夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 524


1#
發表於 19-5-14 20:49 |只看該作者
34歲,準備結婚,但男朋並不想生小朋友,但我自己好想。。。到底可以點做。。。


琥珀宮

積分: 152982


25#
發表於 19-5-16 14:35 |只看該作者
傾清楚


大宅

積分: 3551


24#
發表於 19-5-15 21:35 |只看該作者
傾清楚先啦


大宅

積分: 2375


23#
發表於 19-5-15 21:32 |只看該作者
做好婚前輔導先決定
婚姻行一世,無謂最後為結一時之喜,而留下一世既恨比對方


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 19-5-15 18:31 |只看該作者
生小朋友真係要有共識,更加唔好諗住呃佢(唔避孕)到有咗佢點都要接受呢類想法。
咁樣生咗出嚟大家都會唔開心的,男人無經歷十月懷胎,唔好天真咁以為生咗個男人就一定會錫個BB。


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


21#
發表於 19-5-15 14:48 |只看該作者
浪費了幾多年青春?
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


公爵府

積分: 25196


20#
發表於 19-5-15 14:20 |只看該作者
pypyform 發表於 19-5-14 22:28
但我想生,我想有小朋友。。。。而家令我卻步結婚

傾好先 佢係愛你的 佢知點做 免得多一個受苦


侯爵府

積分: 20388


19#
發表於 19-5-15 13:54 |只看該作者

回覆樓主:

大家傾好先,睇下有冇共識


大宅

積分: 1034


18#
發表於 19-5-15 07:10 |只看該作者
pypyform 發表於 19-5-14 20:49
34歲,準備結婚,但男朋並不想生小朋友,但我自己好想。。。到底可以點做。。。
...

你男友怕小朋友壓力大而已,同意香港小朋友壓力的確不少,但我相信有一半是家長給予的。

要是你們將來能給予小朋友在學習路途上足夠的失敗空間,不用科科都9x分,不用要周圍學野,甚麽甚麽又體又藝的所謂全人發展而是自由發展的話。相信這樣的話,小朋友的壓力而減了不少~

因為一般以上行為都會出現在比較緊張的一方,你是否屬這種類型的人?看看能否通過這方面討論達至日後育兒的共識。



子爵府

積分: 12137


17#
發表於 19-5-14 23:45 |只看該作者
同意大家睇法,取唔到共識,只可以選擇唔結,唔係心甘情願嘅決定,一定有怨言


複式洋房

積分: 264


16#
發表於 19-5-14 23:10 |只看該作者
冇共識,千祈唔好結


大宅

積分: 4848


15#
發表於 19-5-14 22:54 |只看該作者
bubblesb 發表於 19-5-14 22:51
始終係一條人命,所以就算你幾愛佢都好,如果冇共識係好難繼續落去。最怕係生完佢唔會理,唔會湊,你哋嗌交 ...

拜拜啦?道不同……


大宅

積分: 1077


14#
發表於 19-5-14 22:51 |只看該作者
始終係一條人命,所以就算你幾愛佢都好,如果冇共識係好難繼續落去。最怕係生完佢唔會理,唔會湊,你哋嗌交多咗,連對方都失去埋等等⋯⋯ 都未講中間會發生嘅種種

如果未傾好,將個婚禮推後少少囉。傾好先結,對大家都好。婚,幾時都可以結。但生小朋友,係冇回頭路,冇得後悔,對bb好唔公平。

結婚係為咗大家組織一個幸福嘅家庭,不論有冇小朋友。但如果做唔到,結婚都冇用。你哋好好傾,但千祈唔好強求。咁大嘅一個責任,唔係個個都可以同想carry。勉強冇幸福呀~
平平穩穩又過一日


珊瑚宮

積分: 109520

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


13#
發表於 19-5-14 22:51 |只看該作者
pypyform 發表於 19-5-14 22:30
我都覺得係。。。真係無遷就既餘地。。。
如果佢堅持唔生,我堅持要生,我真係唸,呢段婚姻可能就放棄。。 ...

唔好生,生左地大家抑鬱都似
生仔好大件事 唔係買個袋


翡翠宮

積分: 79228


12#
發表於 19-5-14 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

點會去到就結先討論呢個重大議題


瑪瑙宮

積分: 139681


11#
發表於 19-5-14 22:32 |只看該作者
pypyform 發表於 19-5-14 22:28
但我想生,我想有小朋友。。。。而家令我卻步結婚

除非佢口氣有轉變與你同步, 否則唔生也罷.


別墅

積分: 524


10#
發表於 19-5-14 22:30 |只看該作者
mini1204 發表於 19-5-14 21:55
我絕對吾會勉強人
或勉強自己
呢D係頂級大事,牽涉另外一條生命,完全無遷就既餘地

我都覺得係。。。真係無遷就既餘地。。。
如果佢堅持唔生,我堅持要生,我真係唸,呢段婚姻可能就放棄。。。


別墅

積分: 524


9#
發表於 19-5-14 22:28 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-5-14 22:17
無共識, 唔好生.

但我想生,我想有小朋友。。。。而家令我卻步結婚


瑪瑙宮

積分: 139681


8#
發表於 19-5-14 22:17 |只看該作者
無共識, 唔好生.


別墅

積分: 524


7#
發表於 19-5-14 22:10 |只看該作者
buddyWong 發表於 19-5-14 21:54
有冇問過對方點解唔想要小朋友先 養個小朋友好大責任同洗費好大 對方會唔會怕自己冇咁好耐性又或者怕自己養 ...

佢覺得香港既小朋友壓力大,又辛苦。。。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo