夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 132


1#
發表於 19-1-4 06:48 |只看該作者
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後,所有野都唔同晒,經常鬧我,我坐緊月既時候,已經因好少事鬧我到我喊,總之呀仔有咩事都係我錯。所謂既有事,只係雞毛蒜皮既事,例如呀仔半夜醒、食野食得唔好。我影呀仔相同VIDEO,佢就話我自私,淨係掛住SHARE D相比人 ,其實我影黎都係比自己留念,SEND都係SEND比我同佢屋企人,咁都有錯?佢近來成日打我,幾乎次次嘈親都打我,因為我覺得佢經常雙重標準,而且無理取鬧,所以佢鬧親我我都會駁返佢,佢就話我串,唔夠我講就打我,仲衰到話一定要用爆力先解決到問題。

我而家係FTM,生仔前幫佢手做生意。但佢生意無咩起色,成日要借錢,我都幫佢借埋一份,但佢從來無感激我幫佢。呀仔出世後,佢仲成日話我無本事唔識搵錢幫唔到佢,但佢自己又成日喺屋企唔知做咩,生意上既野又唔理,淨係不停怨我幫唔到手。大佬我又要湊仔又要要做家務,邊有咁多隻手?佢成日話我湊仔湊得唔好,咁我話一係我出去搵野做由佢來湊仔,佢又踩我話我做野慢脾氣唔好唔洗兩個月就喊住返屋企。咁又唔得咁又唔得,其實我都唔知佢想點。

我覺得唔可以在同佢生活落去,呀仔仲係BB,但佢成日喺個仔面前打我鬧我,我覺得呀仔好慘。而且我同佢已經溝通唔到,次次有佢講無我講,再唔係就出手打我。

我而家唯一就係為左個仔,唔想佢無個完整家庭,先再考慮下離唔離。同埋雖然佢對我極差,但對個仔好好。我同我呀媽講想離婚(我媽只知佢成日鬧我唔知佢有打我),我呀媽叫我為左個仔唔好離婚,因為男人十個有九個都係咁衰,再識個第二個都未必更好。但我見我身邊朋友D都公都好錫老婆,人地生完仔屋企樂也融融,點解我咁陷呵?自問又無做錯D咩,我先三十幾歲,點可以咁樣過人世???有時我諗情願自己帶住個仔單身都仲快樂。


洋房

積分: 38


41#
發表於 19-1-9 04:24 |只看該作者
最不能容忍係出手打人!


珍珠宮

積分: 31726


40#
發表於 19-1-9 02:41 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-4 06:48
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後, ...

宜家唔係你離唔離婚, 而係佢一定會繼續打你!!

唔會停架啦’

你想繼續比人打? 你一定要諗後路! 娘家? 錢?


洋房

積分: 61


39#
發表於 19-1-9 00:46 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-5 17:51
我媽唔知佢打我架

如果你媽知道佢打你會叫你忍嗎?100%唔會!你自己有個仔將來比老婆打你會叫佢忍嗎?走都走唔切吧,我婚姻欠缺溝通我都快忍不住了,何況你?去找社工幫手,佢哋好願意亦幫到你同小朋友的,想忍兩年?忍多兩日都忍唔到吧?相信我找社工,我朋友大住個肚比老公打都係可成功搬走,你都可以的,有人幫你的


男爵府

積分: 6959


38#
發表於 19-1-5 18:20 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-4 06:48
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後, ...

樓主,你無收入又成日被家暴,不如搵個社工傾傾,睇下有咩幫到你?

祝你好運。


複式洋房

積分: 132


37#
發表於 19-1-5 17:51 |只看該作者
sueyee 發表於 19-1-5 08:41
你忍,可以忍到幾時?你老公只會變本加厲,為個仔好唔想離婚,但佢睇住你地咁樣打鬧,真係會好咩?你媽知佢 ...

我媽唔知佢打我架


男爵府

積分: 9201


36#
發表於 19-1-5 09:33 |只看該作者
郁手真係好無品


伯爵府

積分: 17755


35#
發表於 19-1-5 08:41 |只看該作者

回覆樓主:

你忍,可以忍到幾時?你老公只會變本加厲,為個仔好唔想離婚,但佢睇住你地咁樣打鬧,真係會好咩?你媽知佢打你,叫你為左個孫就唔好離住,你反問下佢有無為個女著想下?你媽難道唔心痛?十個男人九個衰,再嫁未必好,咁咪唔好嫁囉,邊個話無男人唔可以生存。


複式洋房

積分: 132


34#
發表於 19-1-5 05:04 |只看該作者
小可愛11 發表於 19-1-4 18:32
出手就一定唔得。
男人爛滾爛賭都無打老婆咁衰。

做女人真係好惨,所有青春金錢都比晒佢,辛苦埋個仔出來,到頭來除左一身債同殘到爆既身心就咩都冇。 當然我仲有個仔,佢而家係我唯一既快樂之源


複式洋房

積分: 132


33#
發表於 19-1-5 05:03 |只看該作者
小飛亞 發表於 19-1-4 20:49
樓主要小心處理兩個人之間問題,坐低慢慢傾。

佢次次郁手都係話因為佢話我時我唔肯認錯頂返佢轉頭,成日話我甘叻頂咀有本事就出去揾錢,成日踩到我一無是處。我頂狀佢既原因係因為佢實在唔講道理。任何事都冇商冇量一味淨係識閙我,三句吾埋兩句就話「信唔信我冚X你丫嗱!」。

我深知佢只會變本加厲 而且對個仔有好壞影響,但我已好多年冇出去打工,同社會脱晒節,又有好大經濟壓力,離婚談何容易。不過如果佢再郁手我就唔再忍喇。一係以後佢話我時我當耳邊風堅忍唔出聲,但成世流流長咁過日子有又咩意思?


複式洋房

積分: 132


32#
發表於 19-1-5 04:36 |只看該作者
BOYUBABY 發表於 19-1-4 20:53
你有無諗過你個仔會學佢老豆之後做一個有暴力傾向既人..
我識有人係唔會尊敬自己阿媽,永遠呼呼喝喝自己阿 ...

千祈唔好呀,到時我就好惨


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


31#
發表於 19-1-5 02:56 |只看該作者
你講既老公變左,唔再哄。脾氣差我都明白,因為我之前都咁樣同我老公嘈完,

但係郁手真係千萬唔好比佢繼續。只會變本加厲,不可再容忍


大宅

積分: 2995


30#
發表於 19-1-5 01:34 |只看該作者

回覆樓主:

又係為左完整家庭
唔好俾藉口自己,咁做唔係偉大,係害左個仔呀
俾佢見到原來有咩唔啱可以打人,可以暴力解決,你有無諗過對佢影響幾深?禍延下代呀
唔好諗咁多,即刻帶埋個仔走啦


男爵府

積分: 7526


29#
發表於 19-1-5 00:26 |只看該作者
樓主,如可以,帶埋仔仔返娘家,打老婆完全接受不到


男爵府

積分: 7481


28#
發表於 19-1-4 21:04 |只看該作者
仲諗,打女人的男人要不得。搵社工喇!


男爵府

積分: 5997


27#
發表於 19-1-4 20:53 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-4 06:48
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後, ...

你有無諗過你個仔會學佢老豆之後做一個有暴力傾向既人..
我識有人係唔會尊敬自己阿媽,永遠呼呼喝喝自己阿媽,因為佢地阿爸係屋企都係甘對佢,鬧佢無用,唔識搵錢,唔鐘意就郁手,久而久之,小朋友對阿媽個態度都學左阿爸....


子爵府

積分: 12614


26#
發表於 19-1-4 20:49 |只看該作者
樓主要小心處理兩個人之間問題,坐低慢慢傾。


公爵府

積分: 27963

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章


25#
發表於 19-1-4 19:49 |只看該作者
打老婆既罪絕對係嫖賭飲吹之上呀 !!

只要打第一次以後就唔會收手架啦 !

仲唔走第日一定後悔


公爵府

積分: 27460


24#
發表於 19-1-4 19:25 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-4 06:48
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後, ...

樓主諗清楚喇,打老婆嘅男人,要唔落吖!早走早著


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


23#
發表於 19-1-4 18:32 |只看該作者
chrusluvb 發表於 19-1-4 06:48
我同老公拍左十年拖先結婚,結婚前佢都係脾氣火爆既人,但次次發完脾氣都會好快TUM返我。
直至個仔出世後, ...

出手就一定唔得。
男人爛滾爛賭都無打老婆咁衰。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo