自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   11


複式洋房

積分: 206


1#
發表於 23-5-11 08:30 |只看該作者
本帖最後由 musty 於 23-5-11 08:32 編輯

人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到好累, 老公又要返工,我一個人一聽到BB 喊聲就好焦慮,血壓上升,已經食緊抗抑鬱藥,而家好後悔生小朋友,好似害左自己一生咁, bb 喊老公又燥埋一份, 我同老公平時都叫好耐性既人, 但一聽到bb 喊就成個人都緊張埋。 有無過來人可以話我知湊到幾時先會輕鬆d ? 用咩方法可以鼓勵自己繼續行落去。。。


侯爵府

積分: 20111


125#
發表於 23-5-20 00:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabyu 於 23-5-20 00:06 編輯

重覆了


侯爵府

積分: 20111


124#
發表於 23-5-20 00:05 |只看該作者

回覆樓主:

如果bb容易喊,食奶分開食,掃下風先,食完換咗片就用大毛巾或者bb巾包實佢拍一陣,然後放bb車或者high chair斜少少訓,推下佢應該就ok,如果佢訓得時間短,少少醒又搖下推下哄返佢訓 我個衰仔bb就係要咁哄,成日訓得15分鐘蚊吱覺,我又唔想不停抱佢,所以我就係咁哄,哄咗大半個月,佢習慣咗一包實,搖一兩個字就自己訓着,慢慢就er幾聲就訓,媽咪你要放輕鬆,大人唔使就個bb,bb自然會適應你 佢訓你又訓下,或者照吸塵,睇電視,有聲bb訓得仲好,習慣咗又唔怕少少聲就嚇親


珍珠宮

積分: 31348


123#
發表於 23-5-19 21:05 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

唔好咁諗
可能你自己「形」住啫!


大宅

積分: 4095


122#
發表於 23-5-19 20:54 |只看該作者
本帖最後由 bb-maxx 於 23-5-19 21:02 編輯
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

個個bb -様,喊係正常。多數bb都成日喊除了吃奶時。因為我們平時好少聽bb喊聲,所以持續聴到喊聲會令人心情煩躁。 最好佢睡時你即刻睡。星期六,日老公不用返工時,叫佢幫你揍下午。睡飽佢或者去公園行吓!咁樣可以輕鬆吓!會好好多!如果你平日有奶奶幫你湊,你叫佢湊耐少少!直接同佢講可能有抑鬱!你行開下!再大啲會好揍好多!無咁易喊!加油!


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


121#
發表於 23-5-19 20:07 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 15:56
係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊

你快D睇醫生食藥。
叫99留耐少少幫你,
要同人講,唔好收埋收埋!


珍珠宮

積分: 38548

牛年勳章


120#
發表於 23-5-19 19:54 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 15:56
係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊

好快,阿B就會比到答案你:生我出黎係值得嘅!

JM, 加油呀!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


大宅

積分: 4655

2025勳章蛇年勳章


119#
發表於 23-5-19 18:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

我大女細時都好麻煩,飲奶一個鐘,唔飲就要抱,仲要企係度抱,如果唔係就大喊,可能佢係highly sensitive BB,細個時好demanding! 不過而家小學真係幾聰明,讀書唔駛點煩!你BB可能都係highly sensitive,第時會係聰明仔聰明女!

佢喊時,你試吓開抽油煙機或吸塵機,D聲好似媽媽肚入面嘅聲音,佢會安靜一陣!


複式洋房

積分: 206


118#
發表於 23-5-19 15:56 |只看該作者
Carol999 發表於 23-5-19 12:41
明白你處境,初生係好難捱嘅一段日子,我生完果幾個月都不停問自己:點解、點解、點解我要攞苦黎辛?唔生 ...

係啊, 我而家就係日日問自己點解要生個bb出黎。。。 好想喊


複式洋房

積分: 206


117#
發表於 23-5-19 15:55 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-5-19 14:17
叫99留耐D,話比佢知你唔ok.
你自己媽咪呢?

我媽咪係我十幾歲時在香港過左身。。。爸爸在我廿幾歲時亦走埋。
只有老公親戚在呢邊,但佢地都住好遠。 我有親戚在香港, 有打電話請教佢地點湊,但佢地遠水不能救近火。。。 我會試下同奶奶溝通


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


116#
發表於 23-5-19 14:17 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 14:12
奶奶本身都住加拿大, 但屋企係第2個城市, 佢最多留多2星期,到時再睇情況,我都唔敢太麻煩佢老人家。。 ...

叫99留耐D,話比佢知你唔ok.
你自己媽咪呢?


複式洋房

積分: 206


115#
發表於 23-5-19 14:12 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-5-19 13:53
99幾時返HK?

奶奶本身都住加拿大, 但屋企係第2個城市, 佢最多留多2星期,到時再睇情況,我都唔敢太麻煩佢老人家。。。 bb日日情況唔同,有時食飽就訓, 有時就唔舒服係咁喊,或者訓半個鐘就醒,試過换唔同姿勢抱佢, 唱下歌, 有時work, 有時唔work, bb 有時亦唔肯比我掃風,一掃佢就喊, 所有野都好隨機。。。 我而家每日都數緊幾時第2個月。。。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


114#
發表於 23-5-19 13:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

99幾時返HK?


珍珠宮

積分: 38548

牛年勳章


113#
發表於 23-5-19 12:42 |只看該作者
bb560 發表於 23-5-19 12:31
B B只係做3樣嘢⋯⋯食,all ,瞓(當然,你要俾安全感佢)
佢因為只可以用喊嚟表達,咁你要攪清楚佢喊係要乜 ...

食、all、瞓同埋喊,4樣
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 38548

牛年勳章


112#
發表於 23-5-19 12:41 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

明白你處境,初生係好難捱嘅一段日子,我生完果幾個月都不停問自己:點解、點解、點解我要攞苦黎辛?唔生仔唔得嘅咩?? 但當個細路慢慢長大,情況好啲唔係淨喊,原來佢都識得笑時,果d乜野辛苦呀!捱夜呀!想塞返落個肚度呀…呢啲怨言就即刻delete晒!
樓主,唔好太大壓力,BB喊係正常嘅,加油!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


侯爵府

積分: 23431

2024年龍年勳章 畀面勳章


111#
發表於 23-5-19 12:31 |只看該作者
B B只係做3樣嘢⋯⋯食,all ,瞓(當然,你要俾安全感佢)
佢因為只可以用喊嚟表達,咁你要攪清楚佢喊係要乜⋯⋯如果你俾奶佢食後又掃咗風,佢跟住就喊,你可以將佢嘅耳仔放喺你心口附近,等佢聽到你心跳等佢冷靜落嚟⋯⋯佢之前係你肚入面時,佢係聽慣你嘅心跳,你嘅心跳係可以安撫到佢架
另外重有機會係有風落咗肚(佢肚痛),你可以用食油(olive oil /花生油都得)放d係你自己手掌心,然後自己搓熱手掌,放手掌喺BB個肚上面
睇下得唔得


男爵府

積分: 6572


110#
發表於 23-5-19 12:14 |只看該作者
我都經歷過,bb一喊就會好驚,好明白你⋯ 你有無比埋奶咀佢食?如果無就試下比佢, 另外可以比d 模仿肚入面既聲佢聽,安定下bb情緒。 佢喊小d, 你情緒都會慢慢好的⋯ 加油! 只要bb 有4-5個月大, 就會越來越好湊的


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


109#
發表於 23-5-19 08:53 |只看該作者
musty 發表於 23-5-19 08:36
多謝你鼓勵, 我日日都覺得好折磨, 自己點做佢都喊, 奶奶一抱就唔喊,我覺得自己好無用。。。但會努力的 ...

你可以試下同BB一齊喊,一路喊一路講:BB,我第一次做媽咪,你第一次做BB,有咩唔妥,我哋一齊撐掂佢啦!一齊加油啦!


翡翠宮

積分: 77023

2025勳章蛇年勳章


108#
發表於 23-5-19 08:52 |只看該作者
musty 發表於 23-5-12 00:31
我有掃風, 佢"嘔" 左幾聲, 跟住一直拍背都無反應, 拍得耐佢又feel到餓, 又大喊, 唔掃又唔得, 唔掃比 ...

你咩都冇做錯,我女都係咁,掃完風”ER”完都會嘔奶,長期做定嘔奶準備,大人係好辛苦,我當時係數住日子過:滿月、三個月、半年、一歲,越大會越好湊,加油


大宅

積分: 3922


107#
發表於 23-5-19 08:49 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:47
你好厲害, 可以湊惦兩個。。。 多謝你鼓勵

樓主加油

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo