


89#
發表於 17-8-8 11:41 |只看該作者
Josephmon 發表於 17-8-7 22:49
我睇你寫既野,你老公應該覺得你好自私,因為佢情緒唔好,你不能包容只執著佢仲愛唔愛你。如果你仍想補救 ...

係,冇錯


大宅

積分: 4750


88#
發表於 17-8-7 22:49 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-3 11:57
新居係租,其實我都有話如果住落真係唔鐘意都可以搬返舊居,但買嗰度一齊裝修既,佢可能有個情義結,全部 ...

我睇你寫既野,你老公應該覺得你好自私,因為佢情緒唔好,你不能包容只執著佢仲愛唔愛你。如果你仍想補救呢段婚姻,先下改變自己,不要只想自己,只顧自己感受。如果你係錫佢,顧佢感受先,佢會feel到,之後會情緒好d然後就和好。愛唔係用講,係要做出來


大宅

積分: 4473


87#
發表於 17-8-7 21:15 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-7 15:44
我宜家知,你講得好啱,我之前我唔知自己迫到佢咁辛苦,我宜家知,我想補救,我先唔想放棄呢段感情。我做 ...

你明白就好啦,
當然唔好咁易放棄啦,
你一開口講話離婚佢就同你道歉,
即係佢都知道對你係過份左,
唔愛你都廢事彩你啦,係咪?
你不妨將你依加明白既嘢同佢傾下,
氹下佢,嗲下佢,
大家都嘗試退一步,
你又嘗試企佢角度諗, 佢又企下你角度諗,
佢自己唔想搬,但知道你想搬佢都配合你,
你覺得依個男人愛唔愛你?
依加爆一爆,可以有彎轉,
好過繼續忍忍忍,到再都受唔住,係咪?
都更加令你明白佢都辛苦架,
唔愛你唔會忍你,但其實轉個頭諗,
佢唔愛你亦冇必要忍你,
但你又企佢角度,你轉做佢角色都會唔好受,
暫時比多d空間對方,
佢都唔捨得離開你同小朋友咁耐啦.
如果轉到彎,會更加恩愛啦


別墅

積分: 736


86#
發表於 17-8-7 15:44 |只看該作者
homei888 發表於 17-8-7 12:25
首先,你肯唔肯定到佢依加有冇小3?
假如冇,我係以下睇法,
我淨係睇字都睇出樓主性格都算強硬派,

我宜家知,你講得好啱,我之前我唔知自己迫到佢咁辛苦,我宜家知,我想補救,我先唔想放棄呢段感情。我做得唔夠好,我希望做好啲,氹返佢,唔想佢再難受,想佢覺得同我一齊開心


大宅

積分: 4473


85#
發表於 17-8-7 12:25 |只看該作者

回覆樓主

首先,你肯唔肯定到佢依加有冇小3?
假如冇,我係以下睇法,
我淨係睇字都睇出樓主性格都算強硬派,
男人,始終都要尊嚴,唔想任何事比人管住管住,
男人覺得抖唔到氣就會逃避,
正如樓上JM講,搬屋只係導火線,
一直以嚟積住積住有你講冇佢講,
可能佢唔想搬係佢自己既諗法,
而你話比佢決定搬唔搬,
其實你個款已經做左比佢睇你想搬,
就算你冇講到出口,都係無形壓力,
就一次爆哂出嚟,其實未必唔係好事,
爆左,起碼唔好再屈住屈住,
做女人,有時候都要識氹下嗲下,
正如你都話你都想個老公錫下你,氹下你一樣,
愛錫自己表達自己係重要,
但依加有另一半,唔係獨立個體,
唔能夠任何事以自己作為出發點,
8年以嚟,
你又覺得你自己做唔做到你想要既老公所做到既事先?
仲對段感情有期望既,唔好咁易放棄,
男人扭下計既啫.


別墅

積分: 736


84#
發表於 17-8-7 07:10 |只看該作者
lovelykitty 發表於 17-8-7 01:12
本帖最後由 lovelykitty 於 17-8-7 01:16 編輯

似乎你地嘅問題都唔只係單一搬屋嘅事。

你都睇到個問題,係佢應該一路積落好多唔滿意,又唔講,或者可能佢我講但我會駁佢,佢覺得冇左個尊嚴掛。
我搬屋後都道過歉,但可能佢嬲到癲左,講好多野傷我心,到上星期五我決定放佢就,順佢意離婚,佢又同我道歉。
叫我比啲時間佢整理再傾下。
我唔知佢要整理幾耐,我發覺我連佢父母都嬲埋,真係會唔想見到佢地。但念在佢地係呀囡既爺爺嫲嫲,我又做唔出咁絕


別墅

積分: 736


83#
發表於 17-8-7 07:05 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-7 00:24
本帖最後由 tammy2008 於 17-8-7 00:43 編輯

吓, 歉就照道, 但錯就照做呀?

就係,我都唔知佢想點,佢道歉後話叫我比啲時間佢整理下佢想點,我真係唔知佢要整理幾耐,我可能會忍唔住問佢想點,宜家我同佢既相處就等於普通朋友,但我唔想要咁既老公,我要一個會攬我錫我同我笑既人一世。。。
奶奶成日想我個囡去佢度住上星期先住左2日,尋日見面又問呀囡跟唔跟佢返去,就算呀囡話好我都唔比啦,咩野都冇執,同埋呀囡係我精神支柱,做咩成日要佢去奶奶度住。


珍珠宮

積分: 42987


82#
發表於 17-8-7 01:12 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-3 11:57
新居係租,其實我都有話如果住落真係唔鐘意都可以搬返舊居,但買嗰度一齊裝修既,佢可能有個情義結,全部 ...

本帖最後由 lovelykitty 於 17-8-7 01:16 編輯

似乎你地嘅問題都唔只係單一搬屋嘅事。

好好坐低傾啦,如果佢真係去意已決,你單方面想拖都係無意思


水晶宮

積分: 50566


81#
發表於 17-8-7 00:24 |只看該作者
chimabbb 發表於 17-8-6 20:13
雖然佢道左歉,但其實都係未坐低傾,佢對我態度好啲啲,但都係好冷淡,仲要一星期返奶奶度訓2,3晚,我知 ...

本帖最後由 tammy2008 於 17-8-7 00:43 編輯

吓, 歉就照道, 但錯就照做呀?
佢想點呀?
唔通佢道歉既意思只係知道自己對你唔住。。。無打算要改?

咁今日星期日你哋做過咩呀? 兩日啦喎都無時間可以坐低傾吓咩?

個老婆想同自己老公一齊住叫管? 咪玩啦老公唔想同老婆一齊住就咪結婚害人啦。。。


伯爵府

積分: 17948


80#
發表於 17-8-6 23:46 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-3 17:46
唔洗再自責,可以話十成有九係因為小三。。。

個囡先二歲零學人講想要番d 私人生活? 叫佢慳d啦

一個男人變得咁犀利十成九有小3出現,你做咩佢都吾順眼呀。


別墅

積分: 736


79#
發表於 17-8-6 20:13 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 18:44
咁今晚同佢講啦, 今期你得勢一定要食住個勢表達自己想點先唔會再諗要離婚, 一定要強烈表達出來, 之後可 ...

雖然佢道左歉,但其實都係未坐低傾,佢對我態度好啲啲,但都係好冷淡,仲要一星期返奶奶度訓2,3晚,我知,我唔應該咁管佢,但唔返屋企訓,其實我係幾唔鐘意,就算返奶奶度都係。呢個情況都唔知要維持幾耐


別墅

積分: 736


78#
發表於 17-8-5 19:14 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-8-5 18:44
咁今晚同佢講啦, 今期你得勢一定要食住個勢表達自己想點先唔會再諗要離婚, 一定要強烈表達出來, 之後可 ...

本帖最後由 chimabbb 於 17-8-5 19:14 編輯

你好搞笑,不過我唔敢迫佢,想等佢同我講先,但如果佢太過份我可能先會出聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo