家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 10473


1#
發表於 21-6-27 12:14 |只看該作者
想來想去 香港買樓投資好似回報唔太高 樓市又貴
正考慮英國小城市置業收租 老公有少少卻步因為沒有親戚朋友在英國 但我感覺上回報不錯 大家覺得前景如何 Liverpool聽說已經飽和 正考慮Birmingham 有人有經驗分享嗎?


別墅

積分: 978


2#
發表於 21-6-28 10:34 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-27 12:14
想來想去 香港買樓投資好似回報唔太高 樓市又貴
正考慮英國小城市置業收租 老公有少少卻步因為沒有親戚朋友 ...

上年英鎊9.9x 時隔山買左,收樓後清潔下就放租。大量bno人去,放盤一日已有超過十組客預約睇,有啲仲係人未到英已搵當地agent 睇及租定、好跨張。原因除左大量bno人去外, 係地區好的租盤少, airbnb 又貴, 及最重要係有地址才可申請公校。不過唔好買新樓,尤其香港展覽個啲apartment . 要買就買二手及校區比較好的semi detached , 不愁租不出, 香港人+英國本地客都搶。


別墅

積分: 978


3#
發表於 21-6-28 10:34 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-27 12:14
想來想去 香港買樓投資好似回報唔太高 樓市又貴
正考慮英國小城市置業收租 老公有少少卻步因為沒有親戚朋友 ...

Liverpool不會考慮, 又入又舊。可考慮Birmingham 但好校區的學校位已經好full ,加上治安差, 爆屋又要claim保險,太煩。仲有不少好校區可以選擇。
但你冇親人同你管理間屋, 投資回報一定低好多, 冇人同你睇樓要搵agent 大約係樓價1-3% (本地自己去睇及買是不用比佣的)另外還有海外印花稅、(全球計的)非首次置業稅、每月大約10% management fee、及要預左維修報價等都會係海鮮價等. 如果要係HK 做按,息都唔低。所以真的要計清楚及做好資料搜集


子爵府

積分: 10473


4#
發表於 21-6-28 19:40 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-28 10:34
Liverpool不會考慮, 又入又舊。可考慮Birmingham 但好校區的學校位已經好full ,加上治安差, 爆屋又要claim ...

多謝你咁詳細嘅回覆 我都真係睇Birmingham呀 好多semidetached 選擇 因為liverpool同Manchester 都貴晒 聽你咁講 如果我真係冇親戚朋友響英國 係咪都係買香港樓實在啲


大宅

積分: 2841


5#
發表於 21-6-29 04:00 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-28 10:34
Liverpool不會考慮, 又入又舊。可考慮Birmingham 但好校區的學校位已經好full ,加上治安差, 爆屋又要claim ...

請問如非英藉,係咪要額外比稅?

香港按既意思係咩啊?


別墅

積分: 978


6#
發表於 21-6-29 20:14 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-28 19:40
多謝你咁詳細嘅回覆 我都真係睇Birmingham呀 好多semidetached 選擇 因為liverpool同Manchester 都貴晒 聽 ...

冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ 不是自己去Facebook 搵個d 、太危險、好多騙子/跨大回報率的)之前有個朋友買左Glasgow ,agent 收了幾萬蚊後求其比幾個超差的盤佢睇然後話冇盤、close file . 另外、係英國買樓真的超級煩,唔似香港咁方便, 要驗樓師驗樓、好多律師又唔憂做、可以激死人的。
除非好熟英國、或好有錢純買來當holiday house , 及忍得住d 激氣野、及有親友幫忙/介紹、否則唔suggest 、一闊三大及好煩下、例如什麼是freehold, leasehold , no chain 等等、比香港復雜得多、及出租個份約都幾十頁紙。


琥珀宮

積分: 169633


7#
發表於 21-6-29 20:19 |只看該作者
我朋友多年前買咗爛尾樓,蝕近7位數,好似話有攪法律追討


子爵府

積分: 10473


8#
發表於 21-6-30 00:31 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-29 20:14
冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ ...

其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師


子爵府

積分: 10473


9#
發表於 21-6-30 00:31 |只看該作者
木土土 發表於 21-6-29 20:19
我朋友多年前買咗爛尾樓,蝕近7位數,好似話有攪法律追討

所以之前打算買現樓


子爵府

積分: 11889


10#
發表於 21-6-30 12:57 |只看該作者
LGarden 發表於 21-6-29 20:14
冇親戚朋友響英國 、都至少問下有冇香港朋友係英國買過有agent 介紹(不是去香港展覽/不是網上搵人介紹/ ...

我聽香港電台大城小事提及在英國買樓同你講一樣煩。 業主是香港人仲要在英國住左10幾年。


別墅

積分: 978


11#
發表於 21-6-30 13:54 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-30 00:31
其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師

你家姐上年買左 、咁easy 好多, 叫佢agent 一手包辦哂買、出租、租管就得。至緊要問淸楚收費、計好條數, 回報率、尤其稅個方面,問下你家姐維修方面佢地收費離唔離譜、及認淸楚邊區校網好、唔好買香港公司sell 個啲盤就安全好多。我投資比較多香港人去的熱門地方(其實來來去去都係某些區)、一收收左一年租。唔好睇少呢批bno,比我更有錢,我租客先租後買, 已full pay 買了屋等收樓、裝修。去南部個批仲有錢。


別墅

積分: 978


12#
發表於 21-6-30 13:55 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-30 00:31
其實我家姐上年買左 可以用佢個agent 同律師

香港樓就方便自己, 維修費算平, 一般買賣過程順暢好多,但價貴及出租要比5 成首期、成筆數已經完成不同。我係香港出租個單位值8.8m, 出租20k, 英國就3m, 出租£1400/m 。要睇自己個本有幾多之餘、亦要看看2 個城市租務及買賣既前景、呢點我覺得要睇眼光


別墅

積分: 978


13#
發表於 21-6-30 14:04 |只看該作者
tiger. 發表於 21-6-30 12:57
我聽香港電台大城小事提及在英國買樓同你講一樣煩。 業主是香港人仲要在英國住左10幾年。
...

係超級煩, 如果要係當地做residential mortgage 仲煩。做buy to let mortgage 反而易D.


男爵府

積分: 8008


14#
發表於 21-7-1 16:27 |只看該作者
趁 duty holiday, 上年英鎊9.xx Full paid買左一間apartment, letting agent 收我租金5%+vat , 算平, 仲有ground rent , service charge, tax 支出, 計晒都高回報過香港樓, 始終香港樓價太高

不過英國律師、agent 、稅局, 做野都甩甩漏漏, 自己每樣野都要跟緊d


大宅

積分: 3363


15#
發表於 21-7-7 16:08 |只看該作者
bbsonyy 發表於 21-7-1 16:27
趁 duty holiday, 上年英鎊9.xx Full paid買左一間apartment, letting agent 收我租金5%+vat , 算平, 仲有 ...

請問可以比agent資料我嗎?我用緊的收的12%(emoji)‍(emoji)


男爵府

積分: 8008


16#
發表於 21-7-7 16:57 |只看該作者
klyilok 發表於 21-7-7 16:08
請問可以比agent資料我嗎?我用緊的收的12%(emoji)‍(emoji)

唔好意思, 應該幫唔到你, 我用緊的letting agent 專做一個屋苑


珍珠宮

積分: 39481


17#
發表於 21-7-7 17:06 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-6-28 19:40
多謝你咁詳細嘅回覆 我都真係睇Birmingham呀 好多semidetached 選擇 因為liverpool同Manchester 都貴晒 聽 ...


投資賣樓時要交稅,28%增值稅

選地段好重要,因末必易升值,現英磅已升,最好多做功課想清楚!


子爵府

積分: 10473


18#
發表於 21-7-7 19:36 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-7-7 17:06
投資賣樓時要交稅,28%增值稅

選地段好重要,因末必易升值,現英磅已升,最好多做功課想清楚!

多謝晒 我諗好左唔買喇(emoji)


子爵府

積分: 13986

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 21-7-8 11:59 |只看該作者
michelle_chan 發表於 21-7-7 19:36
多謝晒 我諗好左唔買喇(emoji)

點解,可以分享嗎?


男爵府

積分: 8190


20#
發表於 21-7-31 11:20 |只看該作者
回覆 bbsonyy 的帖子

可以PM Agent資料俾我嗎,依家都俾得貴10%+VAT

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo