夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


複式洋房

積分: 110


1#
發表於 19-3-17 00:01 |只看該作者
本帖最後由 lbalbee 於 19-3-17 00:23 編輯

我係全職媽咪,我同老公個關係已經差到去到冷漠對待,之前因爲湊仔問題加舖頭問題,同老公嗌到要離婚,我老公竟然同我講:你唔使旨意見個仔,我幾多錢都同你打官司打返黎。

其實我地生bb之前,已經傾好bb會返日間托兒所,因為我都諗住出去返工,屋企冇人湊,老公唔想請姐姐,所以選擇比bb返托兒所。但生完之後,我就發覺我個老公直情變左另一個人咁?佢完全溺愛個仔,咩都唔比,唔比我自己帶佢出街(如打針,要奶奶或老公姑姐一群人),到大d歲半左右,咁岩我朋友可以免費帶三個朋友入迪士尼,我朋友問我去唔去?我當然帶埋阿仔去啦⋯⋯點知出發前一日,我老公加埋奶奶發晒顛鬧我,話阿仔咁細個帶去迪士尼做咩?冇野岩玩?大佬呀⋯⋯唔通阿仔咁細個,我帶佢入去玩機動遊戲,過山車咩?梗係行下影下相之嘛,反正唔使錢去,之後又嗌交啦⋯⋯

過左幾日,有日我肚好痛肚痾,好唔容易接阿仔放學返到屋企,幫阿仔除緊鞋之際,我已經feel到已經急到就瀨,之後就沖入廁所,我係一路連行帶嗌我仔跟住我入廁所,我仔仲幫我閉門,之後係我腿與腿之間臭住陪我痾🙈🙈。夜晚我老公返到黎就諗住同佢當趣事分享下啦!點知我一講到沖入廁所......佢就發晒顛係咁鬧我,點解可以有得個仔自己係廳度?咁危險?有咩事點算?仲話:你就算真係瀨屎,你都要照顧佢安全先呀!跟住我話我都未講完?之後佢竟然入廁所,上fbpost講?之後我d朋友即刻whatsapp我,問做咩比老公公審咁大鑊?跟住當然又嗌交啦⋯⋯我當刻已覺得呢個人完全不可理喻?

我係全職媽咪,上面提到我個仔係返日間托兒所,最早8點,最遲6點接走,我原本都係諗住出返去返工,但我唔係一個做開文職既人,之前都係返行街,但唔係Sales,因為跑數太大壓力,所以只係做行街,但呢類工唔易搵,係未搵到呢類工之前,諗住搵下其他工先啦⋯⋯而我唔係做文職既人,所以要搵到朝95/半仲要放星期六日係好難,搵其他時間既工,我老公就會:你自己衡量下個仔緊要定份工緊要啦,或者叫奶奶幫手湊下接放學,我盡量搵8點前返到屋企既工啦,跟住我老公同我講,叫我唔好成日預佢阿媽湊孫?ok,我搵兼職,跟住就會久唔久聽到我老公話:挑,搵埋都唔夠我賣兩袋?咁我唔搵工又話我淨係識得問佢攞錢?大佬呀⋯⋯你係我老公,我唔問你攞,唔通我週街問人攞咩?就淨係返工問題⋯⋯就已經嘈好多次,因為佢一直覺得我唔落舖幫佢手,係我唔岩....

1,我之前係有落舖幫佢手,但我落舖呢,佢就要我11點去開舖,而佢自己開舖的話,就差唔多2點先落到去開。

2,冇人工比我都算喇,有日我發燒,都要我落舖(其實舖頭是街邊排檔,沒有冷氣,夏天熱到溶,冬天凍到喊咁),問題我真係頂唔順要走,係都要我繼續係度唔比我走,最終我當場喊,先叫我快d走(因為佢只做表面野既人,人前佢係好好先生,咁我當然知道佢做野好辛苦啦,先可能脾氣差,但都唔係咁架?)喊既原因係,究竟有冇當過我係老婆?

3,平時已經因爲個仔問題,成日都會嗌交,唔想再落舖增加磨擦再嗌得越黎越多。最終我奶奶落舖幫手(幫23個鐘)。所以兩母子成日比說話我聽,話我唔返工又唔落舖幫手,娶埋唔知咩老婆?


最近因為結婚週年紀念日,其實我都估佢唔記得,我見呢排關係咁差,諗住問佢出唔出去食餐飯?點知佢原來記得,仲話:咁點姐,又要慶祝架?佢d屋企人就當我只係為左結婚週年紀念日唔食飯慶祝,咁小事就發脾氣?唉....我真係心灰意冷⋯⋯真係唔想繼續再同佢一齊生活落去,再係咁落去,我真係冇病都變有病?係,我冇返工搵錢,但唔係我想架嘛⋯⋯請姐姐又唔比,叫奶奶湊又唔肯,返兼職又嫌我搵埋唔夠佢賣兩個袋?我都唔知可以點喇?我真係驚有日頂佢順帶埋個仔走,但我帶住個仔出去,又唔想返外家(因為已經冇地方訓),去朋友度?又好似唔係咁好,我自己一個就話。唉.......



其實我想問以我呢個狀況,我想離婚,但我老公已講明個仔爭到抵,但佢根本唔識湊,又唔係佢湊開,佢姑姐已講明幾多錢都會同我打返黎......而我係全職媽咪根本沒錢同佢打官司⋯⋯我連搵律師攪離婚d錢都驚唔夠?仲有咩方法可以爭到仔?



珍珠宮

積分: 38357


63#
發表於 19-4-4 13:42 |只看該作者
LittleCS 發表於 19-4-2 15:58
你分析得好好
「知己知彼」才會 「百戰百勝」最大要戰勝的是自己。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 2718


62#
發表於 19-4-2 15:58 |只看該作者
858D 發表於 19-3-17 03:19
個仔,佢地一定爭硬,個仔是他們未來的經濟棟樑來的。
更加不會讓你有機會拿骨肉來勒索他們的資源金錢。

你分析得好好


大宅

積分: 3948


61#
發表於 19-3-30 13:51 |只看該作者
其實有和諧之家,可以提供幾日住宿


大宅

積分: 3362


60#
發表於 19-3-30 13:34 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 19-3-17 07:10
你老公都幾大口氣, 想問下佢賣咩袋咁巴閉, 講到你去返pt都唔夠佢賣2個袋?
斷估唔會係名牌袋掛, 見你話佢係 ...

我都想知賣咩袋咁巴之閉,開嗰檔口仔就當正自己大老闆,食(emoji)啦⋯⋯


複式洋房

積分: 404


59#
發表於 19-3-30 11:37 |只看該作者

回覆樓主:

免費工人代母保母免費........請尊重自己, 愛惜自己


別墅

積分: 727


58#
發表於 19-3-21 02:02 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-19 00:54
真係好嬲囉⋯⋯佢屋企人反問返我,為頭家付出過d咩?我付出晒我時間,自由,青春,夢想,工作⋯⋯我返兼職 ...

肯同佢結婚生仔已經係最大既付出 你老公冇陪你入產房? 下下都要問付出幾多 佢地買你番黎嫁? 你問問你老公當初娶你番黎做乜


男爵府

積分: 7514


57#
發表於 19-3-19 22:54 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-19 00:54
真係好嬲囉⋯⋯佢屋企人反問返我,為頭家付出過d咩?我付出晒我時間,自由,青春,夢想,工作⋯⋯我返兼職 ...

好呀。
由今天開始你就別再為頭家付出了。
家務叫你c6自已做番, 別再服侍99, 阿仔買野啲使費問番c6拎, 唔好自已出。
如之後搵到份全職, 所有錢自已keep, 仔同頭家使費要c6比。
既然佢地好意思講得出啲咁既野, 你都唔使同佢客氣。
佢問你做乜咁"計較", 你咪同番佢地講, 你咪話我無為頭家付出過咩? 我只不過係令你講既野成為事實。既然付出左都無人感恩, 我仲付出做乜丫? 不如學你地話齋, 唔好為頭家付出, 咁活得仲開心


大宅

積分: 3510


56#
發表於 19-3-19 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

試搵份工返塞住佢地把口,你點做佢地都有嘢彈,就到不如為咗自己同個仔先。自己又可儲多啲錢,有事上黎自己都唔駛咁徬徨。

但如果真係覺得嫁錯想走嘅話,你仲後生嘅就寧願個仔比佢地湊,自己一個去創。其實最緊要係個仔嘅生活質素,跟爸爸起碼佢食飽著暖有人錫。唯有放假陪佢陪我啲。
你無娘家仲要單親,無人幫手有事你會好慘。


複式洋房

積分: 110


55#
發表於 19-3-19 00:54 |只看該作者
真係好嬲囉⋯⋯佢屋企人反問返我,為頭家付出過d咩?我付出晒我時間,自由,青春,夢想,工作⋯⋯我返兼職,我既收入大部分都係買個仔日用品,得少少自己使費啦?仲問我付出過d咩?


複式洋房

積分: 110


54#
發表於 19-3-19 00:41 |只看該作者
回覆 bemybride 的帖子

明白,都會照排隊,排住先。


大宅

積分: 4333


53#
發表於 19-3-17 22:54 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-3-17 13:08
佢都開到口叫你走, 你唔走就會比佢睇唔起! 唔好比佢睇死你無地方去, 否則以後對你更差。
投靠娘家先, 訓梳 ...
我係社工,單親無快隊的,唔想比個假希望樓主。
其實而家咩情況下都無快隊。除非好特殊ge情況但單親絕對唔特殊。


複式洋房

積分: 110


52#
發表於 19-3-17 22:19 |只看該作者
回覆 BBBmamama 的帖子

好,唔該晒


伯爵府

積分: 17580


51#
發表於 19-3-17 21:27 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-17 21:22
回覆 BBBmamama 的帖子

好,聽日都諗住搵仔仔學校社工問問。

你明天找找他們,我知道明愛有專門處理家庭問題的社工,希望幫到你,保重

http://fcsc.caritas.org.hk/

祝福你


複式洋房

積分: 110


50#
發表於 19-3-17 21:22 |只看該作者
回覆 BBBmamama 的帖子

好,聽日都諗住搵仔仔學校社工問問。


伯爵府

積分: 17580


49#
發表於 19-3-17 21:21 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-17 00:01
我係全職媽咪,我同老公個關係已經差到去到冷漠對待,之前因爲湊仔問題加舖頭問題,同老公嗌到要離婚,我老 ...

樓主,好同情你的處境。不如你試下找社工請教下,例如明愛,睇下有咩可以幫到你,以你嘅情況,做又唔得,唔做又唔得。之前見過電視廣告,希望佢地幫到你。加油


複式洋房

積分: 110


48#
發表於 19-3-17 21:20 |只看該作者
回覆 秋天與楓葉 的帖子

唔該晒啊


複式洋房

積分: 110


47#
發表於 19-3-17 21:18 |只看該作者
回覆 alicewong18 的帖子

冇錯


別墅

積分: 521


46#
發表於 19-3-17 21:03 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-17 00:01
我係全職媽咪,我同老公個關係已經差到去到冷漠對待,之前因爲湊仔問題加舖頭問題,同老公嗌到要離婚,我老 ...

你個人經濟都養五掂個細俾你爭到 又冇地方住


伯爵府

積分: 19775


45#
發表於 19-3-17 18:32 |只看該作者
lbalbee 發表於 19-3-17 10:34
回覆 瑤瑤~ 的帖子

佢袋最貴3xx既,你完全講中我心中所想,佢又唔會主動離婚,感覺好似慢慢節磨我咁,等我 ...

做女人最慘冇一個可以隨時返去避難嘅娘家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo