家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 9231


1#
發表於 18-8-29 15:23 |只看該作者
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??


洋房

積分: 64


2#
發表於 18-8-29 15:59 |只看該作者
師兄供緊邊幾隻?


男爵府

積分: 8200


3#
發表於 18-8-29 17:40 |只看該作者
月供是長線的……不要太在意短期收益。
克盡已能.參予義工.盡展所能!


男爵府

積分: 7544


4#
發表於 18-8-29 18:19 |只看該作者

回覆樓主:

月供股票起碼供三五年先見成果。


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 18-8-29 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得都好睇你揀咩嚟供,同埋月供係長線嘅,不著眼於一時三刻嘅表現。


子爵府

積分: 11927


6#
發表於 18-8-29 19:28 |只看該作者
Timing 吾岩,你係今年年頭即係股市最高點開始供,越供越低自然吾開心了


大宅

積分: 4362


7#
發表於 18-8-29 21:26 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

供緊咩?計返比例好似都蝕得比較多...會唔會中間收過息?


男爵府

積分: 9231


8#
發表於 18-8-29 22:26 |只看該作者
anna.cc 發表於 18-8-29 21:26
供緊咩?計返比例好似都蝕得比較多...會唔會中間收過息?

盈富,騰訊,港交所,中銀

當時買都知高位,諗住長線,放3,5,7年,所以見低,想加馬。。係時機嗎?


大宅

積分: 4362


9#
發表於 18-8-29 22:40 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 22:26
盈富,騰訊,港交所,中銀

當時買都知高位,諗住長線,放3,5,7年,所以見低,想加馬。。係時機嗎?

你話蝕$4000,有無計收左既股息?呢幾隻應該呢段時間都有派息/ 除淨


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 18-8-30 10:32 |只看該作者

回覆樓主

接近高位時供強勢股,有幾隻好似仲係上年升幅不小.


子爵府

積分: 11927


11#
發表於 18-8-30 10:38 |只看該作者
除左中銀,其他都係無咩息可收,收得果DD息,真係吾夠一隻700 跌個價位


男爵府

積分: 9554

好媽媽勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 18-8-30 12:27 |只看該作者
kittykwok385 發表於 18-8-30 10:38
除左中銀,其他都係無咩息可收,收得果DD息,真係吾夠一隻700 跌個價位

2800 我都loss緊。(1月开始供)
開心過每一天吧!


珍珠宮

積分: 32775


13#
發表於 18-8-30 13:14 |只看該作者

回覆樓主

月供得有限錢,供d股價大嘅股好難先儲得夠一手


男爵府

積分: 5078


14#
發表於 18-8-30 14:13 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

月供起碼幾年至10年


子爵府

積分: 11927


15#
發表於 18-8-30 16:16 |只看該作者
10年真係要好有耐性,中間要經歷大大小小既升升跌跌,15/16,到時可能變左望夫石了,間銀行分行可能都搬左位了!


子爵府

積分: 11927


16#
發表於 18-8-30 16:23 |只看該作者
回覆 希爾達 的帖子

我就買返 D 7300 旁下身,用來對沖返萬一個市再跌都有返D揸拿



大宅

積分: 2533


17#
發表於 18-8-30 18:36 |只看該作者
回覆 Vijoyce 的帖子

你問得呢個問題。證明未跌到你驚。當你看都唔想看就是你加碼之時。


男爵府

積分: 5950


18#
發表於 18-9-5 09:30 |只看該作者
Vijoyce 發表於 18-8-29 15:23
月供股票, 供左8個月... 每月$3000... 蝕緊$4000

係咪股市低, 應該加供款, 升就會賺番之前蝕果D??

我都係今年1月開始供,蝕緊大約15%左右,不過我冇理,繼續供,仲加大咗供款額揀多隻股票。
我只係諗股市跌,月供咪可以買到多d股數囉,揀d藍籌股就應該唔怕升唔返啩,而且有息收呢。


珍珠宮

積分: 32469


19#
發表於 18-9-5 13:52 |只看該作者

回覆樓主

我月供一隻3號,7個月了,是賺緊的


公爵府

積分: 28939


20#
發表於 18-9-5 17:52 |只看該作者

回覆樓主

想問下係點計賺定蝕?唔係好識計

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo