1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 161


1#
發表於 22-4-15 01:17 |只看該作者
如題… bb兩歲未打得針,但而家每日都仲有三四位數字確診, 仲未計下星期嵯放寬疫情可能又反彈…但playgroup同埋N班預備班就話下個月恢復面授課堂… 萬一bb中招點算?上唔上面授定維持online算?


大宅

積分: 3178


7#
發表於 22-4-18 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

2歲小朋友如9月返N的話,我會唔再返playgroup, 連online都唔會上,因為對2歲小朋友黎講online根本係浪費時間


大宅

積分: 1880


6#
發表於 22-4-18 16:27 |只看該作者
我會睇定啲先. 始終 playgroup is not a must. 有好多小朋友連playgroup 都唔會讀直接上 n or k1.

等多幾個月直接上n班或者睇定啲等六月先再返


男爵府

積分: 9071


5#
發表於 22-4-15 15:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 uckukuku 於 22-4-15 16:05 編輯

我當初係覺得佢係屋企好悶(無siblings),想佢見多啲人、有嘢玩下先至報playgroup,所以開學我好開心,BB有得出街返學都會好開心,佢開始大了,需要呼吸新鮮空氣 曬下太陽,正常社交,係另一種健康

你唸返你當初報名係為乜
怕病,幾實幾時由屋企溫室去呢啲返學地方都預咗病
怕covid,依家家長打咗針可以病房陪,確診又實在變少咗,教佢戴口罩,唔好亂摸又食手,勤抹手洗手,對我嚟講 ok了(大人打新疫苗針就算啦,小朋友打呢啲新疫苗我又另一種擔心喎)
如果covid一直存在到佢讀幼稚園,你會連幼稚園都唔返嗎



大宅

積分: 2797


4#
發表於 22-4-15 13:59 |只看該作者
duckie919 發表於 22-4-15 08:48
如果你咁樣問得嘅話,俾我係你唔會博

認同你講法!擔心就唔好返!要返就要預咗小朋友會中招


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


3#
發表於 22-4-15 09:07 |只看該作者
如果4,5個個d我覺得可以上,同bb戴口罩乖唔乖先
---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 4714


2#
發表於 22-4-15 08:48 |只看該作者
lilymama123 發表於 22-4-15 01:17
如題… bb兩歲未打得針,但而家每日都仲有三四位數字確診, 仲未計下星期嵯放寬疫情可能又反彈…但playgroup ...

如果你咁樣問得嘅話,俾我係你唔會博

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo