家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 10475


1#
發表於 21-6-27 12:14 |只看該作者
想來想去 香港買樓投資好似回報唔太高 樓市又貴
正考慮英國小城市置業收租 老公有少少卻步因為沒有親戚朋友在英國 但我感覺上回報不錯 大家覺得前景如何 Liverpool聽說已經飽和 正考慮Birmingham 有人有經驗分享嗎?


民房

積分: 22


24#
發表於 22-2-3 23:20 |只看該作者
本帖最後由 Viv888 於 22-4-16 13:35 編輯

買英國樓係需要時間搵資料


男爵府

積分: 8008


23#
發表於 21-7-31 12:42 |只看該作者
noel2010 發表於 21-7-31 12:13
我一間收8% 另一間收9% ,我以為我已經很高。我朋友搵個人Agent 收6% 。因為我人不在英國,收貴agent 是發 ...

我都覺service charge 比較貴, 我一間1000鎊月租的單位, 要2千幾鎊一年sc!

但整體而言, 回報仍是比香港樓高, 香港樓價太高了


男爵府

積分: 8008


22#
發表於 21-7-31 12:39 |只看該作者
jasminewan35 發表於 21-7-31 11:20
回覆 bbsonyy 的帖子

可以PM Agent資料俾我嗎,依家都俾得貴10%+VAT

我用緊的letting agent 專做該屋苑,可能幫你唔到了


子爵府

積分: 10632


21#
發表於 21-7-31 12:13 |只看該作者
jasminewan35 發表於 21-7-31 11:20
回覆 bbsonyy 的帖子

可以PM Agent資料俾我嗎,依家都俾得貴10%+VAT

我一間收8% 另一間收9% ,我以為我已經很高。我朋友搵個人Agent 收6% 。因為我人不在英國,收貴agent 是發展商的,所以不敢亂轉。

英國物業的管理費反而我覺得還很貴。一般都1x % ,還有維修雜費稅項,回報不會太多。


男爵府

積分: 8190


20#
發表於 21-7-31 11:20 |只看該作者
回覆 bbsonyy 的帖子

可以PM Agent資料俾我嗎,依家都俾得貴10%+VAT


子爵府

積分: 13988

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 21-7-8 11:59 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-7-7 19:36
多謝晒 我諗好左唔買喇(emoji)

點解,可以分享嗎?


子爵府

積分: 10475


18#
發表於 21-7-7 19:36 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-7-7 17:06
投資賣樓時要交稅,28%增值稅

選地段好重要,因末必易升值,現英磅已升,最好多做功課想清楚!

多謝晒 我諗好左唔買喇(emoji)


珍珠宮

積分: 39491


17#
發表於 21-7-7 17:06 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-28 19:40
多謝你咁詳細嘅回覆 我都真係睇Birmingham呀 好多semidetached 選擇 因為liverpool同Manchester 都貴晒 聽 ...


投資賣樓時要交稅,28%增值稅

選地段好重要,因末必易升值,現英磅已升,最好多做功課想清楚!


男爵府

積分: 8008


16#
發表於 21-7-7 16:57 |只看該作者
klyilok 發表於 21-7-7 16:08
請問可以比agent資料我嗎?我用緊的收的12%(emoji)‍(emoji)

唔好意思, 應該幫唔到你, 我用緊的letting agent 專做一個屋苑


大宅

積分: 3363


15#
發表於 21-7-7 16:08 |只看該作者
bbsonyy 發表於 21-7-1 16:27
趁 duty holiday, 上年英鎊9.xx Full paid買左一間apartment, letting agent 收我租金5%+vat , 算平, 仲有 ...

請問可以比agent資料我嗎?我用緊的收的12%(emoji)‍(emoji)


男爵府

積分: 8008


14#
發表於 21-7-1 16:27 |只看該作者
趁 duty holiday, 上年英鎊9.xx Full paid買左一間apartment, letting agent 收我租金5%+vat , 算平, 仲有ground rent , service charge, tax 支出, 計晒都高回報過香港樓, 始終香港樓價太高

不過英國律師、agent 、稅局, 做野都甩甩漏漏, 自己每樣野都要跟緊d


別墅

積分: 978


13#
發表於 21-6-30 14:04 |只看該作者
tiger. 發表於 21-6-30 12:57
我聽香港電台大城小事提及在英國買樓同你講一樣煩。 業主是香港人仲要在英國住左10幾年。
...

係超級煩, 如果要係當地做residential mortgage 仲煩。做buy to let mortgage 反而易D.


別墅

積分: 978


12#
發表於 21-6-30 13:55 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-30 00:31
其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師

香港樓就方便自己, 維修費算平, 一般買賣過程順暢好多,但價貴及出租要比5 成首期、成筆數已經完成不同。我係香港出租個單位值8.8m, 出租20k, 英國就3m, 出租£1400/m 。要睇自己個本有幾多之餘、亦要看看2 個城市租務及買賣既前景、呢點我覺得要睇眼光


別墅

積分: 978


11#
發表於 21-6-30 13:54 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-30 00:31
其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師

你家姐上年買左 、咁easy 好多, 叫佢agent 一手包辦哂買、出租、租管就得。至緊要問淸楚收費、計好條數, 回報率、尤其稅個方面,問下你家姐維修方面佢地收費離唔離譜、及認淸楚邊區校網好、唔好買香港公司sell 個啲盤就安全好多。我投資比較多香港人去的熱門地方(其實來來去去都係某些區)、一收收左一年租。唔好睇少呢批bno,比我更有錢,我租客先租後買, 已full pay 買了屋等收樓、裝修。去南部個批仲有錢。


子爵府

積分: 11891


10#
發表於 21-6-30 12:57 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-29 20:14
冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ ...

我聽香港電台大城小事提及在英國買樓同你講一樣煩。 業主是香港人仲要在英國住左10幾年。


子爵府

積分: 10475


9#
發表於 21-6-30 00:31 |只看該作者
木土土 發表於 21-6-29 20:19
我朋友多年前買咗爛尾樓,蝕近7位數,好似話有攪法律追討

所以之前打算買現樓


子爵府

積分: 10475


8#
發表於 21-6-30 00:31 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-29 20:14
冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ ...

其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師


琥珀宮

積分: 169637


7#
發表於 21-6-29 20:19 |只看該作者
我朋友多年前買咗爛尾樓,蝕近7位數,好似話有攪法律追討


別墅

積分: 978


6#
發表於 21-6-29 20:14 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-28 19:40
多謝你咁詳細嘅回覆 我都真係睇Birmingham呀 好多semidetached 選擇 因為liverpool同Manchester 都貴晒 聽 ...

冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ 不是自己去Facebook 搵個d 、太危險、好多騙子/跨大回報率的)之前有個朋友買左Glasgow ,agent 收了幾萬蚊後求其比幾個超差的盤佢睇然後話冇盤、close file . 另外、係英國買樓真的超級煩,唔似香港咁方便, 要驗樓師驗樓、好多律師又唔憂做、可以激死人的。
除非好熟英國、或好有錢純買來當holiday house , 及忍得住d 激氣野、及有親友幫忙/介紹、否則唔suggest 、一闊三大及好煩下、例如什麼是freehold, leasehold , no chain 等等、比香港復雜得多、及出租個份約都幾十頁紙。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo