夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4346


1#
發表於 17-8-24 10:38 |只看該作者
其實想問下各位先生,如果老婆走樣,你們仲會有興趣嗎?這是否男人偷食的其中一個原因?


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 17-8-24 10:51 |只看該作者
男人要偷食,就算老婆靚過香港小姐都一樣偷食,老婆醜樣,不靚,身材不好,不是偷食的理由~

點評

iamqaz    發表於 17-8-25 15:24
iamqaz    發表於 17-8-25 15:23
fattymama    發表於 17-8-24 10:52


大宅

積分: 4346


3#
發表於 17-8-24 10:57 |只看該作者
0030 發表於 17-8-24 10:51
男人要偷食,就算老婆靚過香港小姐都一樣偷食,老婆醜樣,不靚,身材不好,不是偷食的理由~ ...

咁有錢便身痕,同意嗎?


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 17-8-24 10:58 |只看該作者
點 KEEP 都始終係同一個人, 點 KEEP 都始終歲月催人, 偷唔偷食係 '個人' 問題.


大宅

積分: 4346


5#
發表於 17-8-24 11:02 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-24 10:58
點 KEEP 都始終係同一個人, 點 KEEP 都始終歲月催人, 偷唔偷食係 '個人' 問題. ...

但唔keep,可能死得快D,C6會對自己冇興趣


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 17-8-24 11:07 |只看該作者
回覆 Joannechau777 的帖子

也不同意,因為大把偷食的負債累累~


大宅

積分: 4346


7#
發表於 17-8-24 11:09 |只看該作者
0030 發表於 17-8-24 11:07
回覆 Joannechau777 的帖子

也不同意,因為大把偷食的負債累累~

男人真賤,無錢仲要偷食(emoji)


瑪瑙宮

積分: 139710


8#
發表於 17-8-24 11:09 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:02
但唔keep,可能死得快D,C6會對自己冇興趣

唔一定, 睇个男人要咩. 我 ex 个家姐無 keep 架, 肥 c9 一名, 佢老公好愛佢 (唔係表面). 但个男人舊年死左了陰公. 不過, 唔重視外表的男人比較少.


大宅

積分: 4346


9#
發表於 17-8-24 11:16 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-24 11:09
唔一定, 睇个男人要咩. 我 ex 个家姐無 keep 架, 肥 c9 一名, 佢老公好愛佢 (唔係表面). 但个男人舊年死 ...

咁慘


瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 17-8-24 11:19 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:16
咁慘
我都覺得好慘. 感情如果一向唔好叫做一个了斷係好事黎我覺得, 但感情好好真係變番一个人就好慘.


大宅

積分: 4346


11#
發表於 17-8-24 11:23 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-24 11:19
我都覺得好慘. 感情如果一向唔好叫做一个了斷係好事黎我覺得, 但感情好好真係變番一个人就好慘.
...

係,佢真好慘,現在有另一個伴嗎?我覺得人老左一定要有個伴。


瑪瑙宮

積分: 139710


12#
發表於 17-8-24 11:28 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:23
係,佢真好慘,現在有另一個伴嗎?我覺得人老左一定要有個伴。

6x 我諗唔會了, 主要湊孫過日晨.


大宅

積分: 4346


13#
發表於 17-8-24 11:29 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-24 11:28
6x 我諗唔會了, 主要湊孫過日晨.

咁都好D,有番D記托


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


14#
發表於 17-8-24 11:34 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 10:38
其實想問下各位先生,如果老婆走樣,你們仲會有興趣嗎?這是否男人偷食的其中一個原因?
...

男人都一樣要KEEP,唔好話外表,其實為健康都要啦!

至於係唔係男人偷食嘅其中一個原因,咁問其實都有點多此一舉,如果要妳餐餐返屋企食,但係餐餐食隔夜餸仲要係賣相唔掂的話,有能力的話妳自己都寧願出街食啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


15#
發表於 17-8-24 11:38 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 10:57
咁有錢便身痕,同意嗎?

呢樣100%肯定,就算唔係攞去滾,都會心思思想買玩具!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4346


16#
發表於 17-8-24 11:39 |只看該作者
wing1388 發表於 17-8-24 11:34
男人都一樣要KEEP,唔好話外表,其實為健康都要啦!

至於係唔係男人偷食嘅其中一個原因,咁問其實都有點 ...

講得有道理,一餐唔多掂的飯,又真好鬼惡頂(emoji)


大宅

積分: 4346


17#
發表於 17-8-24 11:42 |只看該作者
wing1388 發表於 17-8-24 11:38
呢樣100%肯定,就算唔係攞去滾,都會心思思想買玩具!

但玩具我又真係冇興趣玩


瑪瑙宮

積分: 139710


18#
發表於 17-8-24 11:42 |只看該作者
wing1388 發表於 17-8-24 11:38
呢樣100%肯定,就算唔係攞去滾,都會心思思想買玩具!
咁就一定喇, 我有多 d 錢會做多 d 貴 d 的 facial



珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


19#
發表於 17-8-24 11:45 |只看該作者
Joannechau777 發表於 17-8-24 11:42
但玩具我又真係冇興趣玩

每個人都總會有啲心頭好嘅!

我見好多女士鍾意買鞋,可以一屋都係鞋,總之鍾意就買鞋,心情好同唔好都買鞋,但買完可能唔記得著!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 4346


20#
發表於 17-8-24 11:45 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-8-24 11:42
咁就一定喇, 我有多 d 錢會做多 d 貴 d 的 facial

對,其實執靚自己,並不一定氹對方開心,而係氹自己開心,有多D自信,比朋友讚下,都唔知幾滿足(emoji)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo