夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


民房

積分: 17


1#
發表於 19-1-8 17:08 |只看該作者
我系一位九十後既媽媽,有個一歲大既女女
同樣有一位九十後既c6,呢次系我第一次開post,因為心入面太多委屈,問題一直一直就處於我地二個之間,c6背景複雜,而佢既媽媽我既99系我地拍拖前已經早登極樂。我亦十分難過,問題在於c6的屋企人,以前,c6曾岀軌,我傷心難過,將佢趕走,然後我系家人群組到問,c6岀軌我可以點做?換來既系一句你地二個人既事五好煩到啲老人家,


複式洋房

積分: 297


49#
發表於 19-1-16 08:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kplett 於 19-1-16 08:58 編輯

樓主你仲好後生, 勸你快啲搵地方走離開呢一個人. 家暴嘅男人好危險, 我驚你同小朋友有生命危險呀!
生命寶貴第一重要.
你愛呢一個老公所以先至會同佢喺埋一齊,
但係佢根本就冇尊重過你,亦都冇持續愛你.
我見到家庭幸福嘅朋友,
佢哋嘅老公唔會咁樣對自己老婆㗎


複式洋房

積分: 194


48#
發表於 19-1-16 02:20 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 17:08
我系一位九十後既媽媽,有個一歲大既女女
同樣有一位九十後既c6,呢次系我第一次開post,因為心入面太多委 ...

郁得手 唔洗留 放過自己吧啦


複式洋房

積分: 286


47#
發表於 19-1-16 01:45 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 17:08
我系一位九十後既媽媽,有個一歲大既女女
同樣有一位九十後既c6,呢次系我第一次開post,因為心入面太多委 ...

其實好多人都話打得一次就5可以原諒,但永遠都會因為小朋友而不停原諒,但當已經發生過2.3次,仲要拎刀,就唔可以原諒,你唔會知道邊一日,佢把刀真係會傷害到你同小朋友,到時你後悔就太遲,成日都話寧教人打仔,莫教人分妻,到咗哩d地方,無得5分,佢嘅屋企人實幫佢,宜家d老人家,自己個仔做乜都啱架啦,完全唔會諗你都係人地個女。


侯爵府

積分: 24828


46#
發表於 19-1-9 22:41 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 17:29
我真系覺得好委屈,我以前以為佢屋企人好講道理,對我亦五錯,原來只系煙幕,我真系好五明白,佢個孫犯下 ...

無野緊要過你同bb 條命,今次打腫你,下次錯手打死你咁點算? 人地屋企人講咩唔關你事,唔洗考慮,你同bb 嘅命運係係你自己手入面,個d 外人黎啫,你會唔會聽街邊個亞叔亂up 吖


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


45#
發表於 19-1-9 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

有咩值得留?
除左佢係你女的爸爸
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


公爵府

積分: 25196


44#
發表於 19-1-9 22:25 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 17:08
我系一位九十後既媽媽,有個一歲大既女女
同樣有一位九十後既c6,呢次系我第一次開post,因為心入面太多委 ...

佢之前已飲酒?


侯爵府

積分: 23624


43#
發表於 19-1-9 20:42 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 18:37
我地一家三口就系住系我娘家,62另有新歡,而佢老婆吾中意我地,所以無理過我地,更五系同住!而系我覺得 ...

係娘家都夠膽打你!


珍珠宮

積分: 32599


42#
發表於 19-1-9 20:25 |只看該作者

回覆樓主

出軌、酗酒、打老婆.....
即刻離婚,趕佢走啦
既然間屋係女家,洗鬼理佢,掉晒個pk啲嘢出街同換鎖
個pk有咩動靜即刻拍片,錄低晒佢一言一行,佢敢恐嚇你就即刻又報警,作為呈堂證供

個pk同家人有血緣關係,佢地梗係幫親不幫理(你)
洗鬼理佢地講咩廢話,即刻block晒佢地啦
你太懦弱,比個pk打完你一次又一次,報埋警都唔起訴佢
報警唔會淨係安排機構、社工調解....
你有晒傷痕,個pk傷人係犯刑事罪
你選擇唔起訴佢,警方至安排社工調解
你選擇起訴佢,警方一定要拉人,困佢返警署拘留室,睇下警方肯比佢幾時搵家人保釋,跟足司法程序去排期上庭

個pk有傷人記錄,你離婚佢無可能爭到撫養權



水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


41#
發表於 19-1-9 14:29 |只看該作者

回覆樓主:

打女人嘅男人要不得,你仲咁後生,以後仲有大把好日子過,離婚啦,如果佢再郁手打你就報警啦,唔好再容忍喇


大宅

積分: 2108


40#
發表於 19-1-9 12:41 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 18:37
我地一家三口就系住系我娘家,62另有新歡,而佢老婆吾中意我地,所以無理過我地,更五系同住!而系我覺得 ...

咁就大條道理掃隻垃圾出街啦!


大宅

積分: 2108


39#
發表於 19-1-9 12:38 |只看該作者
FkUUu 發表於 19-1-8 17:10
打電話黎罵我點解五聽你地電話,我想問問大家,當你小朋友病,加上被c6嚇到半夜驚醒,你哄緊佢訓既時候點 ...

仲唔走?向社工求助!因為你有危險,你老公可能唔知邊日飲酒飲到癲打死你!

快啲走,出得手就預咗分開!加上佢家人對你不好,當外人咁,無謂留下


子爵府

積分: 11616


38#
發表於 19-1-9 11:57 |只看該作者
你住娘家好辦好多,趕佢走,搞離婚!
要住女家,打女人,兩樣加埋係廢中廢男,留黎做乜?即叫佢有咁遠滾咁遠。
男家人更加唔駛理,離婚後佢地係nobody
小朋友日日見住家暴,會有童年陰影,唔為你自己都為你小朋友著想,請盡快叫個賤人走,或者換鎖。
你仲後生,仲有好長路要走,請唔好再浪費時間同佢糾纏。
加油JM


大宅

積分: 1408


37#
發表於 19-1-9 11:47 |只看該作者
打老婆既男人真係唔要得


子爵府

積分: 14110


36#
發表於 19-1-9 11:40 |只看該作者

回覆樓主:


唔駛諗

舖好後路,秘密進行
一走唔唔俾佢哋找到
block 哂電話唔好聽

暴力就已走得
理佢屋企人講乜?
做得阿媽唔好咁軟弱

一係打電話去啲機構傾吓問吓先
你要自救


珊瑚宮

積分: 100556

2024年龍年勳章 牛年勳章


35#
發表於 19-1-9 11:35 |只看該作者
男家請咩唔洗在乎,佢幫你唔幫你都好,婚姻係你同c6嘅事,我接受唔到要捱打,係錫你、愛你嘅人點會打得出手?要小朋友係咁嘅環境長大,對佢影響深遠!仲留佢係到做咩?


男爵府

積分: 9714


34#
發表於 19-1-9 09:34 |只看該作者
樓主唔好介意,我覺得你有啲多餘,既然你都明知佢哋講嘢淨係過到自己過唔到人,你使乜理佢,趕唔趕死佬走係你嘅決定,使乜理佢嗰邊啲人講乜,仲有佢哋話你呢果樣唔啱,你自己唔講唔申訴,你老公對你做嘅嘢你又唔講返出去,咁其實你自己攞嚟,既然你講到佢哋對你咁差,咁點解你唔講返你而家講嘅嘢俾佢屋企人知,你又唔講,佢哋話呢你又唔順氣,佢哋淨係聽到佢個孫講嘅一面,可能佢哋都唔知你遇到嘅問題,如果佢哋真係明知而同你講唔好煩到老人家,咁你咪同佢講老人家唔好理你地兩個人嘅嘢law,比我唔會同佢屋企人交代,亦唔會理佢哋嘅說話,根本唔需要有壓力


禁止訪問

積分: 28314


33#
發表於 19-1-9 08:03 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19959

想生BB熱投


32#
發表於 19-1-9 07:31 |只看該作者
我無睇晒你啲嘢,睇完第一節己覺得,你後生遙遙,唔通想咁過世?諗遠啲,係咪想呢世都係咁?唔係就即刻立嘢走啦!電話改埋,單身走!
I am Agent P


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


31#
發表於 19-1-9 01:02 |只看該作者
其實你洗咩理佢屋企人,根本就同野蠻人無分別。咩道理都係佢地到。

加上你老公住係你屋企,佢應該睇返你頭先岩,咁你屋企人無出聲既咩,見你比人打

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo