自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9396


1#
發表於 21-6-22 18:23 |只看該作者
好擔心。
你哋一般要幾耐先收到錢?


珍珠宮

積分: 33503

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


24#
發表於 21-6-23 14:06 |只看該作者
我試過用BOC Pay經銀聯網絡即時港幣兌人民幣匯款俾人,對方唔駛一秒就即刻收到


伯爵府

積分: 15139


23#
發表於 21-6-23 13:57 |只看該作者
我昨天都用中銀快匯,匯款到國內中國銀行,2點匯出,4點半到賬戶


男爵府

積分: 9396


22#
發表於 21-6-23 13:54 |只看該作者
小草王道 發表於 21-6-23 13:11
用找換店既 係唔知對方搵咩人轉錢比你 一旦對方有問題比公安查 除時會涷結埋你戶口 。

銀行同找換店 各有 ...

這個我知,所以我用中銀,慢就慢啦。


珍珠宮

積分: 32876


21#
發表於 21-6-23 13:11 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 23:57
看來真係要等下。雖然免手續費,代價就是等。找換店就即時匯到。

用找換店既 係唔知對方搵咩人轉錢比你 一旦對方有問題比公安查 除時會涷結埋你戶口 。

銀行同找換店 各有利弊啦


伯爵府

積分: 15811


20#
發表於 21-6-23 00:33 |只看該作者
小倩 發表於 21-6-22 20:07
本身有中銀國內戶口
噚日終於開咗BOCHK
不過未研究點匯款

用中銀apps內的中銀快匯不用收手續費,用普通的銀行匯款就要。


公爵府

積分: 29367

BK Milk勳章


19#
發表於 21-6-23 00:26 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 23:51
退回會否有手續費?

唔使


水晶宮

積分: 65733


18#
發表於 21-6-22 23:59 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 23:58
沒大陸手機都可在深圳開户?

我在香港中銀開户的。


男爵府

積分: 9396


17#
發表於 21-6-22 23:58 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 21-6-22 23:53
香港手機。

沒大陸手機都可在深圳開户?


男爵府

積分: 9396


16#
發表於 21-6-22 23:57 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 21-6-22 23:54
中銀已check到是成功匯出,只是現在需要三個工作天。

看來真係要等下。雖然免手續費,代價就是等。找換店就即時匯到。


水晶宮

積分: 65733


15#
發表於 21-6-22 23:54 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 23:53
但我匯一千元。

中銀已check到是成功匯出,只是現在需要三個工作天。


水晶宮

積分: 65733


14#
發表於 21-6-22 23:53 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 23:52
你寫香港定大陸手機號?

香港手機。


男爵府

積分: 9396


13#
發表於 21-6-22 23:53 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 21-6-22 19:12
我上星期四滙錢入去,之前下午已收到,最遲也是天,但今次要21号中午才到,我都心急到死,又查中銀打去國 ...

但我匯一千元。


男爵府

積分: 9396


12#
發表於 21-6-22 23:52 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 21-6-22 19:12
我上星期四滙錢入去,之前下午已收到,最遲也是天,但今次要21号中午才到,我都心急到死,又查中銀打去國 ...

你寫香港定大陸手機號?


男爵府

積分: 9396


11#
發表於 21-6-22 23:51 |只看該作者
auhiyo 發表於 21-6-22 18:46
有可能滙唔到就會自動取消退錢,通常第二日就會收番筆錢。

退回會否有手續費?


伯爵府

積分: 15125


10#
發表於 21-6-22 21:05 |只看該作者

回覆樓主:

我試過因假期要兩日才收到,又試過中午匯,晚上已收到


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 21-6-22 20:07 |只看該作者

回覆樓主:

本身有中銀國內戶口
噚日終於開咗BOCHK
不過未研究點匯款
係咪唔收手續費㗎?
            


水晶宮

積分: 52381


8#
發表於 21-6-22 19:18 |只看該作者
因為銀碼大吧


水晶宮

積分: 65733


7#
發表於 21-6-22 19:12 |只看該作者
Applepay 發表於 21-6-22 18:23
好擔心。
你哋一般要幾耐先收到錢?

我上星期四滙錢入去,之前下午已收到,最遲也是天,但今次要21号中午才到,我都心急到死,又查中銀打去國內,佢地要我打漫遊去問,我話自己普通話吾得,只會雞同鸭講,結果有電話打番俾我,佢話因匯入錢數量太多,以後全部要三個工作日才到帳。


子爵府

積分: 12671


6#
發表於 21-6-22 18:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 屋仔人 於 21-6-22 19:13 編輯

放心。我成日用中銀匯人民幣
有時好快。有時好夜先收到

點評

wcpcelia    發表於 21-6-23 12:16

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo