夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1269


1#
發表於 19-1-12 12:02 |只看該作者
我同老公讀書時十幾歲就識、直至經曆出黎做野結婚生子,依家大家都四十幾歲!有兩小孩!大家几十年生活已好平淡,最近一年才發現佢个人開始變、成日出夜街、生活圈子又唔,近呢幾個月仲比我發現佢同不同女性有we chat聯絡、昨日又有新野、比我見到佢在we chat同一個時常好多電話聯絡的女人講我愛你!個女人應是工事上的同事!我見到真心如刀割!我該如何做!我之前先到d女人電話及whatsapp有問過佢、佢只乜都答同人冇野!若同佢當面對質佢亦唔會應更好似要推佢去個女人道!或keep多d証據先?我覺男個心唔係呢道真好難番轉頭?


大宅

積分: 4682


31#
發表於 19-1-15 16:35 |只看該作者
知知姐 發表於 19-1-14 15:10
唔睇只是掩耳盜鈴喎
掩耳盜鈴 ?這個當然,不過有很多人就是不肯面對現實。 不check, 不問就當沒有任何事發生


公爵府

積分: 27460


30#
發表於 19-1-15 09:55 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-1-12 12:02
我同老公讀書時十幾歲就識、直至經曆出黎做野結婚生子,依家大家都四十幾歲!有兩小孩!大家几十年生活已好 ...

呢種情況真係好多,可能生活過得太平淡,所以要揾啲刺激嘅搞下,最驚呢種男人,後生時冇玩,老先嚟玩


珍珠宮

積分: 42987


29#
發表於 19-1-14 16:05 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-1-12 14:43
我自己有工只是少了家用、佢一路有比足,但若冇左一大截變相要改變下生活,咁也不是問題!佢以前有d資金放 ...


比你發現得其實都唔係好密啦..仲玩到返公司喇又有幾密呢?分分鐘全公司都已經知道.
你小朋友幾大呀???你地一向點相處咖??
你一向有自己既朋友嗎?定係咩都係屋企?



珍珠宮

積分: 42987


28#
發表於 19-1-14 16:00 |只看該作者
jujupig 發表於 19-1-12 14:40
其實想要咩証據?佢親口承認定係點先?你其實得兩條路可以行,一係離婚,一係繼續忍,如果你乜嘢籌碼都無,兩年幾 ...


完全同意...根本兩年前都夠哂證據咖啦....仲要d咩?床照?片?
剛剛仲話一個好好先生.................
佢都係睇死你都只可以忍...所以先玩得咁唔小心既o者...
係要比面你or怕你知既...點慳都唔會拎屋企既套啦...
一盒好貴咩?擺明就係唔怕比你知道


子爵府

積分: 13999


27#
發表於 19-1-14 15:48 |只看該作者

回覆樓主:

最怕佢玩開唔只一個 聊開有條引 離婚好多野考慮 同佢傾下睇下有無彎轉
有d男人都係好自私!


大宅

積分: 2873


26#
發表於 19-1-14 15:10 |只看該作者
20091223 發表於 19-1-14 00:12
自己睇法如何? 不捨得分開,不要偷睇電話。

唔睇只是掩耳盜鈴喎


大宅

積分: 4682


25#
發表於 19-1-14 00:12 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-1-12 12:02
我同老公讀書時十幾歲就識、直至經曆出黎做野結婚生子,依家大家都四十幾歲!有兩小孩!大家几十年生活已好 ...
自己睇法如何? 不捨得分開,不要偷睇電話。


琥珀宮

積分: 152982


24#
發表於 19-1-13 04:48 |只看該作者
o_____o 發表於 19-1-12 12:22
其實佢16年果時已經係咁架喇喎,仲好好先生?相信佢咁多年一直有係出面玩,當年你爆完佢結果如何?

...



男爵府

積分: 9525


23#
發表於 19-1-12 20:30 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-1-12 20:25
絶對同我諗法估計一樣似!我仲未諗到點、剛想爆佢、家人勸我為細路著想暫忍、但我不信我也長期咁忍當冇事 ...

所以疏理你自己情緒、想想自己才是上策。「不甘心」就已經是自己生命給呢個人負面影響著。唔化算!一「不甘心」就會跌入深淵。


大宅

積分: 1269


22#
發表於 19-1-12 20:25 |只看該作者
chillimom 發表於 19-1-12 18:28
你老公就一定敵不動我不動,所以決定權全在你,你自己人生想點走。你老公呢,我百分之一百肯定佢唔會回頭㗎 ...

絶對同我諗法估計一樣似!我仲未諗到點、剛想爆佢、家人勸我為細路著想暫忍、但我不信我也長期咁忍當冇事发生你要我放手唔咁心,兩難。


男爵府

積分: 9525


21#
發表於 19-1-12 18:51 |只看該作者
fishfish121 發表於 19-1-12 18:38
點解你咁肯定? 男人係咪10幾歲就同呢個老婆一齊好多個都會臨老想試新野, 試新野後又真係唔會再返屋企?
...

唔肯定,不過人性千百年未變過。個玩法係睇吓法律道德可以令人守到邊個位。


子爵府

積分: 11216


20#
發表於 19-1-12 18:38 |只看該作者
chillimom 發表於 19-1-12 18:28
你老公就一定敵不動我不動,所以決定權全在你,你自己人生想點走。你老公呢,我百分之一百肯定佢唔會回頭㗎 ...

點解你咁肯定? 男人係咪10幾歲就同呢個老婆一齊好多個都會臨老想試新野, 試新野後又真係唔會再返屋企?


男爵府

積分: 9525


19#
發表於 19-1-12 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chillimom 於 19-1-12 18:29 編輯

你老公就一定敵不動我不動,所以決定權全在你,你自己人生想點走。你老公呢,我百分之一百肯定佢唔會回頭㗎啦。你一係走,生活翻天覆地改變,一係當唔知繼續幾十年行落去。


男爵府

積分: 9525


18#
發表於 19-1-12 18:25 |只看該作者

回覆樓主

走啦!佢一世人未玩過,人生過程掉轉了,而家一試玩,返唔到轉頭。


子爵府

積分: 14110


17#
發表於 19-1-12 17:35 |只看該作者

回覆樓主:

子女幾大呀?
其實婚姻都平淡咗咁耐
你自己會唔會都覺得淡而無味?


男爵府

積分: 7124


16#
發表於 19-1-12 15:40 |只看該作者
dec08bb 發表於 19-1-12 14:43
我自己有工只是少了家用、佢一路有比足,但若冇左一大截變相要改變下生活,咁也不是問題!佢以前有d資金放 ...

唔打算離婚就唔好睇佢電話
佢有心要收埋就唔會唔delete晒D對話啦
可能係等緊你開口要求離婚


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 19-1-12 15:14 |只看該作者
爆佢之後你諗佢會點回應?
男人十之八九會死撐話講笑,
少數男人唔卸你,
會話玩還玩,識返屋企。
如果個男人有離心,
甚至話離婚。
對應各種情況,
你有乜打算?
我睇你老公唔想離婚,但又要玩,
其實佢有冇交足功課?
你地平時多不多爭執?
有冇拍下拖去提升下感情?


大宅

積分: 1269


14#
發表於 19-1-12 15:04 |只看該作者
20091223 發表於 19-1-12 14:45
只講我愛你?有否其他證據?
好好先生?也許只未被發現

講我愛你加一幅相是拍一間賣女性bar bar 門面的相!但冇見對方回應!咁我爆佢仲有籍口!


大宅

積分: 4682


13#
發表於 19-1-12 14:45 |只看該作者
只講我愛你?有否其他證據?
好好先生?也許只未被發現

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo