自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   20


大宅

積分: 1129


1#
發表於 21-3-5 00:07 |只看該作者
本帖最後由 心中有貓 於 21-3-5 00:07 編輯

最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim? (詳細check 好似幾貴!。。)

謝謝"


男爵府

積分: 9863


2#
發表於 21-3-5 12:02 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-5 00:07
最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim ...

柳漢榮丶馬國權


珍珠宮

積分: 36130

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


3#
發表於 21-3-5 12:29 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-5 00:07
最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim ...

馬國權

點評

gigisjmin    發表於 21-3-7 17:20


大宅

積分: 1129


4#
發表於 21-3-7 00:29 |只看該作者
winpoopoo 發表於 21-3-5 12:02
柳漢榮丶馬國權

謝謝你


大宅

積分: 1129


5#
發表於 21-3-7 00:29 |只看該作者
kaheiboy 發表於 21-3-5 12:29
馬國權

謝謝你


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 21-3-7 00:42 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-5 00:07
最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim ...

播道醫院柳漢榮醫生,我都係睇佢


大宅

積分: 1129


7#
發表於 21-3-7 08:14 |只看該作者
魔怪媽媽 發表於 21-3-7 00:42
播道醫院柳漢榮醫生,我都係睇佢

本帖最後由 心中有貓 於 21-3-7 08:14 編輯

嗯,好的,我見佢萬邦行有診所,收費請問貴嗎?醫生有耐性嗎?


男爵府

積分: 8986


8#
發表於 21-3-7 08:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 dice_hk 於 21-3-7 08:45 編輯

唔好等呀 ,快啲去做檢查,如果你擔心錢嘅可以去家計會,佢都有婦科檢查,我有親人當時都係發現有粒嘢,即刻去家計會睇,佢地再寫紙refer 睇出面私家,都好快的

祝平安


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


9#
發表於 21-3-7 08:54 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-5 00:07
最近發現有粒野,有啲痛,想check下。
請問有冇人有經驗可以分享吓,邊到check好?同埋唔知保險有冇得claim ...
尋日都有jm問可以搵下舊post,
好多資料,做檢查先,好多女性都有,
唔洗太擔心。


男爵府

積分: 8318


10#
發表於 21-3-7 09:15 |只看該作者
女醫生 可以去旺角 陳惠娟


男爵府

積分: 8318


11#
發表於 21-3-7 09:16 |只看該作者
又或者去乳癌基金會...有檢查服務 九龍區在牛池灣


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 21-3-7 11:00 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 08:14
本帖最後由 心中有貓 於 21-3-7 08:14 編輯

嗯,好的,我見佢萬邦行有診所,收費請問貴嗎?醫生有耐性 ...

診所收費貴過 播道醫院, 貴一倍左右, 醫生好好,好有耐性,有問必答


大宅

積分: 1129


13#
發表於 21-3-7 12:30 |只看該作者
魔怪媽媽 發表於 21-3-7 11:00
診所收費貴過 播道醫院, 貴一倍左右, 醫生好好,好有耐性,有問必答

嗯,明白,謝謝你


大宅

積分: 1129


14#
發表於 21-3-7 12:31 |只看該作者
頓頓豬 發表於 21-3-7 09:15
女醫生 可以去旺角 陳惠娟

好的,謝謝你


大宅

積分: 1129


15#
發表於 21-3-7 12:31 |只看該作者
mercurycc 發表於 21-3-7 08:54
尋日都有jm問可以搵下舊post,
好多資料,做檢查先,好多女性都有,
唔洗太擔心。

已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘


男爵府

積分: 6691


16#
發表於 21-3-7 13:00 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,快d去睇醫生,痛真係唔太好,邊到快邊到睇啦


伯爵府

積分: 18386


17#
發表於 21-3-7 13:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 rello 於 21-3-7 14:00 編輯

若擔憂,不如直接睇乳腺科(例如柳醫生)。
但若要考慮埋保險,可能要先看普通科寫轉介信去專科。

超聲波+夾胸,約$2000左右吧。
若3D,再加$1000。


大宅

積分: 4839


18#
發表於 21-3-7 14:45 |只看該作者
頓頓豬 發表於 21-3-7 09:16
又或者去乳癌基金會...有檢查服務 九龍區在牛池灣

港島區可以去砲台山


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 21-3-7 14:58 |只看該作者
心中有貓 發表於 21-3-7 12:31
已痛左一排但冇理,最近就越嚟越痛甘
痛就快d去睇,可能發炎。


大宅

積分: 1892


20#
發表於 21-3-7 15:18 |只看該作者
回覆 mercurycc 的帖子

我剛在農曆前東華照到有7mm大的瘤,即去馬國權醫生處做抽針和化驗,共6300元。保險應該可以有賠償。你都要看醫生會放心些。

點評

wcpcelia    發表於 21-3-16 14:45

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo