自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   20


大宅

積分: 1129


1#
發表於 21-3-5 00:07 |只看該作者
本帖最後由 心中有貓 於 21-3-5 00:07 編輯

最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim? (詳細check 好似幾貴!。。)

謝謝"


珊瑚宮

積分: 117759


35#
發表於 21-3-15 19:46 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31
已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘

快d 去check 啦


大宅

積分: 1892


34#
發表於 21-3-15 19:39 |只看該作者
回覆 心中有貓 的帖子

化驗後是良性,謝謝你。醫生抽針都做得好,不痛。好像打痲醉針比抽針還痛些。如果有疑問最好去醫生處檢查。


大宅

積分: 1002


33#
發表於 21-3-12 12:14 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-8 08:13
吖,好痛。。都要忍!

醫生點講?



男爵府

積分: 5001


32#
發表於 21-3-8 09:59 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31
已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘

盡快睇醫生


伯爵府

積分: 18386


31#
發表於 21-3-8 08:35 |只看該作者
約經期前,夾時會更痛。
所以,經後照,會好D。


珍珠宮

積分: 30983


30#
發表於 21-3-8 08:22 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-8 08:13
吖,好痛。。都要忍!

係,一定要忍


珍珠宮

積分: 30898

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


29#
發表於 21-3-8 08:20 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-8 08:13
吖,好痛。。都要忍!
放心, 一定忍到的, 絕對唔係超痛, 只係夾住約幾分鐘就得.


大宅

積分: 1129


28#
發表於 21-3-8 08:13 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-3-7 23:02
3d 影像清D
兩種都做過, 痛嘅程度唔覺大分別
都係好痛

吖,好痛。。都要忍!


珍珠宮

積分: 30983


27#
發表於 21-3-7 23:02 |只看該作者
rello 發表於 21-3-7 22:37
好似話清楚及無咁痛。

3d 影像清D
兩種都做過, 痛嘅程度唔覺大分別
都係好痛


伯爵府

積分: 18386


26#
發表於 21-3-7 22:37 |只看該作者
ccc@@ccc 發表於
請教一下 2D 同 3D 有咩唔同?
係咪最好做 3D ...
Thanks

好似話清楚及無咁痛。


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 21-3-7 22:09 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31
已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘

會痛反而唔太擔心, 之前醫生同我講, 會痛佢唔太擔心,唔痛佢先擔心, 不過都盡快去睇


大宅

積分: 4791


24#
發表於 21-3-7 21:56 |只看該作者
40歲以下去照超聲波,$1100; 會痛應該唔會係大問題。(我都係痛所以去照)

我去普通科之後寫紙去照,可claim 80% insurance


大宅

積分: 4769


23#
發表於 21-3-7 21:52 |只看該作者
rello 發表於 21-3-7 13:57
若擔憂,不如直接睇乳腺科(例如柳醫生)。
但若要考慮埋保險,可能要先看普通科寫轉介信去專科。

請教一下 2D 同 3D 有咩唔同?
係咪最好做 3D ...
Thanks


大宅

積分: 1129


22#
發表於 21-3-7 17:16 |只看該作者
candychan987654 發表於 21-3-7 15:18
回覆 mercurycc 的帖子

我剛在農曆前東華照到有7mm大的瘤,即去馬國權醫生處做抽針和化驗,共6300元。保險 ...

本帖最後由 心中有貓 於 21-3-7 19:43 編輯

照完結果如何?。。抽針痛嗎?
祝福妳平安渡過!


大宅

積分: 1129


21#
發表於 21-3-7 17:15 |只看該作者
candychan987654 發表於 21-3-7 15:18
回覆 mercurycc 的帖子

我剛在農曆前東華照到有7mm大的瘤,即去馬國權醫生處做抽針和化驗,共6300元。保險 ...

嗯,我明天book. 希望冇事吧。謝謝大家


大宅

積分: 1892


20#
發表於 21-3-7 15:18 |只看該作者
回覆 mercurycc 的帖子

我剛在農曆前東華照到有7mm大的瘤,即去馬國權醫生處做抽針和化驗,共6300元。保險應該可以有賠償。你都要看醫生會放心些。

點評

wcpcelia    發表於 21-3-16 14:45


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 21-3-7 14:58 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31
已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘
痛就快d去睇,可能發炎。


大宅

積分: 4839


18#
發表於 21-3-7 14:45 |只看該作者
頓頓豬 發表於 21-3-7 09:16
又或者去乳癌基金會...有檢查服務 九龍區在牛池灣

港島區可以去砲台山


伯爵府

積分: 18386


17#
發表於 21-3-7 13:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rello 於 21-3-7 14:00 編輯

若擔憂,不如直接睇乳腺科(例如柳醫生)。
但若要考慮埋保險,可能要先看普通科寫轉介信去專科。

超聲波+夾胸,約$2000左右吧。
若3D,再加$1000。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo