家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 86


1#
發表於 22-6-28 21:15 |只看該作者
10.5算鎊價,唔想蝕匯水,請教暫時定存或投資策略。感謝!


複式洋房

積分: 258


25#
發表於 22-7-5 16:15 |只看該作者
兌換都蝕手續,擺一陣睇下有冇其他貨幣對買入仲好。錢唔多咪當投資!


水晶宮

積分: 59258

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 22-7-5 15:04 |只看該作者
bb12345 發表於 22-7-5 13:23
IB 轉英鎊後, 可轉出其他銀行嗎?

本帖最後由 MissMaMa 於 22-7-5 16:51 編輯

可以,但要先完成簽名認證程序,同埋每月只得一次免費提款,之後要比手續費。


男爵府

積分: 9857


23#
發表於 22-7-5 13:23 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-7-3 09:54
本帖最後由 MissMaMa 於 22-7-3 09:55 編輯

我冇叫你兌換返港幣,只係話英鎊定期1.5%需要係新資金先有 ...

IB 轉英鎊後, 可轉出其他銀行嗎?


男爵府

積分: 9208


22#
發表於 22-7-4 08:31 |只看該作者
mini122 發表於 22-7-3 20:32
三年後,本息係咪自動入返户口?

期滿前1個月會有通知,到時可選擇取款方式和貨幣。詳情登入HSBC online banking 或 mobile banking 查看 Insurance > Swift Save > 報價 > FAQ,就會見到。
https://www.hsbc.com.hk/insurance/products/savings-and-retirement/swift-save/


伯爵府

積分: 15762


21#
發表於 22-7-3 20:32 |只看該作者
20080909 發表於 22-7-2 20:22
唔使即時兌換,我都係用戶口嘅英鎊,不過呢個唔係定存,而係有 guarantee maturity benefit 嘅3年期 insur ...

三年後,本息係咪自動入返户口?


子爵府

積分: 10632


20#
發表於 22-7-3 10:12 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-7-3 09:54
本帖最後由 MissMaMa 於 22-7-3 09:55 編輯

我冇叫你兌換返港幣,只係話英鎊定期1.5%需要係新資金先有 ...

我都不想螞蟻搬家吧,心累了。而且方便轉出轉入英國的獅子銀行。


水晶宮

積分: 59258

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 22-7-3 09:54 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-3 09:49
我已經有足夠鎊了,如果換回港幣,滙豐好過渣打個價位,都係放住先吧。
...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-7-3 09:55 編輯

我冇叫你兌換返港幣,只係話英鎊定期1.5%需要係新資金先有呢個息率。btw,千祈唔好喺獅子銀行兌外幣,rate 極差。兌換率比較好的銀行,一般都係永隆,建行。如果大額嘅,會用IB。


子爵府

積分: 10632


18#
發表於 22-7-3 09:49 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-7-3 09:43
有,但要新資金,可以由第二間銀行轉去,或即時兌換

我已經有足夠鎊了,如果換回港幣,滙豐好過渣打個價位,都係放住先吧。


水晶宮

積分: 59258

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 22-7-3 09:43 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-3 09:41
有咁多?我渣打都有一大筆,要check check 。

有,但要新資金,可以由第二間銀行轉去,或即時兌換
attach0/tmp/phpN6tgds


子爵府

積分: 10632


16#
發表於 22-7-3 09:41 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-7-2 23:07
渣打英鎊一年定期有1.5%,好過冇

有咁多?我渣打都有一大筆,要check check 。


水晶宮

積分: 59258

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 22-7-2 23:07 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-2 21:42
就係見定期都很少息。應該係投資理財產品吧。

渣打英鎊一年定期有1.5%,好過冇


子爵府

積分: 10632


14#
發表於 22-7-2 21:42 |只看該作者
20080909 發表於 22-7-2 20:22
唔使即時兌換,我都係用戶口嘅英鎊,不過呢個唔係定存,而係有 guarantee maturity benefit 嘅3年期 insur ...

就係見定期都很少息。應該係投資理財產品吧。


男爵府

積分: 9208


13#
發表於 22-7-2 20:22 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-2 19:34
係咪要在HSBC 即時對換才可做定期?我有筆一直放喺HSBC ,RM 話同港元差唔多rate 。
...

唔使即時兌換,我都係用戶口嘅英鎊,不過呢個唔係定存,而係有 guarantee maturity benefit 嘅3年期 insurance plan。你可以網上 search HSBC swift save 就見到。


男爵府

積分: 9208


12#
發表於 22-7-2 20:15 |只看該作者
annie133 發表於 22-7-2 16:39
香港可以做?用英磅嗎?

係呀,HSBC mobile banking online 用戶口嘅英鎊做。


子爵府

積分: 11050


11#
發表於 22-7-2 19:55 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-2 19:35
冇。

真係好傷。


子爵府

積分: 10632


10#
發表於 22-7-2 19:35 |只看該作者
little_kid 發表於 22-7-2 18:54
有無做定期?

冇。


子爵府

積分: 10632


9#
發表於 22-7-2 19:34 |只看該作者
20080909 發表於 22-7-2 15:51
回覆 m18_22 的帖子

我有啲英鎊唔想換番港幣,最近做咗HSBC Swift Save Insurance Plan,3年期保證息率2.5 ...

係咪要在HSBC 即時對換才可做定期?我有筆一直放喺HSBC ,RM 話同港元差唔多rate 。


子爵府

積分: 11050


8#
發表於 22-7-2 18:54 |只看該作者
noel2010 發表於 22-7-2 14:45
我2018 年入的11.3 仲有貨,都係一直放喺度先。

有無做定期?


公爵府

積分: 26805


7#
發表於 22-7-2 16:39 |只看該作者
20080909 發表於 22-7-2 15:51
回覆 m18_22 的帖子

我有啲英鎊唔想換番港幣,最近做咗HSBC Swift Save Insurance Plan,3年期保證息率2.5 ...

香港可以做?用英磅嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo