夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 581


1#
發表於 19-3-3 23:30 |只看該作者
本帖最後由 monicalee888 於 19-3-6 09:30 編輯

Del


子爵府

積分: 12489


31#
發表於 19-3-4 23:52 |只看該作者

回覆樓主:

以你老公嘅財政狀況,我就唔會轉part time,一嚟小朋友越大洗費越多,二嚟如果你老公又再理財不善,分分鐘靠你份人工養家。
比我會再試下請工人去解決家務問題,可能今次請到個幫得手嘅工人呢~


珍珠宮

積分: 49831


30#
發表於 19-3-4 22:39 |只看該作者
回覆 monicalee888 的帖子

老實講,我對你嘅情況有保留,比我一定吾會生多一個,因為睇2個小孩好辛苦,無論經濟上及精神上,博吾過,呢個情況到你去到5字頭,仔女大左就想分開,因為吾想照顧多一個人。感情好,當然想有個伴,如果感情吾好,寧願一個人好過,所以點解好多年過半百嘅夫婦感情吾好就系咁解


別墅

積分: 581


29#
發表於 19-3-4 21:51 |只看該作者
anna59 發表於 19-3-4 20:55
生多一個未即是叫多一個人陪你受苦,樓主吾好再生bb

我地關係好似時好時壞咁,因為大家都緊張小朋友,都唔知遲d會唔會好d


別墅

積分: 581


28#
發表於 19-3-4 21:47 |只看該作者
jeffkafung 發表於 19-3-4 20:30
甘既環境仲諗生多個,你自己都好唔識諗

佢其實好錫個女,個女又鍾意同其他小朋友玩,我地都想佢有個伴,不過大家要再睇定d先


別墅

積分: 581


27#
發表於 19-3-4 21:41 |只看該作者
o_____o 發表於 19-3-4 15:51
生小朋友真係對感情一個考驗

絕對係,不過見到小朋友又好開心


別墅

積分: 581


26#
發表於 19-3-4 21:40 |只看該作者
肥肥寶 發表於 19-3-4 14:12
無限次想離婚就唔好諗生多個啦

不過係我諗,佢一次都無提過要離婚,次次嘈完佢第二日又會無事咁諗方法大家可以點改善


珍珠宮

積分: 49831


25#
發表於 19-3-4 20:55 |只看該作者
生多一個未即是叫多一個人陪你受苦,樓主吾好再生bb


大宅

積分: 2255


24#
發表於 19-3-4 20:30 |只看該作者
甘既環境仲諗生多個,你自己都好唔識諗


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


23#
發表於 19-3-4 15:51 |只看該作者
生小朋友真係對感情一個考驗


伯爵府

積分: 19173


22#
發表於 19-3-4 14:12 |只看該作者
monicalee888 發表於 19-3-4 12:55
本來想小朋友多個伴想生多一個,而家都好猶豫,過一年睇下點先

無限次想離婚就唔好諗生多個啦


子爵府

積分: 14765


21#
發表於 19-3-4 13:35 |只看該作者
回覆 monicalee888 的帖子

你媽媽所講絶對啱,你老公咁斤斤計較,錢一定會係你哋將來磨擦的源頭,佢仲有可能大你,佢搵錢多就聲大啲,呢版有好多JM無咗賺錢能力,俾C6恰到上心口,想走都無本事,唔係話自私,女人多個錢傍身,講嘢都聲大啲。


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 19-3-4 13:18 |只看該作者
monicalee888 發表於 19-3-4 05:07
小朋友三歲,雙職家長,之前請過極品工人我太勞氣,而家無再請,用鐘點,佢就怨話放工後要做多好多家務, ...
小心處理,勿太火去處理


寶石宮

積分: 346918

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 19-3-4 13:03 |只看該作者
monicalee888 發表於 19-3-4 12:55
本來想小朋友多個伴想生多一個,而家都好猶豫,過一年睇下點先

財政緊、兩公婆又有拗撬、暫時唔好諗生多個
不要從別人的嘴裡去認識我


別墅

積分: 581


18#
發表於 19-3-4 12:55 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-3-4 11:39
請返工人,小朋友已大,唔怕被虐待

本來想小朋友多個伴想生多一個,而家都好猶豫,過一年睇下點先


別墅

積分: 581


17#
發表於 19-3-4 12:53 |只看該作者
Yee_ng 發表於 19-3-4 11:13
認同你媽所講樓主c6不善理財又皮氣大如果樓主轉左part time, 到時就變妹仔,人有個錢好d,佢呻就由佢,頭家 ...

因為佢理財太差,而家開始財政我管晒,睇下呢幾個月經濟壓力應唔應付到,容唔容許我轉PT先


別墅

積分: 581


16#
發表於 19-3-4 12:51 |只看該作者
I9528 發表於 19-3-4 10:51
要睇自己家庭經濟狀況
如果你轉 PT,到時搞掂家務,但又會為錢而嘈,分分鐘嘈得仲厲害
...

唉我都唔知,計過數應該mang mang緊夠。而家我全職工作加湊女又會帶到情緒返屋企,如果再管埋工人會仲死,所以想轉PT一來應該輕鬆d二來唔洗請工人鐘點慳錢


男爵府

積分: 9796


15#
發表於 19-3-4 11:39 |只看該作者
monicalee888 發表於 19-3-4 10:42
大家都成日互呻辛苦,通常一方話自己付出左幾多,另一方又比較,就變左鬧交。諗緊黎緊我轉做part time做晒 ...

請返工人,小朋友已大,唔怕被虐待


男爵府

積分: 6303


14#
發表於 19-3-4 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

認同你媽所講樓主c6不善理財又皮氣大如果樓主轉左part time, 到時就變妹仔,人有個錢好d,佢呻就由佢,頭家無可能完全無責任,家務又有邊個想做,唔好成日所有野都自己諗比d野佢做下大家為個家貢獻


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


13#
發表於 19-3-4 10:51 |只看該作者
monicalee888 發表於 19-3-4 10:42
大家都成日互呻辛苦,通常一方話自己付出左幾多,另一方又比較,就變左鬧交。諗緊黎緊我轉做part time做晒 ...

要睇自己家庭經濟狀況
如果你轉 PT,到時搞掂家務,但又會為錢而嘈,分分鐘嘈得仲厲害

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo