自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


別墅

積分: 555


1#
發表於 20-3-9 16:50 |只看該作者
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係大家庭)
其實聽落都合理,但我有左bb後特別負面敏感,諗起要搬就會唔開心同訓唔著><
我同媽媽因為老公反面左幾年,阿爸幾年前又過咗身,我將阿爸嘅骨灰撒左係而家住處附近嘅海域,有時諗起媽媽或遇上唔開心嘅事,我就會落樓行去海邊,感覺阿爸係我身邊支持我,我就會好返好多。所以而家呢個住處對我係有特別意義。
如果搬咗,我怕奶奶果邊嘅一家九口會成日上黎,唔多唔少都會有壞影響(大家心中有數)
求媽媽們分享下住行近嘅美好,等我唔使咁唔開心而影響肚入面bb
求正能量!


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


2#
發表於 20-3-9 17:00 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 16:50
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係 ...

呢輪有疫情,好好嘅借口唔好上黎,要見就FaceTime 見。另外,當年我用過百日先出街及見外人為理由,打針除外,咁就唔使抱出街,同謝絕外人探訪
其實你生完都唔得閒探99啦,唔使理人點諗,做你自己想做就得


大宅

積分: 2021


3#
發表於 20-3-9 17:06 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 16:50
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係 ...

我奶奶住我隔離屋苑(路程5分鐘)所以無請陪月,坐月期間佢每天會拎兩餐過黎,又幫BB沖涼,比起有工人係度或佢留宿(大仔個時就係)較方便。其實所有野都有兩面,視乎你點睇,正面D就ok

點評

tester5    發表於 20-3-9 17:25


別墅

積分: 555


4#
發表於 20-3-9 17:09 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-9 17:00
呢輪有疫情,好好嘅借口唔好上黎,要見就FaceTime 見。另外,當年我用過百日先出街及見外人為理由,打針除 ...

我下年先搬,所以唔可以搵疫情做借口><
其實偶爾過嚟都無問題嘅,可能一星期兩次咁,我係怕黎得太密,影響大家作息。


男爵府

積分: 7243


5#
發表於 20-3-9 17:10 |只看該作者
會唔會同媽媽修補關係?bb多個長輩錫都係福氣嚟


水晶宮

積分: 67420


6#
發表於 20-3-9 17:12 |只看該作者

回覆樓主:

我結婚同99住,後來搬走,但都住得好近,路程5分鐘!
有左之後,同老公嘈過無數次囡比邊個湊,娘家車程1小時,無可能啦;請工人,好似好完美但又勁唔放心;做ftm,真心唔想,屋企雖然唔等錢開飯,但洗錢會無咁爽!結果,我囡比我99湊!
而家阿囡5歲喇,99湊得幾好,佢勁錫我囡,阿囡都好錫99,阿囡仲有大伯、姑姐錫,所以,如果想當日無退後一步,今日唔知會點!
感恩有個好99,雖然佢都好麻煩,但老人家係咁 同埋,住得近有得痴餐,有住家飯食真係好好(雖然唔好食)!!!

點評

wcpcelia    發表於 20-3-9 19:21
tester5    發表於 20-3-9 17:25


別墅

積分: 555


7#
發表於 20-3-9 17:12 |只看該作者
HSSBB 發表於 20-3-9 17:06
我奶奶住我隔離屋苑(路程5分鐘)所以無請陪月,坐月期間佢每天會拎兩餐過黎,又幫BB沖涼,比起有工人係度或 ...

都係嘅,可能住得近,到時日日有靚湯飲都幾好^_^多謝你^_^


別墅

積分: 555


8#
發表於 20-3-9 17:13 |只看該作者
kbeauty 發表於 20-3-9 17:10
會唔會同媽媽修補關係?bb多個長輩錫都係福氣嚟

疫症前都會keep住每星期返去,但佢次次都唔理我,會慢慢努力修補!


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 20-3-9 17:17 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 16:50
同老公共識產後會搬去奶奶附近(過條馬路就到),因為:
1奶奶最近身體差,方便探望
2等bb有個照應(奶奶果邊係 ...

現階段你一定要向好方面諗,我覺得自己情緒好影響肚裡面果個。你開心,佢開心。你憂心,佢憂鬱,會係生個negative thinking baby....正面啲,再放鬆啲,睇開啲,有乜上嚟搵開解。太難聽嘅說話唔好放上心,呢度有啲bk jm做得到。我有個朋友好豁達,每次同係見完,成個人開心返,好似有所頓悟。我當佢係無恩人。
至於啊爸……在心中,有乜係心同佢講一樣。佢錫你,佢會明白的。
加油

點評

tester5    發表於 20-3-9 17:26


別墅

積分: 555


10#
發表於 20-3-9 17:19 |只看該作者
cyyiu 發表於 20-3-9 17:12
我結婚同99住,後來搬走,但都住得好近,路程5分鐘!
有左之後,同老公嘈過無數次囡比邊個湊,娘家車程1小 ...

其實我對奶奶係無差嘅印象,佢係個好可愛嘅老人家,只係奶奶果邊太多人,多人有時難免嘈同多爭執,我唔中意果種氣氛。所以係擔心到時成鵬人黎探bb,將果種氣氛帶埋黎><


別墅

積分: 555


11#
發表於 20-3-9 17:20 |只看該作者
Onlok 發表於 20-3-9 17:17
現階段你一定要向好方面諗,我覺得自己情緒好影響肚裡面果個。你開心,佢開心。你憂心,佢憂鬱,會係生個n ...

多謝你丫!好感動>~<


公爵府

積分: 25067


12#
發表於 20-3-9 17:30 |只看該作者

回覆樓主:

一係搬之前同老公傾左先,叫佢屋企人唔可以成日上黎,唔好俾鎖匙佢地,定好一個月去奶奶度幾多次……之類,咁會唔會好D?


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


13#
發表於 20-3-9 17:36 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:19
其實我對奶奶係無差嘅印象,佢係個好可愛嘅老人家,只係奶奶果邊太多人,多人有時難免嘈同多爭執,我唔中 ...

嘥氣啦,頭幾次就好興奮嘅,好快冇影


琥珀宮

積分: 191277

馬年勳章


14#
發表於 20-3-9 17:37 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:13
疫症前都會keep住每星期返去,但佢次次都唔理我,會慢慢努力修補!

佢點解唔理你
似係你娘家嗰邊令你有負面思想多d喎


大宅

積分: 3339


15#
發表於 20-3-9 17:38 |只看該作者

回覆樓主:

一歲前真係好一般,
但一歲後真係好好彩 奶奶住隔離
有時想出街 擺低俾奶奶都叫做有個熟人睇住真係爭好遠,
同埋老人家唔好話d教讀書寫字,
但一定養到肥肥白白
我仔衣家過埋夜,
次次見佢都容光煥發,證明好嘆。
by the way bb出世後
可能係一次同媽媽和好既機會
因為做媽媽真係眠乾睡濕真係好辛酸


別墅

積分: 555


16#
發表於 20-3-9 17:40 |只看該作者
siuling0119 發表於 20-3-9 17:30
一係搬之前同老公傾左先,叫佢屋企人唔可以成日上黎,唔好俾鎖匙佢地,定好一個月去奶奶度幾多次……之類, ...

已經同老公傾好咗,住得近希望都可以有我哋嘅空間,如果有咩問題,到時搵老公做醜人><


別墅

積分: 555


17#
發表於 20-3-9 17:42 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-9 17:37
佢點解唔理你
似係你娘家嗰邊令你有負面思想多d喎

我以前同媽媽關係好好,佢好錫我,之所以反面真係一匹布咁長,佢都係為我好


別墅

積分: 555


18#
發表於 20-3-9 17:45 |只看該作者
manki1610 發表於 20-3-9 17:38
一歲前真係好一般,
但一歲後真係好好彩 奶奶住隔離
有時想出街 擺低俾奶奶都叫做有個熟人睇住真係爭好遠 ...

我都相信奶奶一家會對bb好好^_^
希望有一日我媽媽都會心軟同我和好>~<


侯爵府

積分: 20100


19#
發表於 20-3-9 17:46 |只看該作者
又吾係一齊住。奶奶住附近有個照應,自己有咩吾舒服,都有人幫一幫手


別墅

積分: 555


20#
發表於 20-3-9 17:47 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 20-3-9 17:46
又吾係一齊住。奶奶住附近有個照應,自己有咩吾舒服,都有人幫一幫手

都係嘅!要向好方面諗!多謝你^_^

點評

wcpcelia    發表於 20-3-9 19:22

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo