自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 18-8-10 20:53 |只看該作者
佢拍拖(讀緊大學)你們當時的感覺是點?

不知點解,佢無拖拍時,我又驚佢第時變老姑婆,依家又覺得不知點甘,好似養左個女廿年,甘就比人哄走左

心情好複雜呀


子爵府

積分: 10574


66#
發表於 18-8-11 17:03 |只看該作者

回覆樓主

唉 諗起d媽媽乜都唔准乜都唔俾 真係慘


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


65#
發表於 18-8-11 16:46 |只看該作者

回覆樓主:

花樣年華仲唔發市,你仲驚。
唔洗諗得咁差,多半個仔用,唔好咩。
亞囡有分數喇! 太囉唆,顯老
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


珍珠宮

積分: 44557


64#
發表於 18-8-11 16:41 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 18-8-11 15:44
大學喎,我0k,仲會提醒佢地一定要帶套套

呢樣真


珍珠宮

積分: 44557


63#
發表於 18-8-11 16:40 |只看該作者

回覆樓主

唔係哄走咗,你點生個女出嚟

放手吧


水晶宮

積分: 74954


62#
發表於 18-8-11 16:38 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 20:53
佢拍拖(讀緊大學)你們當時的感覺是點?

不知點解,佢無拖拍時,我又驚佢第時變老姑婆,依家又覺得不知點 ...

亞仔讀大學,未有拍拖,只打機,怕將來是老婆奴


男爵府

積分: 6064


61#
發表於 18-8-11 16:35 |只看該作者

回覆樓主

大學拍拖唔緊要,最緊要結婚搵個靠得住


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


60#
發表於 18-8-11 16:33 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


59#
發表於 18-8-11 15:53 |只看該作者
jenniferzhu 發表於 18-8-11 15:44
大學喎,我0k,仲會提醒佢地一定要帶套套

我講左,但佢話佢地會等結婚先(希望得啦)



珍珠宮

積分: 44168

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


58#
發表於 18-8-11 15:47 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 22:13
不是擔心
是好感觸
個心好不知點

慶幸個女肯嫁,同嫁得出

你同老公自由了,正呀


珍珠宮

積分: 44168

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


57#
發表於 18-8-11 15:44 |只看該作者

回覆樓主

大學喎,我0k,仲會提醒佢地一定要帶套套


別墅

積分: 622


56#
發表於 18-8-11 15:42 |只看該作者
701003 發表於 18-8-10 21:41
我女大一果陣,同我講:媽咪,我約咗人去街!我答:好呀!
點知我女又問:你唔問下我同邊個去?我同男友去街 ...

本帖最後由 bunny06mama 於 18-8-11 15:46 編輯

JM 你好正。


男爵府

積分: 5255


55#
發表於 18-8-11 15:31 |只看該作者
anna59 發表於 18-8-10 21:28
大學mark 定一個好D,否則出去做工好難識人

無錯!大學mark定好幸運


大宅

積分: 2237


54#
發表於 18-8-11 15:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 轉運 於 18-8-11 15:13 編輯

我嗰個快y3無聲無氣,去實習每次番黎都問吓佢有無識到朋友,令人擔心,我開始明白北京上海嗰啲大媽眼見佢朋友好多靚嗰啲都差不多mark定一個,有個就快結婚添。


伯爵府

積分: 15979


53#
發表於 18-8-11 15:01 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 20:53
佢拍拖(讀緊大學)你們當時的感覺是點?

不知點解,佢無拖拍時,我又驚佢第時變老姑婆,依家又覺得不知點 ...

我媽超開心 因為我以前嘅(其實puppy love到我都唔知係唔係拍拖)收得好埋,佢以為我無拍過拖,所以好擔心。我出黎做野之後拍嘅第一個,就正式話比阿媽知


男爵府

積分: 6865


52#
發表於 18-8-11 14:53 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 20:53
佢拍拖(讀緊大學)你們當時的感覺是點?

不知點解,佢無拖拍時,我又驚佢第時變老姑婆,依家又覺得不知點 ...

如果個男仔係好,我會鄧她開心揾到個好伴侶,好似我以前遇到老公一樣感覺幸福


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


51#
發表於 18-8-11 08:57 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 20:59
上過黎食飯,但果時不認是男朋友,岩岩先話我知佢地關係確認左
...

叫他們多點回家吃飯,你也可以多認識了解對方。這是為你女兒把關的最佳方法。患得患失是難免的,不難最難受的應該是你老公吧? !


男爵府

積分: 5303

BB防敏心得分享勳章


50#
發表於 18-8-11 08:37 |只看該作者

回覆樓主

必經階段,大學先拍拖算好乖啦!我個時中三就拍拖........間中傾計分享下戀愛態度,最緊要保護自己!


用戶要求終止服務

積分: 11305


49#
發表於 18-8-11 05:39 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 22:13
不是擔心
是好感觸
個心好不知點

我老公都係大學識返黎架

畢業兩三年儲夠錢搞婚禮買樓就結婚
當年好似拍左5年拖,25,26歳就嫁左

可能我媽怕不嬲我嫁唔出(連我自己都怕自己冇人要),佢好接受


用戶要求終止服務

積分: 11305


48#
發表於 18-8-11 05:34 |只看該作者
CrabPincers 發表於 18-8-10 21:19
hm.....不知點講,整體上都有禮貌,望落去都是正經人,我女話佢好勤力做part time,無用屋企錢(都是讀緊大 ...

大學不是職業先修,讀大學學的是知識硏究思考,體驗世界很大

我不少大學朋友最後都冇做自己個行,我都係架。

有理想有責任心不害人,做乜都好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo