夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 38


1#
發表於 19-3-19 23:27 |只看該作者
同老公一齊左十年,好多問題溝通唔到,個心已經好淡,離婚又唔捨得,日日都好辛苦要同一個已經無愛嘅人一齊又見唔到將來...


水晶宮

積分: 50467


26#
發表於 19-3-21 23:45 |只看該作者
wailanf 發表於 19-3-21 23:33
如果女既開到聲話好唔想見到老公成日打機唔理屋企,而男既呢頭應承唔再打,但幾日後又機不離手,重覆又重 ...

當然不,但也要明白,改變一個壞習慣,不是一時三刻做得到的


大宅

積分: 1936


25#
發表於 19-3-21 23:40 |只看該作者

回覆樓主:

兩個人之間溝通有障礙嘅話其實可以宣布關係破裂,唔好因為全世界知道妳結咗婚如果搞離婚唔知點面對其他人。大佬妳估妳係明星咩,真係 wfc。而且又冇叫你廣告天下離婚呢樣嘢。

最正嘅嘢係:你哋冇小朋友呢個大問題阻住喎!

溝通嘅嘢係人與人之間好重要架,無嘅話早走早著。


大宅

積分: 4605


24#
發表於 19-3-21 23:33 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-3-20 19:39
除咗打機同玩電話,仲有無其他問題?

男人會覺得坐喺屋企等如陪咗你,唔覺得打機有問題。佢會話你有嘢想講 ...

如果女既開到聲話好唔想見到老公成日打機唔理屋企,而男既呢頭應承唔再打,但幾日後又機不離手,重覆又重覆,咁女既係咪仲要默默忍受扮見唔到


水晶宮

積分: 50467


23#
發表於 19-3-20 19:39 |只看該作者
除咗打機同玩電話,仲有無其他問題?

男人會覺得坐喺屋企等如陪咗你,唔覺得打機有問題。佢會話你有嘢想講咪講,我喺度聽。呢個係大家表達方法不一樣,但未必係無愛、溝通唔到


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 19-3-20 14:23 |只看該作者
Yusum 發表於 19-3-20 14:19
一個男人每日放工返來已經好攰,他們個腦唔會想再唸其他野,只想舒舒服服打下機玩下電話,其實佢無錯㗎! ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-4-5 22:28 編輯

……


大宅

積分: 4208


21#
發表於 19-3-20 14:19 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-20 14:05
回覆 littlehei2008 的帖子

無仔女,完全無傾計有時想同佢講野佢又唔想講,每日放工淨係打機一係對於住電 ...

一個男人每日放工返來已經好攰,他們個腦唔會想再唸其他野,只想舒舒服服打下機玩下電話,其實佢無錯㗎!你可以幫他膊頭按摩下,切d生果比他食,盡量唔好比他返到屋企都都仲要有辛苦嘅感覺,你只要對他用行動來證明愛嘅存在,他一定會感覺到㗎!
好多時一個女人嘅心淡都係因為感覺唔到個男人理自己而自我放手變成!


洋房

積分: 38


20#
發表於 19-3-20 14:07 |只看該作者
問題係我好似對住呢個人已經心死


洋房

積分: 38


19#
發表於 19-3-20 14:05 |只看該作者
回覆 littlehei2008 的帖子

無仔女,完全無傾計有時想同佢講野佢又唔想講,每日放工淨係打機一係對於住電話


大宅

積分: 1125


18#
發表於 19-3-20 12:22 |只看該作者
空巢媽媽 發表於 19-3-20 12:21
有無小朋友?

覺得哪方面有問題?


大宅

積分: 1125


17#
發表於 19-3-20 12:21 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-19 23:27
同老公一齊左十年,好多問題溝通唔到,個心已經好淡,離婚又唔捨得,日日都好辛苦要同一個已經無愛嘅人一齊 ...

有無小朋友?


洋房

積分: 56


16#
發表於 19-3-20 12:10 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-19 23:48
回覆 jeremylui83 的帖子

心好痛曾經有開心嘅回憶,但我知道佢唔係我想要一齊嘅將來 ...

不如同老公出去拍吓拖,去吓旅行,重拾一下以前拍拖feel


大宅

積分: 3530


15#
發表於 19-3-20 12:03 |只看該作者
回覆 HRM_ME 的帖子

但係有d男人覺得夫妻間係有問題,佢地冇提出出,就用呢個藉口去搵小三


侯爵府

積分: 21021

2018復活節勳章


14#
發表於 19-3-20 11:47 |只看該作者
有冇好好坐低傾下大家既問題, 一起去面對去解決
人生有幾多10年..要好好珍惜對方.
我同我老公結婚14年, 每日都好似拍拖一樣. 有問題即時解決, 有咩唔開心一起去面對唔會隔夜去估估下.


大宅

積分: 2585


13#
發表於 19-3-20 11:35 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-19 23:27
同老公一齊左十年,好多問題溝通唔到,個心已經好淡,離婚又唔捨得,日日都好辛苦要同一個已經無愛嘅人一齊 ...

怎麼溝通唔到?講多d
平時大家相處係店?
有冇仔女?


瑪瑙宮

積分: 139661


12#
發表於 19-3-20 10:30 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-19 23:27
已經無愛嘅人一齊又見唔到將來 ...

又無愛又無將來又溝通唔到, 咁你地關係重剩番咩?


大宅

積分: 1752


11#
發表於 19-3-20 10:24 |只看該作者
無愛, 但到反目未呢?
係米只係無咩野想同對方傾?
咁仲有無拖手, 擁抱, KISS?


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 19-3-20 07:43 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-20 00:33
回覆 crystal媽咪 的帖子

無,大家內心都知唔夾唔講出口扮無事,不過咁樣生活好唔開心個內心真係好累 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-4-5 22:28 編輯

……


翡翠宮

積分: 79226


9#
發表於 19-3-20 01:05 |只看該作者

回覆樓主:

咁點解吾離


大宅

積分: 4208


8#
發表於 19-3-20 00:49 |只看該作者
Kikissss 發表於 19-3-19 23:27
同老公一齊左十年,好多問題溝通唔到,個心已經好淡,離婚又唔捨得,日日都好辛苦要同一個已經無愛嘅人一齊 ...

本帖最後由 Yusum 於 19-3-20 00:50 編輯

其實你自己已斷定沒有愛又見唔到將來,咁仲要煩惱什麼?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo