自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


1#
發表於 18-11-24 12:54 |只看該作者
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲機仔細細,四四方咁,試試正正,又metalic晦啱晒開正我嗰瓣。啲碟都好靚五顏六色咁,好吸引。
好可惜,印象中好似hit 左一兩年咁上下,好快就式微被消失咁。壞左機都冇人會整。
就係咁,我機就壞死左,聽唔到。剩番盒碟喺度擺左唔知幾多年,到而家都唔捨得扔掉。
之前幾年呢!屋企部微型hifi未瓜,都仲聽到MD,後來連佢都去埋,我啲碟就。。。。
c6知我想再買返個微型組合嚟聽啲碟仔。不過,佢話而家真係冇人再聽MD叫我死心。咪咁老土。
我好似來自外星咁,真係孤單。


琥珀宮

積分: 169635


51#
發表於 18-11-24 19:59 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 12:54
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲 ...

我仲有cassette 帶未掉

其中一盒係老公幫我錄電台播既Alan Tam歌


水晶宮

積分: 69658


50#
發表於 18-11-24 19:29 |只看該作者

回覆樓主:

我當年都有md機, 有mini hi-fi, d MD碟仲要係自己dup, 最終在早兩年搬屋時終於放手掉哂


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


49#
發表於 18-11-24 19:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cheechi 於 18-11-24 19:28 編輯

有呀,當年仲讀緊書,覺得聽MD好型,仲專登去尖沙咀HMV買suede 既MD去長途旅行時聽!升大學時巳經出再MP3,仲好低能地諗部機咁細,點播歌



已刪除用户

積分: 60176


48#
發表於 18-11-24 19:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29854


47#
發表於 18-11-24 19:16 |只看該作者

回覆樓主:

公司送即賣出去,一來少聽歌, 知佢會俾其他取代


子爵府

積分: 13387


46#
發表於 18-11-24 18:56 |只看該作者
有呀,陪住讀書。


珍珠宮

積分: 37709

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


45#
發表於 18-11-24 18:19 |只看該作者
我部sony md仲keep住, 當時好鍾意架, 到宜家都唔捨得掉


男爵府

積分: 9357


44#
發表於 18-11-24 18:08 |只看該作者
有, MD好短命


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


43#
發表於 18-11-24 17:09 |只看該作者
咪咪兔 發表於 18-11-24 17:02
仲以為唔捨得掉部機添

我最近都掉左好多野,部MD機碟,碟架全部掉晒lu

部機好地地嘅話掉佢做咩。仲聽得我會照用。可惜機走左,啲碟唔知留喺度做咩啫。


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


42#
發表於 18-11-24 17:05 |只看該作者

回覆樓主:

黑膠、錄音帶、MD 、C D 、USB,

MD真係最短暫


珍珠宮

積分: 32386


41#
發表於 18-11-24 17:02 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 12:54
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲 ...

仲以為唔捨得掉部機添

我最近都掉左好多野,部MD機碟,碟架全部掉晒lu


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 18-11-24 16:59 |只看該作者
applering 發表於 18-11-24 15:31
我仲要租CD6落MD度

我都做過呢樣野!!
大事化小, 小事化毛.........


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


39#
發表於 18-11-24 16:57 |只看該作者
同你一樣!我果部係 matellic shocking pink 我勁鐘意,而且果陣讀緊書,自己辛苦儲錢買的部機,特別喜歡,好有感情,見到都開心 之後興果d mp3 機同 ipod d外型完全唔岩我口味

不過我就無keep lu... 已經唔知去左邊
大事化小, 小事化毛.........


男爵府

積分: 7872

畀面勳章


38#
發表於 18-11-24 16:45 |只看該作者
我都唔捨得掉部機,當成回憶收藏


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


37#
發表於 18-11-24 16:18 |只看該作者
allin 發表於 18-11-24 15:39
我都好鍾意MD碟個設計,五顏六色,好靚,仲有貼紙,又可以自己寫封面歌單。
...

係呀!就係好靚。我最鍾意薄荷綠同紫色嘅碟。


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


36#
發表於 18-11-24 15:51 |只看該作者

回覆樓主:

有呀,不過唔係大部嗰款,係細細部正方形嗰款,印象中好似係紫色sony


男爵府

積分: 6286


35#
發表於 18-11-24 15:47 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-24 15:38
Sami 隻碟我仲未掉
好貴,唔捨得掉
部LD 機都擺左好多年先掉
比我都唔捨得掉,好辛苦儲錢買,當時$500好多㗎,最衰我哥唔問我就掉咗,仲有好多隻寶麗金碟聖


男爵府

積分: 6286


34#
發表於 18-11-24 15:44 |只看該作者
本帖最後由 allin 於 18-11-24 15:49 編輯
LedTV 發表於 18-11-24 15:38
Sami 隻碟我仲未掉
好貴,唔捨得掉
部LD 機都擺左好多年先掉



水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


33#
發表於 18-11-24 15:40 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 13:52
我部係銀色金屬㗎。冇記錯好每係panasonic。

me 2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo