夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


洋房

積分: 45


1#
發表於 19-7-26 15:56 |只看該作者
今日我老公又做嘢唔睇清楚就做, 又做錯咗, 比我打電話去鬧佢. 佢話我夾硬話係佢做佢無辦法,我講返之前點發生, 佢記返起係佢做, 我話佢我無’夾硬’話佢, 佢話佢唔記得就先咁講, 仲話我一早接受佢道歉就唔會攪到咁大件事. 係我發顛要鬧, 係我問題, 小事化大.
1. 你做錯嘢, 就馬上惡人先告狀話我夾硬話係你. 到頭來你記得真係你, 就話係因為你未肯定係唔係你做, 你先要話係我夾硬, 你唔係有心咁講, 所以唔叫屈我.
2. 咩叫’我應該一早接受你道歉就唔會攪到咁大件事’?乜原來我平時嘅包容已變成一種習慣到你做錯, 我奉旨要原諒你, 否則就我小事化大, 發顛嗎?

每次做錯事, 一句唔記得同唔係有心, 我就要比你先屈我係夾硬嚟同將我對你嘅原諒變成奉旨嗎? 我鬧你講說話不負責任, 人格有問題就係我要鬧同小事化大嗎?

有時候我都唔再識分係咪做人連原則都唔應該再有, 堅持自己原則, 就變成小事化大同發顛. 做人講說話真係唔需要為自己嘅說話負責嗎? 唔肯定嘅事就話人夾硬先, 啱咩? 到底真係我野蠻還是佢講說話不負責任?


子爵府

積分: 12727


51#
發表於 19-8-5 08:52 |只看該作者
我c6又係粗心大意,對屋企,生活上,小朋友上D野冇sense 嘅,教極都甩甩漏漏,簡單D就係豬隧友一名。
我都成日忍吾住話佢,但佢會覚得我係鬧佢;其實我係接受吾到一個成年人,只是一D生活上嘅簡單嘢都做吾到。
我都吾識一笑置之,有時即情吾想同佢一齊生活,成日同佢執手尾,好攰好攰呀


珍珠宮

積分: 30515


50#
發表於 19-8-2 20:21 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 17:07
回覆 HOPEFORBB 的帖子

我總相信我有屈過佢, 但一定唔會多, 佢自己都講我係唔會屈人嘅人. 佢做錯嘢10次我 ...

甘咪唔好用鬧方法處理


複式洋房

積分: 125


49#
發表於 19-8-2 20:00 |只看該作者
見到樓主個PO,即刻心虛,我喺屋企就係周不時做錯嘢嗰個,成日唔小心整爛啲嘢,洗完臉一地水,唔記得交電費,係佢老豆面前亂講嘢等等... 成日朦下朦下乜都要我老公執手尾... 但係咁耐以黎,佢真係一次都無鬧過我我諗下如果佢鬧我我應該會好Hurt。如果對方仲可以配合有計傾既,不如搵個好時間坐低傾下個 root cause 係邊,兩公婆一齊試下解決啦,可能你老公都唔知點解決先可以唔激嬲你,我諗佢應該唔知係特登做錯為左要搞嬲你掛


大宅

積分: 2834


48#
發表於 19-8-2 11:34 |只看該作者
其實樓主你鬧嘅係d乜嘢事?家庭生活所碎事?定會影響好大嘅事?如果做得唔好,可以再同佢講,等佢下次再做,冇必要定為錯事,我諗你老公都唔好受,仲有係你不停批評佢人格有問題,如果我老公咁話我,我會極度傷心,所以先處理好你嘅語氣態度,讓他能好好接受你嘅教導,我諗效果會更好


複式洋房

積分: 121


47#
發表於 19-8-2 08:31 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 15:56
今日我老公又做嘢唔睇清楚就做, 又做錯咗, 比我打電話去鬧佢. 佢話我夾硬話係佢做佢無辦法,我講返之前點發 ...

樓主其實你老公唔睇清楚就做係激氣,但有必要鬧咩?你鬧極佢都唔會令佢下次做好啲,相反你咁樣比左個位佢入你


洋房

積分: 45


46#
發表於 19-7-29 15:52 |只看該作者
回覆 ml628 的帖子

今日各位真係好, 或者我都仲係做得好不足卦, 多謝你哋嘅意見, 我會再諗諗睇吓點.


大宅

積分: 2654


45#
發表於 19-7-28 17:06 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 17:45
回覆 華妹妹 的帖子

六年了, 要講嘅一早講過曬, 每日做錯嘅一件或者更多件,我成日都講, 容忍有限度, 以前 ...

唔好講係容忍,咁好易出事,用體諒會好些嗎?我同老公20年喇,佢做得唔啱,味我做,2公婆,冇分得咁清楚啦


男爵府

積分: 8929


44#
發表於 19-7-28 08:14 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-7-26 17:50
或者我分享下,我同c6一齊左10幾年,佢好多壞習慣都好惡頂,不過咁多年都講過無數次,其實都冇咁好氣,我 ...

同感,我地都一樣,已經無氣講由佢


翡翠宮

積分: 79226


43#
發表於 19-7-27 12:18 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 19-7-27 11:45 |只看該作者
alicego62 發表於 19-7-26 16:38
嬴左塲交,輸左個家
呢個


男爵府

積分: 8127


41#
發表於 19-7-27 10:53 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...

其實你先生唔適合「主內」。男人性格都係粗枝大葉啲,唔會有女人嗰種細心。如果佢做到全職爸爸打理到頭家當然最好,打理唔到其實即係佢唔適合做。一係叫返佢出黎返工請工人算啦,你再迫佢鬧佢都冇用。同埋,男人性格係議事論事,佢未必會明點解佢掉錯野會被講成為「人格有問題」... 女人先會明「如果咁咁都唔得,即係咁咁咁」啦。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 19-7-27 10:14 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...


其實樓主睇唔起老公,覺得自己係家庭支柱,才會少少事就鬧老公。就算當伴侶係工人,如果每次工人做錯少少野,個僱主就打電話去鬧佢⋯⋯我認為個工人一係唔做,一係大報復。

樓主覺得明明老公做錯,鬧佢仲唔認丶仲駁咀,於是老公再罪加一等至人格有問題,其實樓主對老公真係太harsh。


珍珠宮

積分: 38354


39#
發表於 19-7-27 05:43 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-27 02:41
回覆 vanillayee 的帖子

關係真係咁不堪?就算老公咁無能,
你個姊妹 咁似我同我前夫既。
起碼你冇好似我閨蜜咁 鬧埋我 懦弱怕事唔「鏟」我前夫上天花板。
我父母又睇唔過眼,畀臉色我前夫睇,鬧我前夫。我心唸:「我做佢 yong wife 都未出聲鬧,幾時輪到我父母鬧吖!」我就教會我父母唔好干涉我「內政」。
不過我前夫照顧我既素質 都係能力低過我 EQ 所能承受既。我睇佢如何照顧我地 個嚴重腦癱女兒既成果 就「眼冤」。
好在現在有我先生,佢一樣唔嫌棄我D老人味,照顧大小便,而且比我前夫更稱我要求同心意。不過我打定心將來係我照顧翻佢地兩老既機會更大。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


38#
發表於 19-7-27 05:15 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-27 05:20 編輯
skybiebie 發表於 19-7-27 03:34
其實有咩錯得咁緊要?? 大人大姐要鬧??做錯野,可以傾,無需要鬧嘛?又唔係你個仔。。。係咪真係咁錯? ...

同意,好似我與我前夫和平共處既策略咁。

如果佢用佢果套來做,個結果由 1-10,10為最好既結果,佢會做到 5分。

如果我用我套來做,我會做到冇10分都有9分,但我冇咁多資源來做嘛,咪要判畀佢做囉。唔係佢做就係我做嫁啦。冇自願外緩嘛。我冇可能家中乜野都攬曬上身做啫,做死我自己等佢搵山拜咩。

如果我解析畀佢聽我果套點解好過佢果套,佢唔但只唔明,而且佢既強弱與我有分別,佢要就住佢既強弱點來做,所以如果佢用我果套來做,佢連個5分結果都做唔到。只做得個二、三分結果。

咁我情願省翻淡氣與時間來同佢溝通,就放曬手等佢自己一個人用佢果套來做,起碼我有個5分既成果。好過得個三分成果。

我閨蜜初始認識我,同我父母一樣唸法,以為我怕我前夫,驚死冇佢唔得咁,乜野都就曬佢,等佢話事,講到我好冇面,話我懦弱。後來她終於明白我點解唔棟篤床板唔訓,開曬燈同佢撐到恆,傾唔掂數,大家唔畀訓。我好會計現實資源Lee條數。面子對我來講一點都唔重要。

而家我有我先生,佢辦事,我放心,又TUM到我父母TUB TUB 掂。佢辦事能力所得既成果就係夠我EQ使。我咁至「抽后算將」話翻我父母,叫佢地唔好再「彈」我前夫,唔畀再嫌棄我前夫。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


珍珠宮

積分: 38354


37#
發表於 19-7-27 04:59 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-7-27 05:00 編輯
vanillayee 發表於 19-7-26 17:01
回覆 alicego62 的帖子

我明白呢個道理,當做錯事每日發生, 我真係覺得好煩躁. 而每次我鬧佢, 佢就係話: 我 ...

我理解你既反應。與一個辦事能力低於你EQ所能承受既結果 的人一齊 共事,承受苦果,真係好耗損既搭配。我與我前夫咁多年,我感受慣了。畀佢「SIN」左我無數咁多鍋。
你會唔會好似我咁,係計較個苦果要承受多於佢既回應?但佢個回應一點都無畀你憑據佢下次會辦事有改善結果既機會率。
我後來同我前夫既 retrospective 溝通上有改善好多,我唔再執著佢認唔認錯,有冇 say sorry. 講一萬次對唔住都無補於我要承擔佢所造成既苦果一萬次,我唔再歸咎於誰錯,誰對。我只集中於討論:
1. What went wrong?
2. What went well?
3. Moving forward, what would we do better?
我唔用 「你點」「你如何」來開句。我用我地可以一齊 fix it。我地邊處可以改進辦事方式來避免同樣既苦果。

Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


侯爵府

積分: 24828


36#
發表於 19-7-27 03:34 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-27 02:35
回覆 matcha-moo 的帖子

佢以前有嘢做, 但佢屋企人夾埋騙咗佢層樓, 都算啦, 到而家移咗民, 佢話搵唔到嘢做 ...

其實有咩錯得咁緊要?? 大人大姐要鬧??做錯野,可以傾,無需要鬧嘛?又唔係你個仔。。。係咪真係咁錯?? 再者,太陽伯伯故事有聽過嗎?想一個人聽你講,跟你個套行,唔係道理係咪你個邊,係佢聽唔聽得入耳,服唔服,邊有人比人鬧會好心情,會聽得入耳?btw, 睇落你開始睇唔起佢了。。。明白女人都想依賴個男人,你而家係好不爽,可以分開,但如果唔打算分開,都要諗下點相處。。。因為咁落去都好大可能逃唔過呢個結果。。。多欣賞,放大優點吧。。。


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


35#
發表於 19-7-27 02:41 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-27 02:47 編輯

回覆 vanillayee 的帖子

關係真係咁不堪?就算老公咁無能,
也不代表毫無尊嚴被妳日鬧夜鬧吧。
好明顯妳鬧,他也不願意變成妳心中有用嘅人。
妳錯在明知他無能,仍妄想改變他。亦看不起他。
既然妳鬧走他都不在乎,不如直接放生他。

我識有個姊妹,
佢同老公係大學同學,
女的好有能力,做英文科主任老師,
養家兼請工人湊仔,佢老公有學識但唔做野,
話做教師壓力大,只日日賦閒在家。

姊妹只係將工人出糧錢交俾佢管,
她老公都無法做到,
被工人講兩句話等錢駛就早咗放水,
我作為外人都覺得佢老公廢到一個點,
她沒有日鬧夜鬧個老公,
因為她清楚自己只需要老公錫,
逢特別日子記得同她慶祝,
辛苦工作後有個支持她的老公就夠。
夫妻關係,真的不能有存在嫌棄對方。
百年歸老時,大家都身體衰殘,
不嫌棄對方老人味,照顧屎尿,就只有兩夫妻。




洋房

積分: 45


34#
發表於 19-7-27 02:35 |只看該作者
回覆 matcha-moo 的帖子

佢以前有嘢做, 但佢屋企人夾埋騙咗佢層樓, 都算啦, 到而家移咗民, 佢話搵唔到嘢做月, 每星期返兩日part time. 我負責曬全部開資, 但要搵食都要專心架, 成日要幫佢執手尾, 點專心呀? 雖然搵食唔係大曬, 但我未本事到可以完全分心.


男爵府

積分: 6852


33#
發表於 19-7-27 02:02 |只看該作者
vanillayee 發表於 19-7-26 18:58
回覆 小菜豆 的帖子

另外我想講, 我同佢講, 搵唔到嘢做算數, 你退休, 我攪掂, 你只要做好家務攪掂個仔就ok ...

介唔介意講下點解佢無返工?如果佢係全職爸爸就應該要煮飯,點解仲要你煮?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo