夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1078


1#
發表於 19-1-9 21:27 |只看該作者
老公因爲工作關係,這年來每一個月都有大半個月不在香港,每星期回來一次,有時候一走走十幾日,反來兩三天之後就走,我知佢好努力工作,成日通宵,我打電話比佢時都聽我電話。
因為有屋企人要照顧(我們沒有小孩)所以不能工作和離開香港,每次佢走嘅時候我都好不習慣,我是一個比較依賴同無安全感的女人,這一年來我的心情還未調整好,每次回來心入面其實是開心的,但一想到幾天之後他又要走了,我又有不開心,每個星期輪迴一次這種心情好折磨,好反覆,所以現在我成日忍不住將情緒表現出來,想佢哄我多啲,遷就我,可是他是一個實際的男人覺得自己在外面工作,我應該支持他


翡翠宮

積分: 79228


39#
發表於 19-1-11 09:48 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得依賴到咁有D得人驚
你辛苦時對方亦辛苦
你無其他野做


大宅

積分: 2197


38#
發表於 19-1-11 02:54 |只看該作者
回覆 bkcherine 的帖子

係㗎,如果你想關係破冰有好轉,你要學識獨立大方善解人意,當老公唔係身邊時你要懂得照顧自己,令老公安心係外面拼搏,俾老公感覺到你一直後背後默默支持佢,又要俾佢知你超級期待佢每次回來相聚,老公如果係愛你,佢要留低你一個人係香港,佢內心其實都唔好受都會唔捨得你,但唔係每個男人都肯講自己感受出嚟,你要看開一點體亮佢多一些。 其實只有你自己知道老公性格如何,做啲咩先會令佢更加珍惜你明白你感受。 如果佢喜歡食,你可以整定一啲曲奇朱古力俾佢拎走,整多小小俾佢請同事食,又可以買套睡衣俾佢,話佢知每晚著住瞓覺就等於老婆係你身邊。 將屋企打掃得企企理理歡迎佢番嚟,一開門就攬實佢,又可以煲定個靚湯俾佢飲,如果有浴缸一齊浸下浴順便傾下計。 其實你有好多好多野可以去做,只要你唔成日覺得老公掉低你無人理你,你係愛佢你就唔會計較為佢行多步做多小小,努力呀!


大宅

積分: 1078


37#
發表於 19-1-10 21:10 |只看該作者
pwhraywong 發表於 19-1-10 20:09
小心外遇

講真,再係咁有外遇都吾出奇,所以要急急補救


大宅

積分: 1078


36#
發表於 19-1-10 21:08 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-1-10 16:42
hi...如果老公係你人生最重要的野,我覺得你做跟得夫人

做跟得夫人當然就最好,但我要照顧屋企人無人幫到我,雙方傾過都覺得吾可以因爲我地感情而拋開本有嘅責任


大宅

積分: 1078


35#
發表於 19-1-10 21:02 |只看該作者
lovelykitty 發表於 19-1-10 14:53
佢o係邊度工作呀?你可唔可以搵人幫手照顧家人..間中飛過去同佢度個weekend呀?....等佢唔駛次次返黎咁舟居勞 ...

原來甘多人都明白佢感受,其實佢都有講你相同嘅話,話吾想忍,忍到有一日真係吾想溝通,到時可能又係另一個問題,但係佢把口講出黎我又吾願聽,之後就雙嗌吾好口,件事越搞越禍,多謝你心意咭可以情人節時送出,吾會唐突


大宅

積分: 1078


34#
發表於 19-1-10 20:46 |只看該作者
laibebemama 發表於 19-1-10 10:37
回覆 bkcherine 的帖子

我有個朋友都好似你咁, 心態好倚賴老公, 佢地大家都要成日飛, 但只要佢喺香港但佢 ...

脾氣呢家嘢真係好重要,但我自己都做吾到,又無理由怪佢,而家冷靜落黎,又真係覺得吾應該冤冤相報


大宅

積分: 1078


33#
發表於 19-1-10 20:43 |只看該作者
jojocatjojo 發表於 19-1-10 01:42
我由拍拖二年至結婚兩年都係同老公long D, 你能每個月見面已經不錯,其實每次分開後再見面應該會更sweet, ...

明白,其中一方吾配合,成件事嘅結果都會吾同曬,佢無要求我千依百順,但諗諗下自己真係要學識獨立,可能有更好嘅結果


大宅

積分: 1078


32#
發表於 19-1-10 20:39 |只看該作者
cedarcone 發表於 19-1-10 00:34
老公都係為工作而奔波,精神消耗唔少,
唔多唔少有壓力同情緒係必然。

我的確係太任性,又依賴,佢做嘢做到殘曬,我終於感受到咩叫成功男人背得都有一個好老婆,希望我都做到!


複式洋房

積分: 190


31#
發表於 19-1-10 20:09 |只看該作者
bkcherine 發表於 19-1-9 21:40
初時佢都會哄下我,我吾知佢而家係對我無左耐性定係佢工作壓力大,我係佢面前發牢騷,佢就覺得我罵佢,佢就 ...

小心外遇


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 19-1-10 16:42 |只看該作者
bkcherine 發表於 19-1-9 21:40
初時佢都會哄下我,我吾知佢而家係對我無左耐性定係佢工作壓力大,我係佢面前發牢騷,佢就覺得我罵佢,佢就 ...
hi...如果老公係你人生最重要的野,我覺得你做跟得夫人


珍珠宮

積分: 42987


29#
發表於 19-1-10 14:53 |只看該作者
佢o係邊度工作呀?你可唔可以搵人幫手照顧家人..間中飛過去同佢度個weekend呀?....等佢唔駛次次返黎咁舟居勞動呀!..有時工作已經好忙...仲要有程交通先返到黎..但一返黎就睇你面色真係好難頂.佢有脾氣發出黎都係好事,證明佢仲想同你表達...如果佢收收埋埋唔舒發壓力可能仲恐怖...多d同佢傾下啦...or寫d心意咭同佢表達下你既想法,但最終要比佢知你係支持佢既.有時把口比個腦快...寫出黎可能會表達得好d..唔會咁易講錯野.


琥珀宮

積分: 152982


28#
發表於 19-1-10 13:27 |只看該作者


男爵府

積分: 6189


27#
發表於 19-1-10 10:37 |只看該作者
回覆 bkcherine 的帖子

我有個朋友都好似你咁, 心態好倚賴老公, 佢地大家都要成日飛, 但只要佢喺香港但佢老公唔喺度, 佢都係會心理唔平衡, 覺得老公欠左佢, 佢地有細路, 但佢好幸運佢老公係超好的男人, 唔會發佢脾氣, 返屋企仲會做家務(有潔癖),


男爵府

積分: 6189


26#
發表於 19-1-10 10:28 |只看該作者
小心哦到佢唔想返來受氣, 雖然你有你難處, 但男人一般唔會太明白, 只會覺得你唔駛做仲要咁多不滿, 診未生小朋友之前搞好大家關係, 否則之後更多不滿


瑪瑙宮

積分: 139710


25#
發表於 19-1-10 10:01 |只看該作者
bkcherine 發表於 19-1-9 22:13
但佢不在香港,我苦口苦面,佢回來我又做吾到即刻溫柔體貼我都有諗緊我係咪吾開心都要扮演一個好角 ...

你唔可以咁自我中心同幼稚架喇.


水晶宮

積分: 61095


24#
發表於 19-1-10 09:04 |只看該作者

回覆樓主:

一係你改變心態,一係佢改變工作,能轉工穩少d?
如果你地仍然保持現狀,還會生儿育女?


珍珠宮

積分: 49827


23#
發表於 19-1-10 05:32 |只看該作者
回覆 bkcherine 的帖子

比我就吾生bb, 有乜事走得快D,脾氣咁差吾佩做人爸爸,你亞媽有乜意見


大宅

積分: 2197


22#
發表於 19-1-10 01:42 |只看該作者
我由拍拖二年至結婚兩年都係同老公long D, 你能每個月見面已經不錯,其實每次分開後再見面應該會更sweet,更珍惜大家相處的時間,相反當老公唔係我身邊時我亦好享受假單身嘅生活,自由自在,做乜都得,有自己空間。樓主俾多啲信心c6同自己,一年時間好快過


男爵府

積分: 7281


21#
發表於 19-1-10 00:34 |只看該作者
老公都係為工作而奔波,精神消耗唔少,
唔多唔少有壓力同情緒係必然。

終日奔波搵食係丈夫!
作為太太既,係咪應該默默去體諒包容呢!

男人事業非常重要!
成功背後更須要有人支持同鼓勵。

理解太太獨守既心情滋味,但起碼還有親人/朋友,一份本土歸屬感。
老公一樣獨守海外,但不及你有親人/朋友,亦冇歸屬感。

有時滿足唔到既野,就唔好要求同計較咁多,
女性必要學識獨立精神,唔係吓吓去等人保護同依賴囉!
若果能夠改變自己,即使無人在身邊都百毒不侵!




















首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo