本帖最後由 858D 於 19-7-27 05:20 編輯
skybiebie 發表於 19-7-27 03:34 
其實有咩錯得咁緊要?? 大人大姐要鬧??做錯野,可以傾,無需要鬧嘛?又唔係你個仔。。。係咪真係咁錯? ...
同意,好似我與我前夫和平共處既策略咁。
如果佢用佢果套來做,個結果由 1-10,10為最好既結果,佢會做到 5分。
如果我用我套來做,我會做到冇10分都有9分,但我冇咁多資源來做嘛,咪要判畀佢做囉。唔係佢做就係我做嫁啦。冇自願外緩嘛。我冇可能家中乜野都攬曬上身做啫,做死我自己等佢搵山拜咩。
如果我解析畀佢聽我果套點解好過佢果套,佢唔但只唔明,而且佢既強弱與我有分別,佢要就住佢既強弱點來做,所以如果佢用我果套來做,佢連個5分結果都做唔到。只做得個二、三分結果。
咁我情願省翻淡氣與時間來同佢溝通,就放曬手等佢自己一個人用佢果套來做,起碼我有個5分既成果。好過得個三分成果。
我閨蜜初始認識我,同我父母一樣唸法,以為我怕我前夫,驚死冇佢唔得咁,乜野都就曬佢,等佢話事,講到我好冇面,話我懦弱。後來她終於明白我點解唔棟篤床板唔訓,開曬燈同佢撐到恆,傾唔掂數,大家唔畀訓。我好會計現實資源Lee條數。面子對我來講一點都唔重要。
而家我有我先生,佢辦事,我放心,又TUM到我父母TUB TUB 掂。佢辦事能力所得既成果就係夠我EQ使。我咁至「抽后算將」話翻我父母,叫佢地唔好再「彈」我前夫,唔畀再嫌棄我前夫。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own ~ H. Jackson Brown