烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2658


1#
發表於 18-2-11 22:03 |只看該作者
十二個大人,用高速煲,以每人可以飲到兩碗湯計,請問各樣材料要用幾多,煲出嚟嘅湯先夠味?


大宅

積分: 2658


2#
發表於 18-2-15 13:34 |只看該作者
aylau 發表於 18-2-11 22:03
十二個大人,用高速煲,以每人可以飲到兩碗湯計,請問各樣材料要用幾多,煲出嚟嘅湯先夠味?
...

請問有冇人俾到提議我呀?
Lilypie 5th Birthday Ticker


大宅

積分: 4527


3#
發表於 18-2-16 02:28 |只看該作者

回覆樓主:

我未煲過蓮藕栗子,但係我覺得唔會太好味,除非你鐘意清淡啲,個人意見,都係加隻鱆魚同幾隻冬菇會好味啲 。仲有,你個㷛有幾大先?


男爵府

積分: 5073


4#
發表於 18-2-16 13:19 |只看該作者
aylau 發表於 18-2-11 22:03
十二個大人,用高速煲,以每人可以飲到兩碗湯計,請問各樣材料要用幾多,煲出嚟嘅湯先夠味?
...

我用一節蓮藕+半磅栗+$40西施骨=4人份量已經好甜
你20人買料時問下檔主好D



大宅

積分: 2658


5#
發表於 18-2-16 13:24 |只看該作者
schi 發表於 18-2-16 02:28
我未煲過蓮藕栗子,但係我覺得唔會太好味,除非你鐘意清淡啲,個人意見,都係加隻鱆魚同幾隻冬菇會好味啲 : ...

大size 應該有8L
Lilypie 5th Birthday Ticker


大宅

積分: 2658


6#
發表於 18-2-16 13:25 |只看該作者
hhss0203 發表於 18-2-16 13:19
我用一節蓮藕+半磅栗+$40西施骨=4人份量已經好甜
你20人買料時問下檔主好D

Thx, 咁我問吓啦
Lilypie 5th Birthday Ticker


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 18-2-16 17:09 |只看該作者
aylau 發表於 18-2-16 13:24
大size 應該有8L

個煲太細 加咗湯料最多放到3升~4升水 好難每人有2碗湯


大宅

積分: 2658


8#
發表於 18-2-16 17:28 |只看該作者
nico011296 發表於 18-2-16 17:09
個煲太細 加咗湯料最多放到3升~4升水 好難每人有2碗湯

Thx.
咁唯有吾用高速煲,用另外一個大鋼煲,應該有12L.

Lilypie 5th Birthday Ticker

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo