夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 101


1#
發表於 19-5-6 01:48 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:16 編輯

我地全家都有不同程度的情緒問題 已努力搵了醫生或輔導 多謝大家的討論


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 19-5-6 15:48 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 14:11
回覆 20150618bb 的帖子

有幾次我半夜想死時
我講係你同老公打架時,其實你會唔會發覺自己有都市病呢


複式洋房

積分: 101


56#
發表於 19-5-6 15:12 |只看該作者
回覆 秋天與楓葉 的帖子

多謝你既祝福 我會繼續努力處理


複式洋房

積分: 101


55#
發表於 19-5-6 15:07 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 15:08 編輯

回覆 mini1204 的帖子

我有提過話佢壓力大時 一係番佢呀媽度暫住 佢話要陪我



侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


54#
發表於 19-5-6 14:47 |只看該作者
記得準時食藥同睇精神科醫生,你或對方有情緒時盡量不要處於同一空間,咁對大家都好。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 19-5-6 14:36 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 14:11
回覆 20150618bb 的帖子

有幾次我半夜想死時

咁其實你set個鬧鐘 每日幾點去食藥 咁會唔會好D呢


男爵府

積分: 6303


52#
發表於 19-5-6 14:34 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 14:11
回覆 20150618bb 的帖子

有幾次我半夜想死時

有無朋友或者興趣可以減壓,或者返下教會唔一定信只係揾個地方有人同你聊下好過自己愈想愈負面,唔好下下都有死嘅念頭


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 19-5-6 14:32 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 13:20
回覆 小豬澄 的帖子

我幾時話佢錯晒 我都係咁同佢講話佢好好 佢怪自己打我 我都即時話原諒佢都叫佢唔好太 ...

咁就要分時間

有時夠訓就係最好既安慰

一個人精神唔夠 人地講乜其實都唔太聽到入耳



珍珠宮

積分: 32599


50#
發表於 19-5-6 14:27 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 14:01
回覆 Solarflare 的帖子

多謝你 咁多人都係得你既說話係幫人我會盡量學習順其自然 紓解壓力的

一樣米養百樣人

有心地善良嘅人,有涼薄嘅人
有人雪中送炭,有人落井下石

你情緒爆煲需要向專業人士求助
討論區咩人都有,人家個人修養問題,無需上心
祝福你


翡翠宮

積分: 79226


49#
發表於 19-5-6 14:27 |只看該作者

回覆樓主:

其實會吾會分開下對大家都好D?
你者公都好辛苦


複式洋房

積分: 101


48#
發表於 19-5-6 14:11 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:24 編輯

多謝


複式洋房

積分: 101


47#
發表於 19-5-6 14:08 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:24 編輯

多謝


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 19-5-6 14:06 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 14:02
回覆 20150618bb 的帖子

多謝 學習冷靜中
如果下次有呢個情況,先走出街行行[你]


複式洋房

積分: 101


45#
發表於 19-5-6 14:02 |只看該作者
回覆 20150618bb 的帖子

多謝 學習冷靜中


複式洋房

積分: 101


44#
發表於 19-5-6 14:01 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:23 編輯

多謝


複式洋房

積分: 101


43#
發表於 19-5-6 13:57 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:22 編輯

多謝


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 19-5-6 13:55 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 01:48
我同我老公最近要幫手照顧我媽 我成日怪家姐唔幫手
搞到我同我老公壓力大 無人分擔下
但家姐就當我痴左線唔 ...
小心............處理,可大可小呢個情況要冷靜


侯爵府

積分: 24127


41#
發表於 19-5-6 13:52 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 13:50
回覆 ninachu 的帖子

我覺得大家相處都係大家包容但盡量唔好超過底線 你話人嘈到你 就要比喻去殺人

你俾人唔係無原因


複式洋房

積分: 101


40#
發表於 19-5-6 13:50 |只看該作者
本帖最後由 Kathy2008 於 19-5-6 16:21 編輯

多謝


侯爵府

積分: 24127


39#
發表於 19-5-6 13:37 |只看該作者
Kathy2008 發表於 19-5-6 13:32
回覆 ninachu 的帖子

係你傻就真 話被人嘈醒就會殺人

比喻都唔識嘅人,我諗我明你老公承受幾大壓力而爆煲而打你

唔好再覆我啦,我唔想同儍人講野

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo