自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 17735


1#
發表於 19-1-4 09:15 |只看該作者


市區重建局馬頭圍道「煥然懿居」450個首置單位,今日(3日)起接受申請以及開放示範單位供市民參觀。從事銷售行業的馬女士現時一家四口居於500呎單位。她參觀示範單位後表明不會考慮開放式單位,「剩係考慮一房,開放式連隔音都無,一張床都放唔到,310幾萬買個咁既單位唔OK囉」。她批評政府過去房屋政策一直未有協助收入「唔上唔落」的一群,直斥:「我哋有交稅,但好少理我哋呢班,即使有首置,但係數量太少,又細,好唔fair(公平)。」

33歲的譚先生今早前往大角咀參觀示範單位,他5年前與內地太太結婚,婚後一直與父母於元朗一個300多呎公屋同住,亦因為居住環境擠迫,4歲女兒未能同住,需要與親戚同住劏房,希望今次抽中302呎單位,日後可以一家團聚,亦會為女兒再間一房,讓她有獨立空間。

他直言過往曾三次抽居屋,均無中籤,亦曾看過元朗400多呎私樓單位,但價格太高,不能負擔,從事工程的他表示首置的入息下限較高,今次勉強符合資格,希望政府日後推出更多資助房屋,並降低申請門檻。他又指一切以上車為優先考慮,噪音、空氣污染均不介意。

方太為24歲的兒子取表,她表示任職會計的兒子計劃成家立室,由於超出居屋申請資格,又未能負擔私樓,故考慮申請首置,「一路都買唔到,希望博一博」。她表示會幫兒子繳付首期,至於供樓相信他個人有能力。

有意申請購買「首置」先導項目單位的人士,可以今日起在「煥然懿居」網站下載和遞交申請表,及於網上繳付申請費港幣240港元;或親身到大角咀福全街「市建一站通」遞交申請,申請將於1月23日晚上7時截止。

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20190103/mobile/bkn-20190103113201148-0103_00822_001.html


侯爵府

積分: 23906

醒目開學勳章


63#
發表於 19-1-5 11:23 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-1-4 16:55
睇返報導幅相
譚先生33歲
但張相唔似33歲,似43多d

朋友45歲單身,樣子似30歲。
應該是DNA 問題。


侯爵府

積分: 23906

醒目開學勳章


62#
發表於 19-1-5 11:17 |只看該作者
Tinkerbell 發表於 19-1-4 10:16
四哥你住公屋,但有錢供2個細路留學,厲害

咁好記性!


伯爵府

積分: 17735


61#
發表於 19-1-5 11:12 |只看該作者
本帖最後由 小源 於 19-1-5 11:13 編輯
tsung 發表於 19-1-4 21:12





用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 19-1-4 21:12 |只看該作者
JunJunJu 發表於 19-1-4 14:29
題外話,呢個屋苑名我成日睇成『戇居』



珍珠宮

積分: 31726


59#
發表於 19-1-4 19:54 |只看該作者
小源 發表於 19-1-4 09:15
市區重建局馬頭圍道「煥然懿居」450個首置單位,今日(3日)起接受申請以及開放示範單位供市民參觀。從事銷 ...

公司有個新同事來港十年,老婆都係鄉下娶,有間公屋。抽居。

早幾日聖誕假,上大陸收樓! 家鄉間屋剛剛裝修好!7百幾尺。打算買多間。



翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


58#
發表於 19-1-4 19:39 |只看該作者
takataka 發表於 19-1-4 12:22
都唔知係咪做枚,﹖次次抽樓第一日申請都總有啲騎呢case嘅人彈出彈入俾人訪問﹖一家三口咁樣分三個地方住, ...

我估係記者做左很多訪問,但揀最吸睛的個案去報導。


寶石宮

積分: 292919

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


57#
發表於 19-1-4 19:23 |只看該作者

回覆樓主:

譚生好心接返個囡同住


大宅

積分: 1574


56#
發表於 19-1-4 17:17 |只看該作者
個個人都想抽到


伯爵府

積分: 18425


55#
發表於 19-1-4 17:14 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-1-4 15:03
嘩,咁真係好爆喎,5.7萬都仲要放女去住劏房,住劏房親戚環境唔好仲要幫佢湊多件,老實5.7萬都買唔到樓咩,就算 ...
咪係囉,所以我覺得作估多d。


象牙宮

積分: 216490


54#
發表於 19-1-4 17:02 |只看該作者
本帖最後由 961123 於 19-1-4 17:06 編輯

香港地搵五萬七 都冇乜運行。 因為佢嘅年代都好難畀到首期。 樓價又貴。 所以(時機)係好 重要 嘅!


珍珠宮

積分: 32599


53#
發表於 19-1-4 16:56 |只看該作者
小源 發表於 19-1-4 12:15
個女好慘 個老豆唔識諗

分開住已經慘
仲要住劏房


珍珠宮

積分: 32599


52#
發表於 19-1-4 16:55 |只看該作者
李斯特 發表於 19-1-4 14:13
月入5萬都搵唔到女朋友

睇返報導幅相
譚先生33歲
但張相唔似33歲,似43多d


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 19-1-4 15:39 |只看該作者
cinda72. 發表於 19-1-4 13:16
310萬想買1000呎單位呀?
1/4實呎差不多


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


50#
發表於 19-1-4 15:39 |只看該作者
cinda72. 發表於 19-1-4 13:16
310萬想買1000呎單位呀?
1/4實呎差不多


侯爵府

積分: 21304


49#
發表於 19-1-4 15:08 |只看該作者
呢個盤真係伏味濃,啲間隔衰過公屋,人地公屋都有明廁明廚。有返咁上下既收入既人應該買二手私樓,起碼第日可以唔使補地價賣樓換樓或者放租俾人。


琥珀宮

積分: 152982


48#
發表於 19-1-4 15:03 |只看該作者
yurijm 發表於 19-1-4 14:53
本帖最後由 yurijm 於 19-1-4 14:56 編輯

唔係5.2萬了
嘩,咁真係好爆喎,5.7萬都仲要放女去住劏房,住劏房親戚環境唔好仲要幫佢湊多件,老實5.7萬都買唔到樓咩,就算話咩開支大點點點,唔買租間大小小都得啦,玩嘢咩


珍珠宮

積分: 48828


47#
發表於 19-1-4 14:53 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-1-4 14:44
5.2萬要個女住劏房?

本帖最後由 yurijm 於 19-1-4 14:56 編輯

唔係5.2萬了
加咗人工,應該超過5.7萬元
因為首置上車盤家庭月入既最低資格係每月收入超5.7萬元
譚生聲稱有內地妻,未有香港身分證
姐係佢一人已月入超5.7萬元

但放個親生囡去住劏房
又在其他報導中被記者引述「如不成功抽首置,會再抽新居屋」
居屋家庭入息上限為5.7萬元
譚生一人月入已超資,何來有資格抽新居屋?

呢篇新聞好多爆點
冇詳細睇既人,就會被記者誤導


琥珀宮

積分: 152982


46#
發表於 19-1-4 14:44 |只看該作者
cat222 發表於 19-1-4 11:25
呢個譚XX(August)3X歲已經月入5.2萬元 都唔係第1次見報.

https://lihkg.com/thread/434126/page/9
5.2萬要個女住劏房?


琥珀宮

積分: 152982


45#
發表於 19-1-4 14:43 |只看該作者
阿女要同親戚住劏房?.......................................................................................邊個親戚咁抵得諗?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo