想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1008


1#
發表於 17-11-10 18:49 |只看該作者
第一次用唔識睇!Cycle 大約30日,經期算準!之前幾日都係好淺色,Day 17 朝見到深深地色,下晝就咩都無,係咪已經排左?
myimage.jpg


大宅

積分: 2208


8#
發表於 17-11-11 01:27 |只看該作者
carmen0118 發表於 17-11-10 18:49
第一次用唔識睇!Cycle 大約30日,經期算準!之前幾日都係好淺色,Day 17 朝見到深深地色,下晝就咩都無, ...

唔好用晨vv, 去佐朝早個次忍幾個鐘再check


大宅

積分: 1008


7#
發表於 17-11-10 23:57 |只看該作者
Abbie0507 發表於 17-11-10 23:11
驗前2小時吾可以飲水㗎
同埋通常day 10就開始驗,每日一次,同時間,見到深粗就要驗密啲㗎
...

明白!謝謝!


複式洋房

積分: 230


6#
發表於 17-11-10 23:11 |只看該作者
carmen0118 發表於 17-11-10 20:24
原本今朝終於見到左邊有線而右邊好似深色左,仲以為會一直再深,點知下晝就淺番!其實點解咁既呢?
...

驗前2小時吾可以飲水㗎
同埋通常day 10就開始驗,每日一次,同時間,見到深粗就要驗密啲㗎


大宅

積分: 1008


5#
發表於 17-11-10 20:24 |只看該作者
Wingyan.liu88 發表於 17-11-10 19:49
正常排之前2條杠都會一樣色 我就會深過參考色

原本今朝終於見到左邊有線而右邊好似深色左,仲以為會一直再深,點知下晝就淺番!其實點解咁既呢?


大宅

積分: 2051


4#
發表於 17-11-10 19:49 |只看該作者
正常排之前2條杠都會一樣色 我就會深過參考色


大宅

積分: 1008


3#
發表於 17-11-10 19:05 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-10 18:58
正常是深粗,似未排

謝謝解答!
想問下,我check左幾日左邊條線都好淺色,甚至淺到睇唔到,係咪排卵就會見到兩條線都會好深色既呢?


大宅

積分: 1212


2#
發表於 17-11-10 18:58 |只看該作者
carmen0118 發表於 17-11-10 18:49
第一次用唔識睇!Cycle 大約30日,經期算準!之前幾日都係好淺色,Day 17 朝見到深深地色,下晝就咩都無, ...

正常是深粗,似未排

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo