夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 995


1#
發表於 21-4-30 08:34 |只看該作者
大女3歲,細女3個月。同老公嘈都唔係今日的事,原因都是些瑣碎事。他脾氣很暴躁,事情出錯時一定係別人的責任。自己工作上不順利,就怪我剋住他,個家庭拖累他。

最忍受不了,是他在女面前打我,但沒有打傷的。個女好唔開心。之前又同個女講唔係因為她,爸爸就唔會唔開心。我一直輔導個女的情緒白費曬。

我想像唔到,究竟兩個女係咁既環境下成長傷啲,定係單親家庭成長傷啲?

我最重視的,就是兩個女的健康發展。

有無過來人可以俾啲意見?


珍珠宮

積分: 30606


25#
發表於 21-5-5 10:20 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 08:34
大女3歲,細女3個月。同老公嘈都唔係今日的事,原因都是些瑣碎事。他脾氣很暴躁,事情出錯時一定係別人的責 ...
如不可以忍咪離婚囉...無咩需要委屈自己WHAT FOR?
有能力,唔需要理會C6的感受...


大宅

積分: 2106


24#
發表於 21-5-4 18:48 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 10:55
一黎我唔想大女將來得自己一個,二來我以為大家為左家庭可以做好啲。點知細女出生後,他唔鍾意她,覺得她 ...

真係好過份


大宅

積分: 1147


23#
發表於 21-5-2 10:35 |只看該作者

回覆樓主:

家暴有第一次就會有第二三四次


大宅

積分: 1593


22#
發表於 21-5-2 02:48 |只看該作者

回覆樓主:

打女人既男人,早走早著


別墅

積分: 515


21#
發表於 21-5-1 16:30 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 08:34
大女3歲,細女3個月。同老公嘈都唔係今日的事,原因都是些瑣碎事。他脾氣很暴躁,事情出錯時一定係別人的責 ...

打你已經不可接受


寶石宮

積分: 346922

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 21-5-1 07:48 |只看該作者

回覆樓主:

出手打人已經唔要得
不要從別人的嘴裡去認識我


伯爵府

積分: 19775


19#
發表於 21-4-30 22:34 |只看該作者
打女人男人唔要得


象牙宮

積分: 216490


18#
發表於 21-4-30 22:26 |只看該作者
不如搵社工輔導下


大宅

積分: 1395


17#
發表於 21-4-30 20:54 |只看該作者
我也是單親家庭中長大的,當年父母鬧交時,老豆摑我媽兩把,之後就離婚啦!
我一直都很孝順媽媽,也沒有令她失望過。興其每日在吵鬧的環境下長大,我寧願佢哋分開,反而對小朋友的成長有幫助。


珍珠宮

積分: 30390

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


16#
發表於 21-4-30 18:44 |只看該作者
樓主你愛c6嗎? 你有信心男愛你嗎?
請勿轉載。搬字過紙不是記者的工作,未經同意, 即屬抄襲。


別墅

積分: 681


15#
發表於 21-4-30 18:07 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 10:55
一黎我唔想大女將來得自己一個,二來我以為大家為左家庭可以做好啲。點知細女出生後,他唔鍾意她,覺得她 ...

走得,打老婆已經不要得,在女兒面前打老婆更加不道德,傷害小朋友心理成長,完全侮辱媽媽和女性呢個身份!

點評

cathngai    發表於 21-4-30 19:14
Best Regards, Mrs Mak1997 :-P :-D


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 21-4-30 16:34 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 08:34
大女3歲,細女3個月。同老公嘈都唔係今日的事,原因都是些瑣碎事。他脾氣很暴躁,事情出錯時一定係別人的責 ...
如有能力就走..........


大宅

積分: 3732


13#
發表於 21-4-30 12:39 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 08:34
大女3歲,細女3個月。同老公嘈都唔係今日的事,原因都是些瑣碎事。他脾氣很暴躁,事情出錯時一定係別人的責 ...

唔使傷,下次再打你,報警,落左簿有底,離婚女可歸你,總之財政同湊攪得掂,如果係我,會走,日日吵吵鬧鬧,會攪到自己同小朋友好負面。


公爵府

積分: 25607


12#
發表於 21-4-30 11:59 |只看該作者
佢打妳係幾時的事?點打法?當時有乜嘢刺激到佢有咁大反應?

我都曾經因家暴離婚
不過 你暫時觀察
唔好衝動
亦唔好同佢硬碰


子爵府

積分: 14481


11#
發表於 21-4-30 11:21 |只看該作者
本帖最後由 wingyaumama 於 21-4-30 11:21 編輯

你C6根本就唔愛你,仲留喺度做乜?
你C6只係覺得你同你啲女都係佢嘅負累,有能力不要委屈,早啲離婚重新開始過!


大宅

積分: 2381


10#
發表於 21-4-30 11:12 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 10:55
一黎我唔想大女將來得自己一個,二來我以為大家為左家庭可以做好啲。點知細女出生後,他唔鍾意她,覺得她 ...

個女唔叻就唔鐘意,你諗清楚前路,絕對負累感去曬妹妹度


珍珠宮

積分: 30521


9#
發表於 21-4-30 11:03 |只看該作者
打你仲問應該點樣做?打人喎?走啦

點評

茶類愛好者    發表於 21-5-1 12:59
cathngai    發表於 21-4-30 19:13


伯爵府

積分: 19173


8#
發表於 21-4-30 11:01 |只看該作者
Yo-yo122 發表於 21-4-30 10:55
一黎我唔想大女將來得自己一個,二來我以為大家為左家庭可以做好啲。點知細女出生後,他唔鍾意她,覺得她 ...

得三個月大就知道佢冇姐姐咁叻


別墅

積分: 995


7#
發表於 21-4-30 10:55 |只看該作者
肥肥寶 發表於 21-4-30 10:33
我都唔係過來人,不過有一個疑問,點解明知情況咁差都仲要生第二個?

一黎我唔想大女將來得自己一個,二來我以為大家為左家庭可以做好啲。點知細女出生後,他唔鍾意她,覺得她無姐姐咁口力。我好傷心。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo