家庭理財

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   29


男爵府

積分: 7697


1#
發表於 22-4-6 00:28 |只看該作者
我冇買股票嘅經驗,不過見而家銀行定期咁低息,就心思思想試吓
之前聽有個朋友講話買中銀嚟收息,呢個方法係咪穩陣嘅呢?


複式洋房

積分: 258


355#
發表於 22-5-5 10:02 |只看該作者
可能你買落等收息, 都追唔上大市個跌幅。 黃金/外幣 可能仲幫到你, 係跌幅買入, 等佢升少少做個短炒。


禁止訪問

積分: 12573


354#
發表於 22-5-3 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19598


353#
發表於 22-5-3 10:42 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-3 09:12
本帖最後由 chitchit0520 於 22-5-3 09:14 編輯

啱啱睇咗啲介紹:

Thanks
好長,要慢慢睇多幾次先可以明多啲



大宅

積分: 1196


352#
發表於 22-5-3 10:08 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-29 21:58
中電好嗎?

https://fb.watch/cMh-60MCsK/


大宅

積分: 1196


351#
發表於 22-5-3 10:05 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-29 21:58
中電好嗎?

佢係國外都有資產,增長潛力都唔錯,可分散風險,唔係only在香港單一業務


大宅

積分: 1196


350#
發表於 22-5-3 10:04 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-29 21:58
中電好嗎?

覺得幾好,一年派4次息,增長股


大宅

積分: 1196


349#
發表於 22-5-3 10:03 |只看該作者
meex2 發表於 22-4-29 21:38
請問中電係唔係2號?Thx.

yes


禁止訪問

積分: 12573


348#
發表於 22-5-3 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


347#
發表於 22-5-3 09:10 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-3 07:47
你有冇做過short call short put 經驗?
我隻愛股長期銀行掛定一個星期嘅價等住入,有人話做short put 就 ...

我冇做 option, 如果預計個市會大插插, short put 都唔做喇。 option 最基本概念,有錢做 short put,有貨做 short call。


伯爵府

積分: 19598


346#
發表於 22-5-3 09:06 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-3 08:49
我都有朋友玩呢啲!猛叫我玩

大家一齊研究下


禁止訪問

積分: 12573


345#
發表於 22-5-3 08:50 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


344#
發表於 22-5-3 08:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19598


343#
發表於 22-5-3 07:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-5-1 18:14
沽空係指未平倉嘅沽空,睇埋加沽同累積沽空,就比較有參考價值,對後市嘅 走勢預測較為準確
...

你有冇做過short call short put 經驗?
我隻愛股長期銀行掛定一個星期嘅價等住入,有人話做short put 就算入唔到都有少少期權金收
第一次接觸呢個concept 想攪消楚風險同實際操作方法


禁止訪問

積分: 12573


342#
發表於 22-5-1 18:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


341#
發表於 22-5-1 18:30 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-5-1 15:05
本帖最後由 MissMaMa 於 22-5-1 15:05 編輯

收股息要比登記費和代收股息費,每次亦有最低消費,如果持 ...
又係喎,哈哈。我無諗咁多,有錢收就算,$30真係好小事。
一年四次$120就即刻改觀。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


340#
發表於 22-5-1 18:14 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-5-1 17:56
你通常睇邊到有最updated 沽空資料?
呢啲玩沽空嘅有冇一個限期之內要平倉?
...

沽空係指未平倉嘅沽空,睇埋加沽同累積沽空,就比較有參考價值,對後市嘅 走勢預測較為準確


伯爵府

積分: 19598


339#
發表於 22-5-1 17:56 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-5-1 17:35
內房問題未解決,壞消息亦未盡出,再加上人民幣貶值,不利持有人民幣資產嘅企業,內銀和內房將首當其衝。 ...

你通常睇邊到有最updated 沽空資料?
呢啲玩沽空嘅有冇一個限期之內要平倉?


伯爵府

積分: 19598


338#
發表於 22-5-1 17:48 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-1 16:39
點解呢?

每次銀行都收手續費
一年收一次好過一年收4次


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


337#
發表於 22-5-1 17:35 |只看該作者
ShingLing88 發表於 22-4-29 14:49
回覆 大時了了 的帖子

中電現在低潮期,我見d人無乜期望咁,唔知係想診底吸納定改買內房呢?地鐵現在也抵 ...

內房問題未解決,壞消息亦未盡出,再加上人民幣貶值,不利持有人民幣資產嘅企業,內銀和內房將首當其衝。尤其內銀,最近有不尋常嘅沽空,暫時不宜沾手。

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo