夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4346


1#
發表於 17-8-24 10:38 |只看該作者
其實想問下各位先生,如果老婆走樣,你們仲會有興趣嗎?這是否男人偷食的其中一個原因?


複式洋房

積分: 487


75#
發表於 17-9-14 16:43 |只看該作者

回覆樓主:

加油


大宅

積分: 4346


74#
發表於 17-9-14 12:32 |只看該作者
beebee67890 發表於 17-9-14 11:08
咁又係,c6同我出街見其他男人望我會自豪,又試過因為咁啤人,我4x,但自問keep得唔錯,扮靚係會上癮,有人贊就 ...

好有同感


男爵府

積分: 9714


73#
發表於 17-9-14 11:08 |只看該作者
本帖最後由 beebee67890 於 20-8-20 17:21 編輯
Joannechau777 發表於 17-9-14 10:55
有邊個男人想帶烏wet的太太去街先得架

咁又係,c6同我出街見其他男人望我會自豪,又試過因為咁啤人,我不少了,但自問keep得唔錯,扮靚係會上癮,有人贊就越來越有多心機去keep,所以之前疏懶咗的jm們,快d抽時間整下,開返個頭有成積就越來越正


大宅

積分: 4346


72#
發表於 17-9-14 10:55 |只看該作者
beebee67890 發表於 17-9-14 10:39
贊同,雖然keep好唔一定有用,人人出軌理由唔同,但不能否定有好多衰佬係因為屋企果個wet左,失去興趣同欣賞而 ...

有邊個男人想帶烏wet的太太去街先得架


男爵府

積分: 9714


71#
發表於 17-9-14 10:39 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:02
但唔keep,可能死得快D,C6會對自己冇興趣
贊同,雖然keep好唔一定有用,人人出軌理由唔同,但不能否定有好多衰佬係因為屋企果個wet左,失去興趣同欣賞而開始變質多心,而且女人keep好自己不是全為老公,keep 好自己內內外外,保持自己開心,不要為家及丈夫失去自己,愛自己多D,顧家之餘,留$,時間心機係自己身上


大宅

積分: 4346


70#
發表於 17-9-14 10:36 |只看該作者
yanwendy 發表於 17-9-14 10:05
我冇咩keep,不過我就堅持身形不可太肥。
我先生都唔系靚仔,又唔系有錢。邊有機會有外遇。
而且佢性格又偏 ...

其實keep,靚D都係氹自己開心D啫


大宅

積分: 1305


69#
發表於 17-9-14 10:05 |只看該作者

回覆樓主:

我冇咩keep,不過我就堅持身形不可太肥。
我先生都唔系靚仔,又唔系有錢。邊有機會有外遇。
而且佢性格又偏激,唔系人人受到。系我先接受到佢


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


68#
發表於 17-8-27 09:49 |只看該作者
suetfunglui 發表於 17-8-24 15:17
一句新鮮感,點keep外表都無用,keep唔到佢內心情感

好多時新不如舊的,玩下都有可能,但係唔係咁樣就俾自己藉口去不修邊幅先?就算唔係為咗呢個原因,keep好自己內外其實對自己都係一件好事嚟。
百花叢裡過,片葉不沾身。


水晶宮

積分: 50566


67#
發表於 17-8-27 09:38 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 23:28
欣宜同李嘉欣,你會選邊個?

我就一定唔會選李小姐囉。。。。


大宅

積分: 4900


66#
發表於 17-8-26 22:25 |只看該作者
bobo88hk 發表於 17-8-25 07:33
Keep係for自己 有咩事上黎都有market 增加自信心

絕對贊成你講法(emoji)(emoji)(emoji)我keep都係咁捻


珍珠宮

積分: 33455


65#
發表於 17-8-26 13:38 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-26 11:43
為增強自己自信



大宅

積分: 4346


64#
發表於 17-8-26 11:43 |只看該作者
cakii 發表於 17-8-26 10:03
係要keep, 但唔一定要單一為老公嘅

為增強自己自信


珍珠宮

積分: 33455


63#
發表於 17-8-26 10:03 |只看該作者

回覆樓主:

係要keep, 但唔一定要單一為老公嘅


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 17-8-26 08:27 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 23:28
欣宜同李嘉欣,你會選邊個?

其實好睇個人

我朋友欣宜咁既身形 但佢男朋友好靚仔 以前D女朋友都幾靚下 佢男朋友對我朋友勁好 錫到燶個隻

男人完全睇外表?唔一定
但keep係為自己健康

外表好多時好多因素而變 如果因為一個人既外表而影響雙方既愛 咁我覺得 無左斷感情都不為過 從來由外表而來的感情都不長久 外表會變 咁感情變都好正常


大宅

積分: 1376


61#
發表於 17-8-26 06:35 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:45
對,其實執靚自己,並不一定氹對方開心,而係氹自己開心,有多D自信,比朋友讚下,都唔知幾滿足(emoji)
...
i totally agree with that.


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


60#
發表於 17-8-26 02:11 |只看該作者
mrsjacky 發表於 17-8-25 07:25
如果身型fit, 但樣普通,同樣靚,但肥矮,邊個好?
我贊成keep, 外在美內在美,性格修養內涵都要keep, 不為 ...

有得揀的話,兩個都唔會要啦。


侯爵府

積分: 23167


59#
發表於 17-8-25 20:26 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 23:28
欣宜同李嘉欣,你會選邊個?

我諗大部份男人會話:兩個都要,鄭小姐性格堅強樂觀又有錢,做正室;李小姐靚女,負責貌美如花,做情人。


男爵府

積分: 9554


58#
發表於 17-8-25 18:18 |只看該作者

回覆樓主

keep 係令自己有價值 男人變心無得救 搵另外一個 都要靠自己keep
te quiero mucho mi amo


大宅

積分: 4346


57#
發表於 17-8-25 10:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-25 10:08
越 KEEP 越開心, 唔好停

係,大家咁話

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo