立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2658
nico011296 發表於 18-2-16 17:09 個煲太細 加咗湯料最多放到3升~4升水 好難每人有2碗湯
子爵府
積分: 10934
aylau 發表於 18-2-16 13:24 大size 應該有8L
hhss0203 發表於 18-2-16 13:19 我用一節蓮藕+半磅栗+$40西施骨=4人份量已經好甜 你20人買料時問下檔主好D
schi 發表於 18-2-16 02:28 我未煲過蓮藕栗子,但係我覺得唔會太好味,除非你鐘意清淡啲,個人意見,都係加隻鱆魚同幾隻冬菇會好味啲 : ...
男爵府
積分: 5073
aylau 發表於 18-2-11 22:03 十二個大人,用高速煲,以每人可以飲到兩碗湯計,請問各樣材料要用幾多,煲出嚟嘅湯先夠味? ...
積分: 4527
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy