美容扮靚

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 7101


1#
發表於 09-4-2 11:23 |只看該作者
我有140磅, 高5.3". 想減到120磅. 係家庭醫生開藥比我架.

第一天:
副作用0吾係好覺, 可能因為食開哮喘藥, D副作用仲辛苦啦. 所以食左減肥藥仲精神左.

另外, 我每天會飲一杯西梅汁, 以減去不能大大的副作用, 因為我飲親都會瀉. 也會吃多種女性維他命.

[ 本帖最後由 moondream3003 於 09-4-3 10:18 編輯 ]


洋房

積分: 54


280#
發表於 09-6-12 15:58 |只看該作者
請問可唔可以pm間診所資料比我呀! Thank you !


原帖由 kellylau79 於 09-6-11 14:59 發表
我今日去大埔中心果邊買奶粉行過商場見到有間診所門口貼住有減重咨詢,米入去問姑娘咯。姑娘話有我就拿拿聲挂號啦!終于開到15mg俾我啦!380蚊一個月藥。平過我之前個醫生好多啊!因爲之前打電話去樓主講果個醫療集團問,大埔 ...


男爵府

積分: 7501


279#
發表於 09-6-12 14:46 |只看該作者

回覆 279# joeyeddie 的文章

Hi Joeyeddie

我都想買15mg,我係荃灣區,可否向你訂購?點樣交收?請pm我,Thanks!


禁止訪問

積分: 923


278#
發表於 09-6-12 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 923


277#
發表於 09-6-12 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 292


276#
發表於 09-6-12 13:01 |只看該作者
joeyeddie
我估$200元應該是診金, 唔該你先,

其實我真想試試這藥,但未知睇醫生好還是自己買藥食好?


禁止訪問

積分: 923


275#
發表於 09-6-12 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 292


274#
發表於 09-6-12 12:41 |只看該作者
請問我見葵涌廣場有位唐醫生門口都有這張海報及話診金$200
我想問有無人睇過及是否和你們睇D醫生一樣?


別墅

積分: 886

BK Milk勳章


273#
發表於 09-6-12 00:00 |只看該作者
俾人 del左喇...
原帖由 joeyeddie 於 09-6-11 12:28 發表
各位媽咪,
因為有好多媽咪叫我幫佢哋買, 我打算明天會叫我個FD幫我取貨, 若你哋想買, 請到二手市場睇POST. 若掛號要加$5元, 因為我唔係賣貨的, 我是冇錢賺的,

...
最喜歡研究自家製有機護膚品,深深相信簡單生活(頭腦)就是美(幸福)!


禁止訪問

積分: 923


272#
發表於 09-6-11 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5672


271#
發表於 09-6-11 22:56 |只看該作者
大家好, 好開心見到咁用人食reductil,我都開始加入, 食左藥我都有口渴感覺, 但我會食香口膠, 食左香口膠會無左口渴感覺, 大家可以試下


別墅

積分: 811


270#
發表於 09-6-11 21:27 |只看該作者
係呀, 我本身冇乜水腫, 可能係呢個原因卦, 你可否幫我攞一盒15mg? 唔該晒....



原帖由 joeyeddie 於 09-6-11 20:27 發表
你係未本身冇水腫架, 一般食都有明顯既磅數效果, 但當水腫去晒之後, 食10mg已經冇咩用, 因為磅數真係唔會再減, 因為之後係減脂肪.
我自己初時食10mg, 減咗9磅, 但睇落水都唔係好覺得廋咗, 只係個胃腩同個肚冇咗, 跟 ...
[


禁止訪問

積分: 923


269#
發表於 09-6-11 20:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 923


268#
發表於 09-6-11 20:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 811


267#
發表於 09-6-11 20:19 |只看該作者
食左10mg 6日,只係減得兩磅, 進度好似好慢咁....

不過就冇乜副作用, 只係胃口細左d...
[


珍珠宮

積分: 34041


266#
發表於 09-6-11 19:43 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-6-11 15:41 發表
但我係天水圍盈健, $100 / 1week咋0咼.


呢度開既係 sibutil 15mg


民房

積分: 11


265#
發表於 09-6-11 19:42 |只看該作者

...

我之前係出邊自己都買到...但食完心跳 手震 樣樣都有....一唔食個肚又出返黎-,-


大宅

積分: 3381


264#
發表於 09-6-11 19:40 |只看該作者
我打左去荃灣盈健問要$550/2WEEK藥,第1 次睇另加$180 .....
原帖由 on0li 於 09-6-11 12:17 發表
我岩岩打去屯門盈健問要$600/2WEEK藥~好貴喎~


子爵府

積分: 11421

醒目開學勳章


263#
發表於 09-6-11 18:28 |只看該作者
我有FRIEND介紹荃灣(近荃威)的西醫~$250/14日藥~10MG~

我會去睇~因為醫生開的比較穩陣~


子爵府

積分: 11421

醒目開學勳章


262#
發表於 09-6-11 18:25 |只看該作者
pls pm me~

THX

原帖由 kellylau79 於 09-6-11 14:59 發表
我今日去大埔中心果邊買奶粉行過商場見到有間診所門口貼住有減重咨詢,米入去問姑娘咯。姑娘話有我就拿拿聲挂號啦!終于開到15mg俾我啦!380蚊一個月藥。平過我之前個醫生好多啊!因爲之前打電話去樓主講果個醫療集團問,大埔 ...

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo