自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


別墅

積分: 555


1#
發表於 20-3-9 16:50 |只看該作者
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係大家庭)
其實聽落都合理,但我有左bb後特別負面敏感,諗起要搬就會唔開心同訓唔著><
我同媽媽因為老公反面左幾年,阿爸幾年前又過咗身,我將阿爸嘅骨灰撒左係而家住處附近嘅海域,有時諗起媽媽或遇上唔開心嘅事,我就會落樓行去海邊,感覺阿爸係我身邊支持我,我就會好返好多。所以而家呢個住處對我係有特別意義。
如果搬咗,我怕奶奶果邊嘅一家九口會成日上黎,唔多唔少都會有壞影響(大家心中有數)
求媽媽們分享下住行近嘅美好,等我唔使咁唔開心而影響肚入面bb
求正能量!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


87#
發表於 20-3-10 07:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5599


86#
發表於 20-3-10 01:16 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 16:50
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係 ...

鎖匙千萬不要比大家庭就不會經常上來啦


男爵府

積分: 5599


85#
發表於 20-3-10 01:14 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 16:50
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係 ...

我都想有個照應,有大家庭多人錫BB幾幸福


別墅

積分: 555


84#
發表於 20-3-10 00:47 |只看該作者
sassyqueen 發表於 20-3-10 00:44
你信唔信同你媽媽關係好返,你對奶奶都冇咁抗佢

其實都係架,自從同媽媽反面,而又要孝順奶奶,會有種唔平衡嘅感覺,唔識形容。


禁止訪問

積分: 9047


83#
發表於 20-3-10 00:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 555


82#
發表於 20-3-10 00:41 |只看該作者
Gorgor0612 發表於 20-3-10 00:39
最緊要大家之前有共識,起碼打個電話,不過久而久之會日日黎當係日間活動之一! 如果你要返工都好嘅,當多 ...

咁好彩我要返工,不過放左工都想休息一下,怕到時候放工都要密密招待客人><


水晶宮

積分: 56500

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


81#
發表於 20-3-10 00:39 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-10 00:32
我老公話會比key,不過就要同佢哋共識唔係隨隨便便就開門入屋,要互相尊重問左先上黎,希望到時候大家都做 ...

最緊要大家之前有共識,起碼打個電話,不過久而久之會日日黎當係日間活動之一! 如果你要返工都好嘅,當多個人幫手睇頭睇尾! 但如果你係FTM 會覺醒好煩! 祝你好運


別墅

積分: 555


80#
發表於 20-3-10 00:32 |只看該作者
Gorgor0612 發表於 20-3-10 00:26
其實唔一定唔好嘅! 不過如果可以,千其唔好比佢地有自出自入或者日日無聊都上黎坐! 不要太好招呼,日日上黎 ...

我老公話會比key,不過就要同佢哋共識唔係隨隨便便就開門入屋,要互相尊重問左先上黎,希望到時候大家都做到。


水晶宮

積分: 56500

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


79#
發表於 20-3-10 00:26 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔一定唔好嘅! 不過如果可以,千其唔好比佢地有自出自入或者日日無聊都上黎坐! 不要太好招呼,日日上黎真係多得佢哋唔少! 千其唔好比key ! 如果唔係你後悔都無用!!


別墅

積分: 555


78#
發表於 20-3-10 00:22 |只看該作者
bonnieonlyone 發表於 20-3-10 00:19
樓主

你奶奶嗰邊咁大家庭仲要住咁近,到時你返左工佢地個個輪流歵嚟睇B又好咩都好,我好肯定你好快會覺得 ...

你好明白我嘅擔心!中曬point!所以我而家已經先小人後君子同老公做左啲協定,必要時佢會做醜人同屋企人反映下。


別墅

積分: 555


77#
發表於 20-3-10 00:19 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 20-3-10 00:14
簡單d諗,有時你想出一出九龍買野,一個電話打比奶奶,同奶奶夾一夾時間,你就可以一個輕鬆出門口,唔洗揹住一袋 ...

我哋有請工人,而且bb重細,應該唔會過奶奶度食飯。同奶奶一星期見兩次,暫時相處幾好,不過見太密係有啲擔心多左磨擦。


大宅

積分: 3501


76#
發表於 20-3-10 00:19 |只看該作者
樓主

你奶奶嗰邊咁大家庭仲要住咁近,到時你返左工佢地個個輪流歵嚟睇B又好咩都好,我好肯定你好快會覺得你的屋企不是你的/你的假期不是你的。成日忙住招呼99/佢嘅家人,你唔會開心。
除非你老公可以話事叫佢地唔好成日上嚟,否則你會成日都好唔得閒,鍾意就嚟坐下,坐下坐下就一日。
同99住得近仲要加一堆親戚係最慘嘅一件事


男爵府

積分: 8555


75#
發表於 20-3-10 00:14 |只看該作者

回覆樓主:

簡單d諗,有時你想出一出九龍買野,一個電話打比奶奶,同奶奶夾一夾時間,你就可以一個輕鬆出門口,唔洗揹住一袋二袋。

過奶奶屋企食飯又近。

最緊要你本身同奶奶平時相處o唔ok


別墅

積分: 555


74#
發表於 20-3-10 00:14 |只看該作者
cara.mak 發表於 20-3-10 00:07
或者佢哋覺得bb好可愛, 受歡迎先會想黎探bb,
又覺得樓主人好相遇先會上黎, 講真,如果佢哋唔上黎就一 ...

我中意佢哋,都想佢地中意自己,我唔抗拒見面嘅,係擔心日日上來,搞到冇曬休息時間><


珍珠宮

積分: 39126

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


73#
發表於 20-3-10 00:07 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:19
其實我對奶奶係無差嘅印象,佢係個好可愛嘅老人家,只係奶奶果邊太多人,多人有時難免嘈同多爭執,我唔中 ...

或者佢哋覺得bb好可愛, 受歡迎先會想黎探bb,
又覺得樓主人好相遇先會上黎, 講真,如果佢哋唔上黎就一定係唔鍾意你先唔黎,你想佢哋鍾意你定唔鍾意你?


侯爵府

積分: 21888


72#
發表於 20-3-9 23:48 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 22:53
我而家都希望阿媽知道自己有左之後可以慢慢和好,係我最大心願!

一定得!做婆婆口水流!


別墅

積分: 555


71#
發表於 20-3-9 22:53 |只看該作者
superkingdom 發表於 20-3-9 22:46
要想下,你老公係咪孝順仔先?好的池子孝定放你第一位?如果佢事事都幫住媽媽,就唔好倚靠他們,因為你會投 ...

我而家都希望阿媽知道自己有左之後可以慢慢和好,係我最大心願!


侯爵府

積分: 21888


70#
發表於 20-3-9 22:46 |只看該作者

回覆樓主:

要想下,你老公係咪孝順仔先?好的池子孝定放你第一位?如果佢事事都幫住媽媽,就唔好倚靠他們,因為你會投訴無門,但如果99屬於聽仔話形,放你第一位,就可以考慮,同埋,仔女同父母無隔夜仇,要同自己媽媽和好,媽媽應會睇著孫分上,和你冰釋前嫌,你都做人父母,自己媽媽好多時為自己好,講下好說話,應該無問題


別墅

積分: 555


69#
發表於 20-3-9 22:45 |只看該作者
yuk049 發表於 20-3-9 22:26
其實你吾同一齊住都好好了
咩事都有2面,你都可以對你奶奶好,你多d上佢度,佢米吾會上你果度啦
我媽住近我 ...

其實我對奶奶都幾好,除咗一定會每星期都返去探佢,之前佢講過咁大年紀,好似都冇乜點去過外面玩,聽完之後我就定左以後週末一得閒,就會組隊成家人去下野餐,郊遊。佢入院做檢查,無論工作幾夜幾攰,我都一定會撲去醫院睇佢。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo