家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 9231


1#
發表於 18-8-29 15:23 |只看該作者
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??


男爵府

積分: 7273

牛年勳章


27#
發表於 18-9-9 08:02 |只看該作者

回覆樓主

月供至少4年,看一個投資週期


大宅

積分: 3459


26#
發表於 18-9-8 22:55 |只看該作者
吱喳momo 發表於 18-9-5 09:30
我都係今年1月開始供,蝕緊大約15%左右,不過我冇理,繼續供,仲加大咗供款額揀多隻股票。
我只係諗股市跌 ...

加左那隻?分享一下可以嗎


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


25#
發表於 18-9-8 09:06 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 22:26
盈富,騰訊,港交所,中銀

當時買都知高位,諗住長線,放3,5,7年,所以見低,想加馬。。係時機嗎?

唔好加啦~

又加又減,便變成炒股了~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1502


24#
發表於 18-9-8 06:52 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

月供股票計劃即投資者每月以固定的金額、指定的日子買入想投資的股票。由於每月所投資的金額相同,故可在股票價格較低時購入較多股數;在價格較高時買入較少股票。於長線投資策略下,投資者毋須擔心短期的市況波動,且有效控制每股平均成本,達到平均投資法的效果。因此有助減低投資風險,提高回報。月供股票一般為長線投資,假如企業的盈利較為波動,缺乏長遠投資價值,則不宜以月供方式購買。


伯爵府

積分: 17483


23#
發表於 18-9-7 17:24 |只看該作者
kittykwok385 發表於 18-8-29 19:28
Timing 吾岩,你係今年年頭即係股市最高點開始供,越供越低自然吾開心了

我都係,越供越低,但我無唔開心,我供得就係買佢跌呀!
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


侯爵府

積分: 21751

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


22#
發表於 18-9-7 07:50 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 22:26
盈富,騰訊,港交所,中銀

當時買都知高位,諗住長線,放3,5,7年,所以見低,想加馬。。係時機嗎?

每月$3000供4隻??
在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我  


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 18-9-6 08:58 |只看該作者

回覆樓主

我供左半年連埋息無乜上落平穩,可能供既大部分係公用股銀行股,較穩定。


公爵府

積分: 28939


20#
發表於 18-9-5 17:52 |只看該作者

回覆樓主

想問下係點計賺定蝕?唔係好識計


珍珠宮

積分: 32469


19#
發表於 18-9-5 13:52 |只看該作者

回覆樓主

我月供一隻3號,7個月了,是賺緊的


男爵府

積分: 5950


18#
發表於 18-9-5 09:30 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

我都係今年1月開始供,蝕緊大約15%左右,不過我冇理,繼續供,仲加大咗供款額揀多隻股票。
我只係諗股市跌,月供咪可以買到多d股數囉,揀d藍籌股就應該唔怕升唔返啩,而且有息收呢。


大宅

積分: 2533


17#
發表於 18-8-30 18:36 |只看該作者
回覆 Vijoyce 的帖子

你問得呢個問題。證明未跌到你驚。當你看都唔想看就是你加碼之時。


子爵府

積分: 11927


16#
發表於 18-8-30 16:23 |只看該作者
回覆 希爾達 的帖子

我就買返 D 7300 旁下身,用來對沖返萬一個市再跌都有返D揸拿



子爵府

積分: 11927


15#
發表於 18-8-30 16:16 |只看該作者
10年真係要好有耐性,中間要經歷大大小小既升升跌跌,15/16,到時可能變左望夫石了,間銀行分行可能都搬左位了!


男爵府

積分: 5078


14#
發表於 18-8-30 14:13 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

月供起碼幾年至10年


珍珠宮

積分: 32775


13#
發表於 18-8-30 13:14 |只看該作者

回覆樓主

月供得有限錢,供d股價大嘅股好難先儲得夠一手


男爵府

積分: 9554

好媽媽勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 18-8-30 12:27 |只看該作者
kittykwok385 發表於 18-8-30 10:38
除左中銀,其他都係無咩息可收,收得果DD息,真係吾夠一隻700 跌個價位

2800 我都loss緊。(1月开始供)
開心過每一天吧!


子爵府

積分: 11927


11#
發表於 18-8-30 10:38 |只看該作者
除左中銀,其他都係無咩息可收,收得果DD息,真係吾夠一隻700 跌個價位


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 18-8-30 10:32 |只看該作者

回覆樓主

接近高位時供強勢股,有幾隻好似仲係上年升幅不小.


大宅

積分: 4362


9#
發表於 18-8-29 22:40 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 22:26
盈富,騰訊,港交所,中銀

當時買都知高位,諗住長線,放3,5,7年,所以見低,想加馬。。係時機嗎?

你話蝕$4000,有無計收左既股息?呢幾隻應該呢段時間都有派息/ 除淨

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo