家庭理財

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   29


男爵府

積分: 7697


1#
發表於 22-4-6 00:28 |只看該作者
我冇買股票嘅經驗,不過見而家銀行定期咁低息,就心思思想試吓
之前聽有個朋友講話買中銀嚟收息,呢個方法係咪穩陣嘅呢?


伯爵府

積分: 17862


2#
發表於 22-4-6 00:33 |只看該作者
可兒222 發表於 22-4-6 00:28
我冇買股票嘅經驗,不過見而家銀行定期咁低息,就心思思想試吓
之前聽有個朋友講話買中銀嚟收息, ...

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-4-6 00:36 編輯

買股票無嘢係穩陣.
咁「中銀」派幾多厘息?


珍珠宮

積分: 41534

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 22-4-6 00:36 |只看該作者
我都想買股票,不過唔太識玩,依家上BK睇同聽自在人生自學計劃嘅「認識股票投資」,可能我要用幾年先學識


男爵府

積分: 7697


4#
發表於 22-4-6 00:37 |只看該作者
sfccwy 發表於 22-4-6 00:36
我都想買股票,不過唔太識玩,依家上BK睇同聽自在人生自學計劃嘅「認識股票投資」,可能我要用幾年先學識
...

所以想簡簡單單投資銀行股,我諗中銀都穩陣掛,其實我對股票真係乜都唔識


公爵府

積分: 26296

睛靈勳章


5#
發表於 22-4-6 02:09 |只看該作者

回覆樓主:

你有幾多本?
分散投資較好,買入唔同板塊的收息股分散風險, 至於揀邊隻就要自己做下功課, 上網search十大收息股, 不同人有不同心水。


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


6#
發表於 22-4-6 02:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 346828

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 22-4-6 14:12 |只看該作者
可兒222 發表於 22-4-6 00:28
我冇買股票嘅經驗,不過見而家銀行定期咁低息,就心思思想試吓
之前聽有個朋友講話買中銀嚟收息, ...

3988,2388,939……我都有
但係你要預有時要「坐」
淨係諗收息??

真係用多餘錢去買
不過而家過左最低嘅時候
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 7697


8#
發表於 22-4-6 18:42 |只看該作者
Wishsss 發表於 22-4-6 02:09
你有幾多本?
分散投資較好,買入唔同板塊的收息股分散風險, 至於揀邊隻就要自己做下功課, 上網search十大 ...

多謝提醒


男爵府

積分: 7697


9#
發表於 22-4-6 18:43 |只看該作者
opclk99 發表於 22-4-6 02:29
自己做下功課先吧。
投資唔係買根蔥。
得失係自己,勿盲目跟從....

知道


男爵府

積分: 7697


10#
發表於 22-4-6 18:43 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-4-6 14:12
3988,2388,939……我都有
但係你要預有時要「坐」
淨係諗收息??

係呀用多餘錢買,淨係諗住收息


禁止訪問

積分: 12573


11#
發表於 22-4-7 09:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11544


12#
發表於 22-4-7 10:10 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-4-6 14:12
3988,2388,939……我都有
但係你要預有時要「坐」
淨係諗收息??

過咗最低嘅時候?咁3號煤氣……


寶石宮

積分: 346828

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 22-4-7 10:11 |只看該作者
sambebe 發表於 22-4-7 10:10
過咗最低嘅時候?咁3號煤氣……

3號煤氣係三年新低
但係我已經唔想再買
不要從別人的嘴裡去認識我


琥珀宮

積分: 169631


14#
發表於 22-4-7 10:25 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-4-7 10:11
3號煤氣係三年新低
但係我已經唔想再買

3號煤氣市盈率仍有3x,唔算平


寶石宮

積分: 346828

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 22-4-7 10:27 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-7 10:25
3號煤氣市盈率仍有3x,唔算平

我$11.xx已有d,唔入了,唔值
不要從別人的嘴裡去認識我


子爵府

積分: 11915


16#
發表於 22-4-7 11:09 |只看該作者
本帖最後由 kittykwok385 於 22-4-7 11:13 編輯

回覆 可兒222 的帖子

你得閒上下etnet , aastock ,初哥一定要上去望下就可以睇下心水股票派幾多厘息, 除左內銀,匯豐銀行,中移動都可以諗下,50以下可以買入第一註, 1997都好架,不過吾係宜家個價買, 有時要等下先可以買到好價,吾洗急.
3號仔就吾好諗啦,上次減派紅股,今次直頭無埋,下次吾知又減咩,無晒前途 !



水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 22-4-7 15:10 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-4-7 10:11
3號煤氣係三年新低
但係我已經唔想再買

3號現價仍貴,$7-$8就差唔多


子爵府

積分: 10951

畀面勳章


18#
發表於 22-4-7 15:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 caliamama 於 22-4-7 15:21 編輯

計長期收息,真係得內銀同石油相對穩陣, 因為你係長揸收息,係長遠睇,其實乜嘢價對你嚟講影響唔大,佢哋嘅上落亦都唔太多, 通常派利息之前價位都會上返啲,派咗之後扣返個差價係會低咗,但係你長揸其實都冇乜分別, 3號仔以前就抵買因為會派股,但係而家冇了而且利息得雞碎咁多,所以一啲都唔抵買。。。
其實買股票只需要確定自己長揸定係短炒,長揸嘅話根本唔會輕易攞出嚟,你揀番啲上落唔太大又比較高利息嘅股就已經好穩陣 ,當時嗰一刻輸咗幾多價位亦都唔會太擔心,因為你係攞嚟收利息嘅,股票從來冇最*低*嘅價,所以你自己覺得利息滿意就夠了。。。


禁止訪問

積分: 12573


19#
發表於 22-4-7 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7697


20#
發表於 22-4-7 18:26 |只看該作者
kittykwok385 發表於 22-4-7 11:09
回覆 可兒222 的帖子

你得閒上下etnet , aastock ,初哥一定要上去望下就可以睇下心水股票派幾多厘息, 除左 ...

明白了,多謝指教

首頁
12345...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo